35528 tweets gevonden.
Gerton van Unnik Mon 2 Jun 2014, 10:07
#D66 trekt toon nu al niet? Dat wordt nog wat. De politieke klimaatverandering gaat deze keer niet aan NL voorbij. @MichielScheffer #PS2015
Bas Eickhout (GroenLinks) Mon 2 Jun 2014, 09:31
@Sywert Hier echt niet eens. Als je als Rutte zelfs bemiddelt tussen 2 liberalen kun je als regeringsleider het niet afdoen als nietszeggend
Nico van den Bergh Mon 2 Jun 2014, 09:20
Alex' kwaliteiten vullen de mijne niet zomaar aan; samen bij één werkgever zouden wij een winnend team zijn! lnkd.in/dn9fdVR
Gerton van Unnik Mon 2 Jun 2014, 06:51
Precies. Wanneer ergens in de geschiedenis van onze Aarde veranderde het klimaat niet?
#climatepic
Judith Sargentini Sun 1 Jun 2014, 22:48
In VS moeten bedrijven morgen eerste #conflictminerals rapportages indienen. In EU is de wet nog steeds niet klaar. bbc.co.uk/news/technolog…
Marcel de Graaff (FvD) Sun 1 Jun 2014, 22:11
@Kassandra_Troy Doe het niet! Je bent een parel in de twitterzwijnenstal.
Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 21:35
Echte Jannen zonder @LavieJanRoos gaat het niet worden vanavond. Veel sterkte Jan!
Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 21:19
@HuubvanH @Lammertdijkstra Het gaat niet om ons, het toont de laffe onwetende journalistiek aan.
Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 20:50
@Lammertdijkstra @HuubvanH Het kan niet omdat geen enkele NL-journo een idee heeft van het EP en alle NL kranten zijn Eurofiel!
Lammertdijkstra Sun 1 Jun 2014, 20:49
@HuubvanH @Dvanderstoep Wij willen ook graag, maar de pers publiceert het niet helaas
Lammert Dijkstra Sun 1 Jun 2014, 20:49
@HuubvanH @Dvanderstoep Wij willen ook graag, maar de pers publiceert het niet helaas
Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 20:42
RT @DdJong: Wordt ie 't of wordt ie 't niet? Juncker dus - Weeklog: sp.nl/europa/nieuwsb…
Dennis de Jong Sun 1 Jun 2014, 19:59
Wordt ie 't of wordt ie 't niet? Juncker dus - Weeklog: sp.nl/europa/nieuwsb…
Dirk Jan Keijser Sun 1 Jun 2014, 19:37
Is dit de eerste? Vast niet. fb.me/1aOcoSaXU
Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 19:33
@migpolitiek Grootste probleem met dubbelmandaat is dat er 1 week per maand niet gestemd kan worden in TK. Uitholling democratie.
Paul Freriks Sun 1 Jun 2014, 19:08
@PeterVos_ @GerardNijland @TjeerdBoekhorst Lijkt niet te bestaan. T/m 11
Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 19:01
@rodneyfortuin @eenvandaag Jij bepaalt niet of je wat te verbergen hebt. Dat bepalen bedrijven en opsporingsdiensten. Dat is het probleem.
Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 18:58
@wtfamireadin Zou in theorie mogelijk moeten zijn, maar nu in de praktijk lijkt het me nog niet echt
Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 18:51
@chrisinactie @eenvandaag Omdat mensen bang zijn de suggestie te wekken dat ze wat te verbergen hebben en daarom niet in opstand komen?
Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 18:03
@PieterKraaima Ik heb nog niet de hele uitzending (terug)gezien. Wat zei hij daarover?
Paul Freriks Sun 1 Jun 2014, 17:49
@TjeerdBoekhorst @PeterVos_ Investeringen brandweer: kan me niet gerinneren dat dat aan de orde geweest is bij middelen #rekening13
paulfreriks Sun 1 Jun 2014, 17:44
@TjeerdBoekhorst @PeterVos_ Maar goed werk gedaan al. Ik begin zin te krijgen de rekening13 ook in tw gaan zien!
Ton van Kesteren Sun 1 Jun 2014, 17:38
telegraaf.nl/buitenland/226… En nog wordt ernst v/d situatie niet onderkend. Islamisering en antisemitisme gaan hand in hand!
Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 14:44
@FritsMarkus Zeker, maar ik zit niet in de Parlementaire Enquêtecommissie Woningcorporaties, en @FarshadBashir wel tweedekamer.nl/kamerleden/com…
Jeroni Vergeer Sun 1 Jun 2014, 14:30
@maxtollenaar dat verklaart waarom het nog over is.. (Overigens vind ik al het bier lekker, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig :p)
Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 13:50
@FritsMarkus Dat denk ik ook. Ik vrees alleen dat de huurders de dupe worden, en niet de verantwoordelijken. Zoals zo vaak.
