35528 tweets gevonden.
Pauline Kastermans do 22 mei 2014, 18:23
Voor alle studenten die het nog niet zeker weten: d66.nl/ik-ben/ik-ben-… #sterkNLsterkEU #ikstemD66 #EP2014
Marietje Schaake do 22 mei 2014, 18:23
@PanicOffice @HansjeKalff @Martin1960 niet heel veel maar ik laat soms stukken vertalen die in Perzisch talige media komen
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 18:19
@PepijndeKorte @NielsHoens @artikelvijftig Flauw, het gaat me niet om het pluche,maar om misstanden aan te pakken en dat heb ik lk al gedaan
Paul Sneijder do 22 mei 2014, 18:18
Nog niet gestemd? Kan nog tot 9u. Stem voor sterk & sociaal europa! #EP2014 #PvdA bit.ly/1lTJA5k
paulsneijder do 22 mei 2014, 07:38
Stem op mij als u een sociaal Europa wil. #PvdA lijst 3, #5. bit.ly/1lTJA5k #EP2014 #BNR #R1J Pls retweet!
Corinne Cornelisse do 22 mei 2014, 18:06
Helemaal eens! ;-) “@roelvanekeris: @pimlemmers @estherouwehand @CorinneCornelis Een stem voor de mieren is ook niet verkeerd.”
Erik Wesselius do 22 mei 2014, 18:04
Nog niet gestemd? Het kan nog! RT @tomjanmeeus: Als de opkomst zo laag blijft, zullen ze bij CDA en CU/SGP wel in hun nopjes zijn. #EP2014
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 18:03
@andrea_devries @Piratenpartij Haha ok dan niet! ;) Thanks!
Bert-Jan Ruissen (SGP) do 22 mei 2014, 18:03
Een spannende dag voor CU/SGP: Komt er een derde zetel bij? Nog niet gestemd? Het kan nog tot 21.00 uur #EP2014
Alexander Sassen van Elsloo do 22 mei 2014, 18:01
@peter_brouwer @petervdvorst dat moet je dus juist niet willen want voor je het weet dwingen ze Nederland wat te doen wat we niet willen
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 17:53
@ceeswinter Haha! Blij dat we je stem i.i.g. niet verloren zijn :)
Alexander Sassen van Elsloo do 22 mei 2014, 17:46
@peter_brouwer @petervdvorst gaat om principe dat je niet wilt dat andere landen bepalen wat r in Nederland wel of niet mag. Goes both ways.
André Elissen do 22 mei 2014, 17:46
@TonElias Absoluut eens. Laat uw stem niet verloren gaan! Advies stem Lijst 2 PVV !
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 17:43
@Mrs_disbelief @GJK1979 Waarschijnlijk wel. De naam maakt me ook niet uit. Ik vind het gevaarlijk dat het nu mag, hoe het ook heet.
Hans Berends do 22 mei 2014, 17:38
@MrsMartine da's amstetdam niet, da's grachtengordel #gouwebord
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 17:35
Heb het even nagevraagd bij de Kiesraad, was niet heel duidelijk, maar volgens mij zeiden ze dat je alleen blanco kan stemmen met lijst 9
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 17:31
@Mrs_disbelief @GJK1979 Als moord gelegaliseerd wordt heet het ook geen moord meer.. Maar dat maakt het niet minder erg
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 17:30
@LavieJanRoos Nee Jan, dat is alleen volmachtstemmen binnenhalen. Daar roep ik niet toe op, mensen overtuigen is gewoon toegestaan.
Yernaz Ramautarsing do 22 mei 2014, 17:14
Voor de twijfelaars, last-minute advies van niet de minsten. Stem artikel 50 lijst 9. Ik sta zelf op 3 overigens
Charif Mews do 22 mei 2014, 17:08
@Raaphorst @mtenhoove Ik ben het met je eens dat het door innovatie moet gaan. Ben politiek actief zodat de politiek de innovatie niet remt
Charif Mews do 22 mei 2014, 17:02
@Raaphorst @mtenhoove Wanneer iedereen zo denkt heeft het 0 zin. Echter wanneer een grote groep voor verandering wil gaan dan niet ;) 1/3
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 17:02
@MichaelvdGalien Alles kan, het feit dat we al de hele dag trending zijn komt echt niet door ons...
Janmaarten Batstra do 22 mei 2014, 17:01
@lastminuteguy89 Geenstijl gaat een poging doen, niet officieel uiteraard ;-)
Dirk Jan Keijser do 22 mei 2014, 17:01
Digitale Peilingen, tja. Toch wil ik dit D66 en Artikel 50 niet onthouden, onder andere omdat: "In totaal... fb.me/6PZYzSrBa
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 17:00
@kromst @sassenvanelsloo Yep, online media hebben ons enorm geholpen, dode bomen en luie tv-makers niet!
