35528 tweets gevonden.
Alexander Sassen van Elsloo vr 2 mei 2014, 09:29
@PetervanDijken ik ga echt niet beweren dat hij clean is, maar actie lag bij EU/VS met de putsch. maar
Ruud van Eijle vr 2 mei 2014, 08:35
Ik snap het niet Ik ben bij Sergio, sponsorkind van World Vision. Hij woont in een afgelegen arm dorpje in Guatemal…lnkd.in/dmbhJ6e
Sent Wierda vr 2 mei 2014, 07:46
@MoniqueSparla @VrouwenPartij @Mo_elBachiri ook de code voor de journalistiek is blijkbaar hierop niet van toepassing :-s #gevestigdeorde
Wiel Maessen vr 2 mei 2014, 00:36
Dit was NIET onze piratenboot! fb.me/32H2vW34d
Leon Meijer vr 2 mei 2014, 00:30
@AdriaanvanBeek coalitie met vijf partijen die op onderdelen akkoord niet tekenen: uitzonderingspositie is bijl aan wortel boom goed bestuur
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:13
@geenstijl acht zich niet geroepen om berichten over het Nationaal Preventie Mechanisme weg te jorissen.Zij schrijven immers voor het riool.
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:11
@TPOnl heeft nog nooit gehoord van het Nationaal Preventie Mechanisme want dit willen ze gewoon niet weten. Dat is pas vrijheid van de pers.
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:09
@hpdetijd weet niet wat het Nationaal Preventie Mechanisme is en wil dat vooral graag zo houden.We leven immers in een land met persvrijheid
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:08
@elsevier weet helemaal niet wat het Nationaal Preventie Mechanisme inhoudt en dus bericht dit weekblad er ook niet over. Kwaliteitskrant.
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:05
@DeGroeneA ziet geen meerwaarde in het Nationaal Preventie Mechanisme: onze lezers kennen het niet, en wij dus evenmin. Dat is persvrijheid.
Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:04
@vrij_nederland erkent het Nationaal Preventie Mechanisme eenvoudig niet omdat ze er nog nooit van gehoord hebben. Kwaliteitsjournalistiek.
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:58
@MTruski en dan nog niet gewonnen! ;-)
Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:56
@powned Niet bang voor sanctie Commissariaat voor de Media ondanks toenemende stroom discrimirende uitlatingen in kader Euro Verkiezingen.
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:56
@vincentbrussel @ErnstjanvDoorn en niet alleen in Brussel ;-)
DaphneDertien do 1 mei 2014, 23:26
@vincentbrussel @ErnstjanvDoorn wel mooi als je het eens kunt zijn. Nog mooier als je het dan ook in de praktijk brengt...
Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:55
@dwdd Mathijs van Nieuwkerk heeft nog nooit gehoord van het Nationaal Preventie Mechanisme, zijn redactie evenmin. Dus bestaat het niet.
Peter van Dalen (CU) do 1 mei 2014, 23:53
@w_vdb Nog niet maar dat gaat nu wel gebeuren!
Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:52
@Fub_Fub @FeyeNody ja en ik vond het niet erg. Hij zet PvdA voor lul, ik maaak mijn EUR onhoudbaar punt en VVD=Verhofstadt. Kon ik mee leven
Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:51
#strijpskamerkoor weet nog steeds niet waar en wanneer ze iets gaan zingen met als thema 'intiem gesprek'.Het kan dus overal en altijd zijn.
Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:50
@FeyeNody wat die Tang deed:"hek om Nederland". Hij weet dat het niet zo is maar zegt het toch. Had zelfde ervaring bij buitenhof
Theo Heere do 1 mei 2014, 23:49
@mtvantartwijk socialistisch subsidiebeleid op investeringen werkt niet, het subsidiëren van energieproductie wel. The proof is in the..
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:44
@ErnstjanvDoorn @vincentbrussel volgens mij heeft #GroenLinks de #PvdA niet in de armen van de #VVD gedreven, dat was jullie eigen keuze
Theo Heere do 1 mei 2014, 23:44
@mtvantartwijk nederland is nog lang niet klaar, met name door niet werkend subsidiebeleid. Neem voorbeeld aan de duitsers
Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:38
@FeyeNody dat was geen debat want v Rossem ging die niet aan. Dus ik weet niet waar jij op zinspeelt.
Wim van de Camp do 1 mei 2014, 23:33
@martinvisser @pauwenwitteman Los daarvan, Joseph Daul, jou bekend, wil hem gewoon niet. Veel te veel rare strapatsen.
Erik Wesselius do 1 mei 2014, 23:32
Toch jammer dat de lijsttrekker van "Jezus leeft" niet meedeed aan het #Nieuwsuur EU-debat is.gd/iXTj08 #EP2014
Matthijs Pontier do 1 mei 2014, 23:30
@TheavantVeer @BarryChalgoum Stem dan @Piratenpartij. Als je niet stemt, stem je in met wat de rest stemt: #gevestigdeorde
Leon Meijer do 1 mei 2014, 23:29
@AdriaanvanBeek hoe geloofwaardig is een coalitie waar partijen op onderdelen niet voor tekenen?
