EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Alexander Sassen van Elsloo vr 2 mei 2014, 09:29

@PetervanDijken ik ga echt niet beweren dat hij clean is, maar actie lag bij EU/VS met de putsch. maar

avatar

Ruud van Eijle vr 2 mei 2014, 08:35

Ik snap het niet Ik ben bij Sergio, sponsorkind van World Vision. Hij woont in een afgelegen arm dorpje in Guatemal…lnkd.in/dmbhJ6e

avatar

Sent Wierda vr 2 mei 2014, 07:46

@MoniqueSparla @VrouwenPartij @Mo_elBachiri ook de code voor de journalistiek is blijkbaar hierop niet van toepassing :-s #gevestigdeorde

avatar

Wiel Maessen vr 2 mei 2014, 00:36

Dit was NIET onze piratenboot! fb.me/32H2vW34d

avatar

Leon Meijer vr 2 mei 2014, 00:30

@AdriaanvanBeek coalitie met vijf partijen die op onderdelen akkoord niet tekenen: uitzonderingspositie is bijl aan wortel boom goed bestuur

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:13

@geenstijl acht zich niet geroepen om berichten over het Nationaal Preventie Mechanisme weg te jorissen.Zij schrijven immers voor het riool.

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:11

@TPOnl heeft nog nooit gehoord van het Nationaal Preventie Mechanisme want dit willen ze gewoon niet weten. Dat is pas vrijheid van de pers.

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:09

@hpdetijd weet niet wat het Nationaal Preventie Mechanisme is en wil dat vooral graag zo houden.We leven immers in een land met persvrijheid

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:08

@elsevier weet helemaal niet wat het Nationaal Preventie Mechanisme inhoudt en dus bericht dit weekblad er ook niet over. Kwaliteitskrant.

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:05

@DeGroeneA ziet geen meerwaarde in het Nationaal Preventie Mechanisme: onze lezers kennen het niet, en wij dus evenmin. Dat is persvrijheid.

avatar

Jozef van Kessel vr 2 mei 2014, 00:04

@vrij_nederland erkent het Nationaal Preventie Mechanisme eenvoudig niet omdat ze er nog nooit van gehoord hebben. Kwaliteitsjournalistiek.

avatar

Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:56

@powned Niet bang voor sanctie Commissariaat voor de Media ondanks toenemende stroom discrimirende uitlatingen in kader Euro Verkiezingen.

in reply to avatar

DaphneDertien do 1 mei 2014, 23:26

@vincentbrussel @ErnstjanvDoorn wel mooi als je het eens kunt zijn. Nog mooier als je het dan ook in de praktijk brengt...

avatar

Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:55

@dwdd Mathijs van Nieuwkerk heeft nog nooit gehoord van het Nationaal Preventie Mechanisme, zijn redactie evenmin. Dus bestaat het niet.

avatar

Peter van Dalen (CU) do 1 mei 2014, 23:53

@w_vdb Nog niet maar dat gaat nu wel gebeuren!

avatar

Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:52

@Fub_Fub @FeyeNody ja en ik vond het niet erg. Hij zet PvdA voor lul, ik maaak mijn EUR onhoudbaar punt en VVD=Verhofstadt. Kon ik mee leven

avatar

Jozef van Kessel do 1 mei 2014, 23:51

#strijpskamerkoor weet nog steeds niet waar en wanneer ze iets gaan zingen met als thema 'intiem gesprek'.Het kan dus overal en altijd zijn.

avatar

Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:50

@FeyeNody wat die Tang deed:"hek om Nederland". Hij weet dat het niet zo is maar zegt het toch. Had zelfde ervaring bij buitenhof

avatar

Theo Heere do 1 mei 2014, 23:49

@mtvantartwijk socialistisch subsidiebeleid op investeringen werkt niet, het subsidiëren van energieproductie wel. The proof is in the..

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:44

@ErnstjanvDoorn @vincentbrussel volgens mij heeft #GroenLinks de #PvdA niet in de armen van de #VVD gedreven, dat was jullie eigen keuze

avatar

Theo Heere do 1 mei 2014, 23:44

@mtvantartwijk nederland is nog lang niet klaar, met name door niet werkend subsidiebeleid. Neem voorbeeld aan de duitsers

avatar

Alexander Sassen van Elsloo do 1 mei 2014, 23:38

@FeyeNody dat was geen debat want v Rossem ging die niet aan. Dus ik weet niet waar jij op zinspeelt.

avatar

Wim van de Camp do 1 mei 2014, 23:33

@martinvisser @pauwenwitteman Los daarvan, Joseph Daul, jou bekend, wil hem gewoon niet. Veel te veel rare strapatsen.

avatar

Erik Wesselius do 1 mei 2014, 23:32

Toch jammer dat de lijsttrekker van "Jezus leeft" niet meedeed aan het #Nieuwsuur EU-debat is.gd/iXTj08 #EP2014

avatar

Leon Meijer do 1 mei 2014, 23:29

@AdriaanvanBeek hoe geloofwaardig is een coalitie waar partijen op onderdelen niet voor tekenen?

