EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Kirsten Verdel Wed 11 Jun 2014, 13:44

Loserinstelling. RT @Laradio: *snikt* Sneijder: we hoeven niet te winnen nos.nl/wk2014/artikel… via @nos

avatar

Jeroni Vergeer Wed 11 Jun 2014, 13:33

Ai ai ai, PvdD kiest voor de linkse fractie (met oa SP) en niet voor de Groenen in het Europees Parlement.. #daargaanzespijtvankrijgen

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 11 Jun 2014, 12:43

@jorisluyendijk Nee, absoluut niet. Beheerst ook Italiaans nieuws met die move. Veel opstand in eigen geledingen.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 11 Jun 2014, 12:42

@jurgengevaert Nog niet formeel; maar geruchten zijn idd hardnekkig. Het lijkt wel die kant op te gaan. Blijft dus statusupdate

avatar

Lucas Hartong Wed 11 Jun 2014, 12:40

@Elsevierbrussel Nee, klopt niet. Boodschap was: meer EU met meer geld. Geen verlaging, maar verhoging budget 2015!

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 11 Jun 2014, 12:38

@arnoudboer En Grillo zit niet in het EP; dus zijn fractie dreigt wel in anonimiteit weg te zakken

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 11 Jun 2014, 12:32

En Beppe Grillo's fractie is ook zwevend. Grillo wilde Farage, maar lukt waarschijnlijk niet. Nu dreigt interne opstand via referendum.

avatar

Lucas Hartong Wed 11 Jun 2014, 12:31

Maar het maakt de EU allemaal niks uit hoor. Verkiezingen of niet... het geldverbrassen gaat door! Iets met 'ever more expensive union'.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 11 Jun 2014, 11:35

Nieuw fractievoorzitters van de Groenen zijn Rebecca Harms en Philippe Lamberts. Mooi duo! Zelf helaas niet geworden; wel penningmeester.

avatar

Jolanda Verburg Wed 11 Jun 2014, 10:31

RT @bertus1947: @jolandaverburg beter = vrijheid voor werkgever + werknemer. ww ontslagrecht en werkloosheid bestaat niet met #basisinkomen

avatar

Jolanda Verburg Wed 11 Jun 2014, 10:17

De kamer van zoonlief nagekeken. Hij verbergt het niet eens. #snoepgoed #aspartaam

avatar

Jolanda Verburg Wed 11 Jun 2014, 10:15

Zoon op kamp. Wist nog net fles met #aspartaam te onderscheppen. Lekker goedkoop. Goede voorbeeld geven helpt niet.

avatar

Yernaz Ramautarsing Wed 11 Jun 2014, 00:56

@ZihniOzdil gaat niet in op mijn punt. Men weet dat bv oorlog tegen drugs zwarten harder treft.

avatar

Yernaz Ramautarsing Wed 11 Jun 2014, 00:34

@ZihniOzdil alleen kabinetten kijken lijkt me niet genoeg denk aan zwarte amerikanen in de bak voor nonviolent crimes november.org/razorwire/rzol…

avatar

Jolanda Verburg Wed 11 Jun 2014, 00:16

@HansdeBoer18 Ik geloof niet in niet presterende medewerkers, dan is er iets mis met de motivatie en dat is weer een zaak voor de leiding.

avatar

Jolanda Verburg Wed 11 Jun 2014, 00:12

@WTheun @Marielle_Barwas @Koevsjinka Niet meer dan nu denk ik. Nu vang ik ze en gooi er kokend water op dan op de composthoop.

avatar

Marietje Schaake Wed 11 Jun 2014, 00:00

Lag voor de hand maar brengt oplossing helaas niet dichter bij “@NUnl: Assad op lijst misdadigers #Syrië voor #ICC: bit.ly/1xFe1E5

avatar

Kirsten Verdel Tue 10 Jun 2014, 22:48

SMS van Wehkamp. Ze geven aan morgen iets te komen bezorgen 'tussen 12:18 en 14:18 uur.' Jammer dat de seconden er niet bij staan.

avatar

Petra Vosters Tue 10 Jun 2014, 21:50

Aanpassing WW helpt ouderen niet! Wie ziet nu in dat 50PLUSSERS geen kans meer hebben op werk?! Alleen #50PLUS

avatar

Gerton van Unnik Tue 10 Jun 2014, 21:22

Politiek correcte onzin. RT @weespernieuws: Tweede ronde toelatingsbeleid #Weesp: niet iedereen op school naar keuze. weespernieuws.nl/lees/31772/nie…