Leon Meijer do 1 mei 2014, 23:26
@AdriaanvanBeek dat is het nu juist. In de politiek zul je het compromis moeten zoeken. En niet elk compromis is acceptabel
Theo Heere do 1 mei 2014, 23:24
@Piratenpartij @ToineMandersEP vanavond wel, maar in de EU verkiezingsprogramma's van alle partijen worden 50plussers niet eens genoemd
Wim van de Camp do 1 mei 2014, 23:21
@pauwenwitteman Niet alleen het CDA, de gehele EVP wil B uit Italië niet in de fractie. Hij zal ook niet komen: justitiële reisbeperkingen!
Theo Heere do 1 mei 2014, 23:19
RT @ToineMandersEP: Waarom praat men bij #nieuwsuureudebat (als men dat al doet) alleen over ouderen, maar niet mét vertegenwoordigers van …
Lammert Dijkstra do 1 mei 2014, 23:18
RT @Dvanderstoep: Ik krijg 100-en vragen waarom ik niet bij debat was vanavond... Ik was niet uitgenodigd.... Hier kunt u klagen: http://t.…
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:18
Ah, #PenW vraagt zich ook af hoe t zit met Berlusconi en t #CDA. is niet duidelijk geworden. stappen ze uit de groep of niet? #EP2014
Ria Oomen-Ruijten do 1 mei 2014, 23:18
@Dvanderstoep betaal jij dan geen belastingen in Nl? Doe ik wel maar wellicht jij of je oud collega's niet!
Dvanderstoep do 1 mei 2014, 22:31
Bas, 6200 salaris en 304 per dag #nieuwsuur
Matthijs Pontier do 1 mei 2014, 23:17
En... we hebben het NIET over TTIP gehad. Wat een verrassing! #sarcasme #nieuwsuureudebat #TTIP #EU #soevereiniteit
Matthijs85 do 1 mei 2014, 21:51
TTIP gaat soevereiniteit lidstaten nog meer beperken dan 3%-begrotingsnorm
Zal #nieuwsuureudebat daar ook over gaan?
Matthijs Pontier do 1 mei 2014, 23:15
@Omnihil Jammer dat dat er niet bij is gekomen. Piratenpartij is voor Europa bij internationale problematiek. Buitenlands beleid is dat
Anja Hazekamp (PvdD) do 1 mei 2014, 23:14
@Inekris Europa is geen federale staat en het is ook niet nodig om er naar te streven. Geen overdracht bevoegdheden zonder referendum.
Daniël van der Stoep do 1 mei 2014, 23:12
Ik krijg 100-en vragen waarom ik niet bij debat was vanavond... Ik was niet uitgenodigd.... Hier kunt u klagen: nieuwsuur.nl/contact/
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:02
@M_Meijer ja, maar antwoorden van VanBaalen hoeven niet serieus genomen te worden
Theo Heere do 1 mei 2014, 23:01
@penw gemiste kans, waarom toine manders niet vragen als meest ervaren europarlementariër om commentaar op slap debat te geven? #50PLUS
Gijs Peskens do 1 mei 2014, 23:00
@mw9439 Het is dan ook niet verwonderlijk dat voor de meeste mensen de EU te ver van ze af staat. Liever directere inspraak ;) wmb
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:58
@M_Meijer en dan zeker ook niet komen opdagen bij de vergaderingen van de EC? Nee joh, niemand wil #VanBaalen nog hebben
Paul Freriks do 1 mei 2014, 22:57
@Emma_licii Niet teveel dankbaarheid verwachten misschien. Meer zelf dankbaarheid tonen en jezelf vertrouwen!
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:55
#verkiezingsbingo wel t rijtje onderwerpen, maar niet de hele kaart. #nieuwsuureudebat
Paul Freriks do 1 mei 2014, 22:55
@Emma_licii Dat laatste klopt, maar het overige maakt je leven niet mooier. Vertrouw liever een paar mensen
Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:52
De #VVD laat nog snel even weten de emancipatie niet vooruit te willen helpen "we willen af van vrouwenquota" #nieuwsuureudebat
Daniël van der Stoep do 1 mei 2014, 22:49
Een hek om Nederland volgens Tang, complete symbolische onzin natuurlijk. Maar, eerlijk gezegd, het klinkt niet onaantrekkelijk.....
Marco van der Wel do 1 mei 2014, 22:49
@aknoetmichels @rverleisdonk @PvdA Als overheden moeten investeren in innovaties zijn het meestal slechte ideeën die niet levensvatbaar zijn
Gijs Peskens do 1 mei 2014, 22:49
@dirkminnebo betekent niet dat het niet belangrijk is natuurlijk ;) Heb jij concrete voorstellen? We laten graag iedereen meedenken!
Gijs Peskens do 1 mei 2014, 22:48
@dirkminnebo ik weet niet of we daar expliciet al dingen voor hebben staan in ons programma, wij hebben vooral de focus op nieuwe democratie
[1 - 50] ... [19951 - 20000] [20001 - 20050] [20051 - 20100] 20101 - 20150 [20151 - 20200] [20201 - 20250] [20251 - 20300] ... [ 35528 ] volgende >>>