Frits van Endhoven Sun 1 Jun 2014, 12:53
"Qatar heeft WK 2022 gekocht" s.hln.be/1904576 @HLN_BE > Kan niet waar zijn, zowel Qatar als FIFA zijn bijzonder integer.... Of 'joh'!
Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 12:47
Leuk, Adriaan Jacobovits de Szeged zegt "Poetjin", en niet "Poetin", zoals de meeste Nederlanders. Mooie zorgvuldigheid. #Buitenhof
Erik Wesselius Sun 1 Jun 2014, 12:37
De PvdA komt op voor de huurders??? Laat me niet lachen, Adri Duyvestein! #Buitenhof
Hans Berends Sun 1 Jun 2014, 07:25
@elzmooij tja, sommige dingen wennen niet. zoals bijv die hele diepe bassen. en @LeetBerends hoort/voelt ze niet eens! ;-))
Kati Piri Sat 31 May 2014, 22:41
@bitsoffreedom Ik jullie ook niet!
Hans Berends Sat 31 May 2014, 22:12
@margonvdveen nou..... ik denk dat ik alleen even meezing bij Flora's Hof. Een aantal uren met jullie onderweg trek ik nu nog niet :-((
Paul Freriks Sat 31 May 2014, 21:50
Amen RT @karperpoel: Zeggende, laat ons in de handen Gods vallen, en niet in de handen der mensen.
Hans Berends Sat 31 May 2014, 20:03
@justlisette stuk of 7-8 denk ik. weet niet of ze ze nu nog hebben.
Jolanda Verburg Sat 31 May 2014, 19:47
#Klimaatverandering. Waar of niet waar? Maar laten we het wel met humor benaderen. #JohnOliver – Dag 120… wp.me/p4gQxf-cH
Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 19:29
@Borg1949 Omdat niks doen niet helpt. Er zit niets anders op dan in kaart brengen wat er speelt.
Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 19:26
@Borg1949 Lees dat artikeltje nou effe. Het punt is dat de minister er niks aan doet. Dat kan toch niet?
Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 18:03
@janmuter En dat is niet omdat ze "dezetreinrijdttotZaandam" zegt? ;-)
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 17:02
@dfkapiteinrob @MichaelvdGalien @fverhoef Ok, zal niet meer chargeren, maar de kern is belangrijk. De overheid is er voor ons, niet andersom
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:27
@SueMe_ Nonsens, dat zijn kerntaken. Maar religieuze scholen idd niet meer financieren. Belasting moet kostendekkend zijn, zo laag mogelijk
Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 16:25
Onze voorouders zeiden niet alleen 'tachtig' maar ook 'tzeventig' en 'tnegentig'. Nooit geweten! onzetaal.nl/taaladvies/adv…
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:17
@Jeroen0547 Klopt, ook als ik in de overheid zou zitten is die niet te vertrouwen. Te groot moloch daarvoor. Vertrouw niemand
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:07
Naar Bilderberg gaan en dan geen spy-pen of verborgen camera meenemen... Ik zou het niet kunnen weerstaan...
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 15:45
@Gysbert_III @BartNijman Weet ik niet, was medewerker, maar 3 Kamerleden waren akkoord (HB,GW,FA). Toen Vz klaagde moest ik ze intrekken.
Wim Eilering Sat 31 May 2014, 15:35
@Statenjacht wie een jaar niet in Drachten is geweest zou deze foto niet herkennen.
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 15:33
Dubbelmandaat EP/TK is onzinnig. Dan zou de Kamer één week per maand niet kunnen stemmen ivm afwezigen. Macht TK nog minder dan nu..
Yernaz Ramautarsing Sat 31 May 2014, 14:44
@TimEngelbart @jacobinedc_geel als in "niet mogelijk te praktiseren?
Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 13:10
@RobWolde229 Zal even kijken, al even niet meer op FB geweest.
Erik Wesselius Sat 31 May 2014, 12:23
@wierdduk @minitrue_nl Denk niet dat Lagarde (hoe je het wendt of keert medeverantwoordelijk voor het troikabeleid) populair is in PIIGS
Paul Freriks Sat 31 May 2014, 12:17
@LiemersNu Onderwerp leent zich niet zo goed voor de tweet.
Erik Wesselius Sat 31 May 2014, 11:55
Mozaïek op de gevel van Roberto Gelato vannacht gestolen. Dat verdienen de makers van Utrecht's lekkerste ijs niet!
[1 - 50] ... [17951 - 18000] [18001 - 18050] [18051 - 18100] 18101 - 18150 [18151 - 18200] [18201 - 18250] [18251 - 18300] ... [ 35528 ] volgende >>>