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 16:59
@MichaelvdGalien shtttt, niet te hard zeggen ;-) we gaan voor 360.000! #artikel50
Charif Mews do 22 mei 2014, 16:52
@Raaphorst @mtenhoove Ja dat kunnen ze omdat er weinig tot geen transparantie is ;) maar niet stemmen en zeuren is geen goede combo ;)
Charif Mews do 22 mei 2014, 16:46
@Raaphorst @mtenhoove Het draait om een betere samenleving zodat jij als componist je er beter in voelt. Je stem is niet belangrijk maar 1/2
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 16:34
@alexaardema @UtromShredder @Piratenpartij Er past ook niet zoveel op 1 A4-tje he ;)
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 16:28
@rallyjef Je kan lid worden, hoeft niet..
Marietje Schaake do 22 mei 2014, 16:28
Vergeet niet na je werk te stemmen! Het kan tot 21:00! #ep2014
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 16:05
Ik zie via analytics dat er mensen via joop.nl op mijn site komen, dat is niet de bedoeling! Overigens 140.000 unieke bezoekers in 2 dagen!
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 16:02
@Gysbert_III @MichaelvdGalien Wees niet ongerust, kan inmiddels echt alles aan, laat ze maar komen! #Artikel50
Jolanda Verburg do 22 mei 2014, 16:02
Lieve #vrouwen van NL. Moet je nog stemmen en weet je niet waarop? Kies dan voor #Basisinkomen doet recht aan vrouwen bit.ly/1ksykhc
Anne-Marie Mineur do 22 mei 2014, 16:01
@Nielsjongerius Zeg uh, je hebt toch niet stiekem een Oscar gewonnen…?
Nielsjongerius do 22 mei 2014, 15:08
en dank aan #TeamSPeuropa @DdJong @EricSmaling @AnneMarieMineur @erikwesselius @BartInBrussel @GilsBen @NdRidder Machteld, Lisanne en Femke
Raoul Boucke do 22 mei 2014, 15:57
Als je nog moet stemmen: Succes! Vergeet in navolging van @JorgenRaymann niet op mij te stemmen ;) #plek5 #D66
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 15:52
@YerRamautarsing @JoshuaLivestro @sassenvanelsloo @XandervdWulp Klopt! NOS heeft het niet met de burger zegt en wil...
YerRamautarsing do 22 mei 2014, 15:51
@Dvanderstoep @JoshuaLivestro @sassenvanelsloo @XandervdWulp ik heb niets van Xander gehoord
Steven Russchenberg do 22 mei 2014, 15:52
@jeroenpraat @mariannethieme het is kiezen tussen twee kwaden. Je publiek op 'verkeerd' platform bereiken of helemaal niet. Dillemma.
Hans Berends do 22 mei 2014, 15:51
tijdelijke container voor 2 dagen?!? RT @duicnl: De oranje container voor het LHC is weg, of toch niet? dlvr.it/5lKWcr #utrecht
Hans Berends do 22 mei 2014, 15:50
hoezo "volgende week ophalen" laks gedoe! RT @duicnl: De oranje container voor het LHC is weg, of toch niet? dlvr.it/5lKWcr #utrecht
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 15:50
@fmbrand @MichaelvdGalien @XandervdWulp Heeft UKIP al vaak uitgesloten, gaat niet gebeuren, zelfde met FN, het spijt me voor je..
Corinne Cornelisse do 22 mei 2014, 15:46
“@SanderPerreijn: @CorinneCornelis Ik wilde eerst niet gaan stemmen. Toen bedacht ik me dat de dieren het niet zelf kunnen. ;-)”
Corinne Cornelisse do 22 mei 2014, 15:46
Wordt het vandaag niet alleen wereld- #biodiversiteitdag, maar ook #dagvandeaarde en #dierendag? Stem. #EP2014 Kies Partij voor de Dieren
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 15:44
@MettenKnuppe @Eerdmans Heb hem er ook niet over gehoord..
Daniël van der Stoep do 22 mei 2014, 15:42
@MettenKnuppe @Eerdmans Was gewoon benieuwd wat hij ging stemmen. Kon het niet vinden..
Matthijs van Miltenburg do 22 mei 2014, 15:32
Niet op kousenvoeten stemmen dus! Thx!“@MichielScheffer: Gestemd op blote voeten @D66 voor #SterkNederland #Sterk EU ”
Adnan Tekin do 22 mei 2014, 15:26
En dit zijn mijn trouwste fans. Jammer dat ze nog niet stemgerechtigd zijn.
Matthijs Pontier do 22 mei 2014, 15:21
@RF16662 @TrotseAjacied We zijn voor boycot producten uit illegale nederzettingen ja. Niet uit Israel. Ben het vaak eens met @EAJGnieuws
Steven Russchenberg do 22 mei 2014, 15:20
@jeroenpraat Ik had het niet beter kunnen omschrijven! :)
Stieneke van der Graaf do 22 mei 2014, 15:20
.@timetoturn technische bijstand v EU voor OS-landen om aan zelfde producteisen te kunnen voldoen zodat hun export niet in gedrang komt.
[1 - 50] ... [18401 - 18450] [18451 - 18500] [18501 - 18550] 18551 - 18600 [18601 - 18650] [18651 - 18700] [18701 - 18750] ... [ 35528 ] volgende >>>