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Tue 10 Jun 2014, 21:18

@MinPres handelsrelaties, dat deed de EU toch volgens u? Kan Nederland toch niet zelf! Gekkerd. Kusjes, Alexxx

avatar

Esther de Lange (CDA) Tue 10 Jun 2014, 20:02

@elly_emf38 Daar is Eur Parlement duidelijk over: niet klakkeloos doorberekenen. Vraag is, wat is standpunt NL bij deze onderhandelingen?

avatar

Kirsten Verdel Tue 10 Jun 2014, 18:20

RT @floragoudappel: Een tijdelijke benoeming in EP hangende een nog niet aangespannen rechtszaak lijkt mij een juridisch ongewenste novitei…

avatar

Jolanda Verburg Tue 10 Jun 2014, 17:54

@MarDeJong64 @Kwalitisme @VrouwenPartij Wat bedoel je? Het #basisinkomen is een instrument en kan zelf niet met een berekening komen, toch?

avatar

Flora Goudappel Tue 10 Jun 2014, 17:34

Een tijdelijke benoeming in EP hangende een nog niet aangespannen rechtszaak lijkt mij een juridisch ongewenste noviteit. #dubbelmandaat

avatar

Lucas Hartong Tue 10 Jun 2014, 16:45

Dubbelmandaat kan niet. Zie officiële regelgeving hier: europarl.europa.eu/sides/getDoc.d…

avatar

Kirsten Verdel Tue 10 Jun 2014, 16:21

@Lennart81 Tja, hij wil het framen alsof het gek is dat hij niet in het EP mag. Nou, hier heeft hij mijn opvatting daarover. Een tegenframe.

avatar

Lucas Hartong Tue 10 Jun 2014, 15:26

Krijg verzoek binnen of we even € 100.000 beschikbaar willen stellen omdat EU Rekenkamer onterecht iemand niet heeft benoemd. Dacht 't niet.

avatar

Lucas Hartong Tue 10 Jun 2014, 15:16

Miljoenen voor roerdomp en karekiet telegraaf.nl/t/22721684 Knettergek! Wel geld voor aanleg moerassen vol vliegen, niet voor banen visserij.

avatar

Kirsten Verdel Tue 10 Jun 2014, 14:33

@HansHugenoot @lodewijka Jawel: 'Door een nieuw systeem van inkomensverrekening kan het inkomen niet lager zijn dan dat ze in de WW kregen.'

avatar

Yernaz Ramautarsing Tue 10 Jun 2014, 14:25

@FeyeNody onze aanval is niet ons grootse probleem. Pelle-robben zou misschien wel lekkerder draaien @GPelle9

avatar

Matthijs Pontier Tue 10 Jun 2014, 14:18

Door de komst van de nationale politie is de afhandeling van klachten over gedrag van agenten niet onafhankelijk meer volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin…

avatar

Albert Leppers Tue 10 Jun 2014, 11:28

@nieuwinpolitiek:50plus is een ordinaire ruziepartij geworden,zonder zichtbaar politiek profiel. Alleen de macht telt en dus niet de inhoud!

avatar

Marcel de Graaff (FvD) Tue 10 Jun 2014, 10:46

@Jeky_PVV Je bedoelt "hij die niet genoemd mag worden (van zichzelf)" ;-) Ceterum censeo graaiende boot"vluchtelingen" terug sturen!

avatar

Isabelle Diks Tue 10 Jun 2014, 00:19

@ckwint Tuurlijk! En ondertussen niet vergeten gewoon van het mooie weer te genieten.

avatar

Isabelle Diks Tue 10 Jun 2014, 00:15

@ckwint Dat klinkt helemaal niet fijn. Al bood je vorige reactie wel perspectief ;-), whisky in de zomer?

avatar

Isabelle Diks Tue 10 Jun 2014, 00:11

@ckwint Slaap jij nog niet;-)? Hier in het noorden is het ook nog akelig warm ;-(

avatar

Paul Freriks Mon 9 Jun 2014, 22:35

@Bootfietser Ik ook ja :)) pfff dat willen er niet veel meemaken denk ik.

[1 - 50] ... [17701 - 17750] [17751 - 17800] [17801 - 17850] 17851 - 17900 [17901 - 17950] [17951 - 18000] [18001 - 18050] ... [ 35528 ] volgende >>>