EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Gerton van Unnik Sun 15 Jun 2014, 13:48

Huppakee, #AfD doet wat NLse #EU-sceptische partijen niet lukt: German eurosceptics go mainstream in threat to Merkel feeds.reuters.com/~r/reuters/top…

avatar

Marije Cornelissen Sun 15 Jun 2014, 13:41

@OwenvanBuuren Eens. Voedselbanken en voedselverspilling zouden niet moeten bestaan. Zeker niet in NL.

avatar

Gerton van Unnik Sun 15 Jun 2014, 13:38

Mooi en nog steeds actueel stukje van @RogerHelmerMEP: 'Fossiele brandstoffen krijgen toch ook #subsidies, niet?' jobra.be/archief/034-su…

avatar

Gerton van Unnik Sun 15 Jun 2014, 12:22

#Energiearmoede die er niet was vóór de opgedrongen prijsstijging veroorzaakt door entree duurzame unreliables. @krispijnbeek @climatebabes

avatar

Gerton van Unnik Sun 15 Jun 2014, 12:10

@climatebabes @krispijnbeek Die fossiele economie is wel de basis van uw huidige welvaart en van die van uw ouders. Dat cijfert u niet weg.

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Sun 15 Jun 2014, 11:15

@WillemKadijk dat is wel erg naïef van je: VS zou ISIS helemaal niet kennen... right

avatar

Gerton van Unnik Sun 15 Jun 2014, 10:39

@climatebabes Financiële sector heeft 't in uw visie vast gedaan nu deze de handen niet wil branden aan uw kennelijke financiële unreliables

avatar

Ivo Thijssen Sat 14 Jun 2014, 22:10

@EMILEGIANT haha, nee dat zeker niet. Oranje had daarmee een soort thuisvoordeel.

avatar

Ivo Thijssen Sat 14 Jun 2014, 21:25

Alle strafschoppen zijn tot nu toe aan Zuid-Amerikanen gegeven. Gegeven, niet zelf verdiend. #WK14 #WorldCup #URUCRC 

avatar

Jeroni Vergeer Sat 14 Jun 2014, 18:34

@KarenvdHeijden ja, toevallig. Sta je ook nog op de lijst? Ik kon meerdere OMGs niet onderdrukken ;-)

avatar

Joost van den Akker Sat 14 Jun 2014, 14:52

@VVDBrabant @VVDZeeland 2/2 niet enkel lagere lasten op arbeid. Zijlstra: TK-fractie kijkt telkens of verlaging kan.

avatar

Frits van Endhoven Sat 14 Jun 2014, 12:57

Compensatie koeienoversteek Hedel bd.nl/regio/den-bosc… >> Wie grijpt in?? Is dit niet een zuiver voorbeeld van cliëntelisme / nepotisme??

avatar

Frits van Endhoven Sat 14 Jun 2014, 12:45

Compensatie koeienoversteek Hedel bd.nl/regio/den-bosc… >> Wie grijpt in?? Is ditr niet een zuiver voorbeeld van cliëntelisme / nepotisme??

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Sat 14 Jun 2014, 10:17

@W_Veldhorst en daarom zit hij er dus ook niet in. Voilà. Overigens: land treedt toe, niet de persoon

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 14 Jun 2014, 09:09

"Het “fundament” van de SP bestaat niet alleen uit een gestaag groeiend partijkader, maar ook uit een relatief stabiel kiezerspotentieel." …

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 14 Jun 2014, 08:52

“@nrc: Het is geen jongensdroom, maar Pechtold is klaar om het kabinet te leiden nrc.nl/nieuws/2014/06…” Alsjeblieft niet, zeg.

avatar

Daphne Dertien Fri 13 Jun 2014, 23:11

@coeniii o, leuk! Wat gek dat twitter niet volstroomt met berichten over wie t gedaan heeft! ;)

avatar

Daphne Dertien Fri 13 Jun 2014, 22:53

@machielvdam dat klopt. Momenteel kan ik twitter niet gebruiken zoals normaal: een bron van nuttige informatie.. ;)

avatar

Gert-Jan Krabbendam Fri 13 Jun 2014, 22:52

Wat er verder nu nog gebeurt, dit WK kan niet meer stuk. #spaned #wk2014

avatar

Gert-Jan Krabbendam Fri 13 Jun 2014, 22:42

Ik denk niet dat er na Spanje nog enig ander team op dit #wk2014 is dat het zal wagen het Nederlands elftal te onderschatten. #spaned

avatar

Gert-Jan Krabbendam Fri 13 Jun 2014, 22:39

Bij 1-6 wordt het de grootste winstpartij van Nederland ooit op een WK. Daar komt Spanje niet gauw bovenop. #hup #doorgaan #spaned #wk2014

avatar

Wim van de Camp Fri 13 Jun 2014, 22:34

Sfeer hier in het Sauerland wordt steeds beter: den Koningh van Hispanje heb ik altijd gediend, maar niet heus vanavond: 3 : 1. Hup Holland.

