EUtweets - archief

Volg hier het doen en laten van twitterende Nederlandse europarlementariërs!

Archief

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 19:13

@Timphone @HansvanMeerten in Baden-Wuerttemberg is het verlies wel fors ja. In 2 andere deelstaten valt het mee.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 19:12

@Timphone @HansvanMeerten Zeker. En dus kun je niet claimen dat nu ineens Merkel wordt afgestraft (wat bijvoorbeeld NOS kopt)

avatar

Wim van de Camp Sun 13 Mar 2016, 19:09

Kan niet schelen wat gebeurt, maar we rijden! Overvolle Thalys, normaal moet iedereen zitten. Maar ja, als er 3 uitvallen zijn we flexibel

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 18:57

@bennileemhuis ik bedoel meer dat het verlies van CDU meevalt in 2 vd 3 deelstaten. SPD krijgt meer klop. En helaas Groenen ook in RLP

avatar

Dennis de Jong Sun 13 Mar 2016, 18:52

Hoe arm zijn Europarlementariërs eigenlijk? Weeklog: sp.nl/column/dennis-…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 18:44

@JoepdeGeus Het is zeker een nederlaag, dat ontken ik niet. Maar bijv SPD krijgt meer klop in 2 vd 3 deelstaten. Groenen in de derde (RLP)

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 18:41

@bleekerk @janinecooijmans Tuurlijk verschuiven vele stemmers vele kanten op. Maar het verlies van CDU valt mee gegeven de winst van AfD

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 18:36

@JoepdeGeus als je in 3 deelstaten 3 a 4% verliest, is dat dan een grote nederlaag?

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sun 13 Mar 2016, 18:29

Nogal onzin om te claimen dat Merkel wordt afgestraft. In elke deelstaat komt de winst van AfD meer van andere partijen of niet-stemmers.

avatar

Cora van Nieuwenhuizen Sun 13 Mar 2016, 18:24

Column: Brussel kaapt fiscale soevereiniteit telegraaf.nl/t/25373554 via @dft

avatar

Judith Sargentini Sun 13 Mar 2016, 18:21

Het ziet er naar uit dat Die Grünen in Baden Würtenberg de grootste partij worden. twitter.com/die_gruenen/st…

avatar

Wim van de Camp Sun 13 Mar 2016, 17:55

@NS_Int . Wat een pech: voor de efficiency ga ik eens op zondagmiddag naar BRUX. Vallen er 3 Thalyssen uit vanwege brandmelding Barendrecht

avatar

Agnes Jongerius (PvdA) Sun 13 Mar 2016, 15:03

Mijn tip #boekenweek @1001vrouwen van @elskloek. Over vrouwen in onze geschiedenis. Ook de andere tips: aanraders! twitter.com/pvda/status/70…

avatar

Judith Sargentini Sun 13 Mar 2016, 14:34

FAQ over Referendum Samenwerkingsakkoord Oekraïne groenlinks.nl/standpunten/re… via @groenlinks

avatar

Marcel de Graaff (FvD) Sun 13 Mar 2016, 13:12

Miljardair Soros betaalt Ja-kamp Oekraine referendum en ook club die Donald Trump mond moet snoeren. twitter.com/martinbosma_pv…

[1 - 50] ... [214401 - 214450] [214451 - 214500] [214501 - 214550] 214551 - 214600 [214601 - 214650] [214651 - 214700] [214701 - 214750] ... [ 460538 ] volgende >>>