EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Matthijs Pontier Tue 8 Jul 2014, 13:50

3 mythes in het megratiedebat ontkracht decorrespondent.nl/1381/drie-knup… TLDR: Migratie neemt niet toe en migratiebeleid beinvloed dit niet #migratie

avatar

Lucas Hartong Tue 8 Jul 2014, 11:13

@vanarend @PuntSeas Ik houd zowiezo niet van wijsneuzerige duurzaamheidsfreaks die mij zurig vertellen wat ik moet eten of niet. #gatochweg

avatar

Sammy van Tuyll Tue 8 Jul 2014, 11:01

#GroenLinks neemt idee van @libdemnl deels over. Zie nuzakelijk.nl/duurzaam/37203… ; alleen onvolledig en niet Europees. zie libdem.nl/milieu-europa/

avatar

Matthijs Pontier Tue 8 Jul 2014, 10:31

Waarom kijkt de VVD niet naar burgers die zelf energie produceren en kansen voor ondernemers? decorrespondent.nl/1422/waarom-ee… via @decorrespondent

avatar

Geert Wilders Tue 8 Jul 2014, 09:58

Kan deze man niet snel Minister worden en Opstelten vervangen?

avatar

Flora Goudappel Tue 8 Jul 2014, 00:37

@hoorn065 uh, geloof dat je het niet helemaal snapt. Was een onderling grapje.

avatar

Leon Meijer Mon 7 Jul 2014, 23:50

@JansenPeter @Mo_uit_Ede aah meneer Jansen u bent het niet met mij eens, ja dan bent u hautain en grachtengordellid #ikhebaltijdgelijk

avatar

Agnes Jongerius (PvdA) Mon 7 Jul 2014, 23:07

@MatinDaftari Eerlijk gezegd Matin, niet. Elke delegatie 'n eigen afweging. Onze nadruk op gezonde financiële sector, werk en mensenrechten.

avatar

Agnes Jongerius (PvdA) Mon 7 Jul 2014, 19:08

@joophazenberg Weet het niet Joop, hecht nogal aan mijn eigen naam. ;-)

avatar

Dennis de Jong Mon 7 Jul 2014, 19:07

@Elsevierbrussel Voor #SP is belangrijkste argument: tijd die deze functies van je vragen weegt absoluut niet op tegen rendement.

avatar

Wim van de Camp Mon 7 Jul 2014, 18:06

Nu naar Duitse DEKRA bijeenkomst: rijvaardigheid van oudere automobilisten(al of niet onder invloed van alcohol!!) wetenschappelijk begeleid

avatar

Kirsten Verdel Mon 7 Jul 2014, 17:46

Mail van het UWV: 'De meeste adviseurs binnen het UWV houden zich niet bezig met het bemiddelen van werkzoekenden op vacatures.' #huil

avatar

Jeroni Vergeer Mon 7 Jul 2014, 15:45

Nadat ik heb gezegd niet van WKs te houden, ga ik nu toch twitteren over voetbal. Ik ben namelijk voor de inhuldiging in Rotterdam! -->

avatar

Floor Vermeulen Mon 7 Jul 2014, 10:56

Voorzitter: "Meneer Donner, ik ga over naar een andere nevenactiviteit. Ik schors de vergadering." Donner: "Maar ik rook niet!" #enquete

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Sun 6 Jul 2014, 23:34

@pronxo @dft @MichaelvdGalien ik ga toch ook niet zeuren dat Messi zoveelverdient? Hij kan gewoon beter voetballen dus verdient hij meer

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 23:23

@JanRteO Pietluttig! De Telegraaf op zondag heeft altijd een prachtig commentaar. Dat is niet Sjuul. Hoor graag wie het is!

avatar

Petra de Boevere Sun 6 Jul 2014, 23:13

@LarsEijssen @monterebotte Stalken wel, één belediging niet. Dit is stalking, dat is verrekte strafbaar

avatar

Petra de Boevere Sun 6 Jul 2014, 22:38

@martijnrosdorff @monterebotte Hier, zo word je benaderd als je durft te zeggen niet tegen Zwarte Piet te zijn twitter.com/LarsEijssen

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 22:31

@BonifatiusK @AelH__ Voor het eten moet je niet gaan ;-) Maar voor alle duizenden dingen van dat land natuurlijk wel!