avatar

Paul Freriks Fri 13 Jun 2014, 21:43

Van Gaal zal het niet durven om de man van Jolanthe eruit te halen #WK2014

avatar

Kirsten Verdel Fri 13 Jun 2014, 21:29

Maar laten we vooral niet met video refs gaan werken, want het is pas 2014.

avatar

Gert-Jan Krabbendam Fri 13 Jun 2014, 21:21

"Niemand erbij die verstand van knopen heeft". Ja duh, ze zijn niet op pad met de scouting. #spaned #wk2014

avatar

Gert-Jan Krabbendam Fri 13 Jun 2014, 20:44

Ik snap de discussie niet zo goed. Zelf speel ik al sinds FIFA08 al 3-5-2. Al 30 keer de champions league mee gewonnen... #spaned #wk2014

avatar

Lambert van Nistelrooij Fri 13 Jun 2014, 20:18

Wie denkt dat aan de Zeeuwse kust de remmen niet los gaan... Zonet in @Zoutelande #ZeelandOranje

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Fri 13 Jun 2014, 18:35

@HuuMoar te politiek getint.. yeah right. we hebben het over olie! Dat kan ook niet anders dan politiek getint zijn... wat een dommigheid

avatar

Frits van Endhoven Fri 13 Jun 2014, 17:07

ANWB geeft Van Woerkom 3 ton mee telegraaf.nl/t/22736879 >> Dit begrijp ik dan weer niet. Hij accepteert toch 'gewoon' een nieuwe baan.....

avatar

Kirsten Verdel Fri 13 Jun 2014, 13:58

@freakstar nee want op meeste sites krijg je die gegevens niet eens... bankreknr melden ze niet eens meer :(

avatar

Ruud van Eijle Fri 13 Jun 2014, 12:55

gelukkig hebben deze kinderen toegang tot schoon drinkwater, 1 miljard mensen op de wereld niet!

avatar

Toine van de Ven Fri 13 Jun 2014, 11:33

Resultaat provincie is begin, maar niet genoeg. Gevraagde bijdrage gemeenten te hoog én verdieping minder dan minimale variant (3V+) #Vught

avatar

Peter van Dalen (CU) Fri 13 Jun 2014, 10:38

@David_Cameron : we zoeken de beste kandidaat die #EU kan en moet hervormen. Juncker niet dus! Eens. sueddeutsche.de/politik/britis…

avatar

Daphne Dertien Fri 13 Jun 2014, 10:08

@vanhijum @nos Wat is er niet helder? Internationale verdragen staan boven nationale wetgeving, dat weet je toch! ook t Vluchtelingenverdrag

avatar

Judith Sargentini Fri 13 Jun 2014, 10:07

Goedkoop = duurkoop. Dat onze Uni's massaal mt Google mailen is naïef. Patenten & bedrijfsgeheimen zijn r niet veilig

avatar

Rinze Broekema Fri 13 Jun 2014, 00:52

@GemeenteUtrecht 2e nacht op rij doet verlichting Marshalllaan (deel tussen Bernadottel en Churchilll) het niet. Waar kan ik melding doen?

avatar

Ivo Thijssen Fri 13 Jun 2014, 00:02

Het goeie nieuws is dat dit brazilie niet onverslaanbaar is voor Nederland! #BRAKRO 

avatar

Ivo Thijssen Fri 13 Jun 2014, 00:01

@olyerhoek ik weet niet naar welke wedstrijd gekeken jij hebt, maar gelijkspel was terecht geweest. Keeper werd bovendien niet aangevallen.

avatar

Gert-Jan Krabbendam Thu 12 Jun 2014, 23:50

Ben toch wel positief verrast over het spel van Kroatië. Wil je niet tegenkomen na de poulefase... #brakro #wk2014

avatar

Frits van Endhoven Thu 12 Jun 2014, 22:54

RT @StudioSporf Die witte lijn op het veld, dat moet je tegen Colombia niet doen. >> Hahahahahahaha LOL!!

avatar

Toine van de Ven Thu 12 Jun 2014, 22:53

Commissie vanavond vooral technisch en procedureel geneuzel... Niet echt stimulerend... #Vught Eens kijken of 2e helft #BraKro spannender is

avatar

Marcel de Graaff (FvD) Thu 12 Jun 2014, 21:39

@MarcelGelauff @JoshuaLivestro Hun optreden is echt gruwelijk. Zou terroristen niet gepaster zijn dan rebellen? #dtv

avatar

Floor Vermeulen Thu 12 Jun 2014, 21:17

@alfredblokhuize ik zal nu maar niet zeggen GroenLinksers slechte verliezers zijn, want dat is zo flauw @VVD

avatar

Jolanda Verburg Thu 12 Jun 2014, 21:01

@Borg1949 In Den Haag hebben ze dat nog niet door. #struisvogelpolitiek, zouden een keer n congresje moeten bezoeken over toekomst #arbeid

[1 - 50] ... [17601 - 17650] [17651 - 17700] [17701 - 17750] 17751 - 17800 [17801 - 17850] [17851 - 17900] [17901 - 17950] ... [ 35528 ] volgende >>>