avatar

Leon Meijer do 1 mei 2014, 23:26

@AdriaanvanBeek dat is het nu juist. In de politiek zul je het compromis moeten zoeken. En niet elk compromis is acceptabel

avatar

Theo Heere do 1 mei 2014, 23:24

@Piratenpartij @ToineMandersEP vanavond wel, maar in de EU verkiezingsprogramma's van alle partijen worden 50plussers niet eens genoemd

avatar

Wim van de Camp do 1 mei 2014, 23:21

@pauwenwitteman Niet alleen het CDA, de gehele EVP wil B uit Italië niet in de fractie. Hij zal ook niet komen: justitiële reisbeperkingen!

avatar

Theo Heere do 1 mei 2014, 23:19

RT @ToineMandersEP: Waarom praat men bij #nieuwsuureudebat (als men dat al doet) alleen over ouderen, maar niet mét vertegenwoordigers van …

avatar

Lammert Dijkstra do 1 mei 2014, 23:18

RT @Dvanderstoep: Ik krijg 100-en vragen waarom ik niet bij debat was vanavond... Ik was niet uitgenodigd.... Hier kunt u klagen: http://t.…

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:18

Ah, #PenW vraagt zich ook af hoe t zit met Berlusconi en t #CDA. is niet duidelijk geworden. stappen ze uit de groep of niet? #EP2014

avatar

Ria Oomen-Ruijten do 1 mei 2014, 23:18

@Dvanderstoep betaal jij dan geen belastingen in Nl? Doe ik wel maar wellicht jij of je oud collega's niet!

in reply to avatar

Dvanderstoep do 1 mei 2014, 22:31

Bas, 6200 salaris en 304 per dag #nieuwsuur

avatar

Matthijs Pontier do 1 mei 2014, 23:17

En... we hebben het NIET over TTIP gehad. Wat een verrassing! #sarcasme #nieuwsuureudebat #TTIP #EU #soevereiniteit

in reply to avatar

Matthijs85 do 1 mei 2014, 21:51

TTIP gaat soevereiniteit lidstaten nog meer beperken dan 3%-begrotingsnorm Zal #nieuwsuureudebat daar ook over gaan?

avatar

Matthijs Pontier do 1 mei 2014, 23:15

@Omnihil Jammer dat dat er niet bij is gekomen. Piratenpartij is voor Europa bij internationale problematiek. Buitenlands beleid is dat

avatar

Anja Hazekamp (PvdD) do 1 mei 2014, 23:14

@Inekris Europa is geen federale staat en het is ook niet nodig om er naar te streven. Geen overdracht bevoegdheden zonder referendum.

avatar

Daniël van der Stoep do 1 mei 2014, 23:12

Ik krijg 100-en vragen waarom ik niet bij debat was vanavond... Ik was niet uitgenodigd.... Hier kunt u klagen: nieuwsuur.nl/contact/

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 23:02

@M_Meijer ja, maar antwoorden van VanBaalen hoeven niet serieus genomen te worden

avatar

Theo Heere do 1 mei 2014, 23:01

@penw gemiste kans, waarom toine manders niet vragen als meest ervaren europarlementariër om commentaar op slap debat te geven? #50PLUS

avatar

Gijs Peskens do 1 mei 2014, 23:00

@mw9439 Het is dan ook niet verwonderlijk dat voor de meeste mensen de EU te ver van ze af staat. Liever directere inspraak ;) wmb

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:58

@M_Meijer en dan zeker ook niet komen opdagen bij de vergaderingen van de EC? Nee joh, niemand wil #VanBaalen nog hebben

avatar

Paul Freriks do 1 mei 2014, 22:57

@Emma_licii Niet teveel dankbaarheid verwachten misschien. Meer zelf dankbaarheid tonen en jezelf vertrouwen!

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:55

#verkiezingsbingo wel t rijtje onderwerpen, maar niet de hele kaart. #nieuwsuureudebat

avatar

Paul Freriks do 1 mei 2014, 22:55

@Emma_licii Dat laatste klopt, maar het overige maakt je leven niet mooier. Vertrouw liever een paar mensen

avatar

Daphne Dertien do 1 mei 2014, 22:52

De #VVD laat nog snel even weten de emancipatie niet vooruit te willen helpen "we willen af van vrouwenquota" #nieuwsuureudebat

avatar

Daniël van der Stoep do 1 mei 2014, 22:49

Een hek om Nederland volgens Tang, complete symbolische onzin natuurlijk. Maar, eerlijk gezegd, het klinkt niet onaantrekkelijk.....

avatar

Marco van der Wel do 1 mei 2014, 22:49

@aknoetmichels @rverleisdonk @PvdA Als overheden moeten investeren in innovaties zijn het meestal slechte ideeën die niet levensvatbaar zijn

avatar

Gijs Peskens do 1 mei 2014, 22:49

@dirkminnebo betekent niet dat het niet belangrijk is natuurlijk ;) Heb jij concrete voorstellen? We laten graag iedereen meedenken!

avatar

Gijs Peskens do 1 mei 2014, 22:48

@dirkminnebo ik weet niet of we daar expliciet al dingen voor hebben staan in ons programma, wij hebben vooral de focus op nieuwe democratie

[1 - 50] ... [19951 - 20000] [20001 - 20050] [20051 - 20100] 20101 - 20150 [20151 - 20200] [20201 - 20250] [20251 - 20300] ... [ 35528 ] volgende >>>