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 21:43

Burgemeester Jeruzalem: "Ik discrimineer op basis van Bizarre verdragen" als ik schoonmaak in Oost ben ik bemoeial. Niet doen = rascisme

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 21:27

@sunny55 Uhm, nee hoor. Wereld is op zich een gezellige plek als je het Midden-Oosten niet meerekent..

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 21:21

@BonifatiusK @AelH__ Denk het dus niet. Is gewoon een simpel wicht zonder moreel kader (hoop ik)

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 20:56

Ik zeg niet dat Van Gaal, als we wereldkampioen worden een Militaire Willems-Orde moet krijgen, is voor echte helden! Adelijke titel???

avatar

Kirsten Verdel Sun 6 Jul 2014, 13:40

Ik wil een fototoestel kopen. Heb geen verstand van fotografie. Gaat niet gebeuren ook. Wat is simpele, degelijke camera? Iemand tips?

avatar

Ton van Kesteren Sun 6 Jul 2014, 11:13

@PauldeRook:"overheidsfusies gebaseerd op kwaliteitsverbetering" Publieke voorzieningen ook niet beter na herindeling hetstreekblad.nl/gemeentenieuws…

avatar

Matthijs Pontier Sun 6 Jul 2014, 10:23

@JochemDeVr een follow is bij mij niet noodzakelijk een endorsement ;)

avatar

Charif Mews Sun 6 Jul 2014, 09:00

@LuciousLisaa laat mij niet door een schaafwond uit het veld slaan! Tot straks :)

avatar

Wiel Maessen Sun 6 Jul 2014, 03:00

Weet je nog hoe leuk het is om rookkringen te blazen? We vinden dat niet alleen als mensen leuk... fb.me/6VvbwAaBH

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 00:44

Is het trouwens ooit eerder gebeurd? Zo'n keeperswissel? Kan het me niet voorstellen..

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 00:40

Goed dat Van Gaal Clasie er niet ingestuurd heeft!

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 00:39

Ok, als we winnen, zal ik 24 uur niet meer zeiken op #twelftal

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 00:37

Strafschoppen... Zolang Seedorf niet in het stadium is, komt alles goed..

avatar

Daniël van der Stoep Sun 6 Jul 2014, 00:19

Ok, ok, Clasie moeten we niet hebben voor de penalties, maar Huntelaar heeft er ook de laatste 6 maar 4 gescoord!

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 23:43

@BonifatiusK Zolang het niet door Zoeterwoude (Heineken) wordt gedirigeerd mag alles!

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 23:38

Enige boeiende aan de wedstrijd is dat we allemaal onze telefoon in de bios uitzetten, maar Snoeks niet als 8 miljoen NL'ers meekijken...

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 23:23

@LavieJanRoos Als enige nog niet gespeeld, laat een maagd in een parenclub los... KABAM

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 23:18

Leuk, zo'n kwartfinale, om wakker te blijven de administratie van de overburen maar even gedaan. Zonnebank = niet aftrekbaar

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 23:14

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar volgens mij moet de bal in de buurt van de goal komen om te scoren.. lange ballen!

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 22:39

Commentator "daar mankeerde weinig aan, aan die vrije schop" uhmmm, jawel, hij ging er niet in!

avatar

Daniël van der Stoep Sat 5 Jul 2014, 22:19

We hebben te veel balbezit. Ram die bal gewoon in de tribunes, dit is niet geoefend...

[1 - 50] ... [17101 - 17150] [17151 - 17200] [17201 - 17250] 17251 - 17300 [17301 - 17350] [17351 - 17400] [17401 - 17450] ... [ 35528 ] volgende >>>