EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Gerton van Unnik Mon 2 Jun 2014, 10:07

#D66 trekt toon nu al niet? Dat wordt nog wat. De politieke klimaatverandering gaat deze keer niet aan NL voorbij. @MichielScheffer #PS2015

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Mon 2 Jun 2014, 09:31

@Sywert Hier echt niet eens. Als je als Rutte zelfs bemiddelt tussen 2 liberalen kun je als regeringsleider het niet afdoen als nietszeggend

avatar

Nico van den Bergh Mon 2 Jun 2014, 09:20

Alex' kwaliteiten vullen de mijne niet zomaar aan; samen bij één werkgever zouden wij een winnend team zijn! lnkd.in/dn9fdVR

avatar

Gerton van Unnik Mon 2 Jun 2014, 08:46

Dit vat je dan toch niet. Wat gaat hier mis? #PSNH #PS2015

avatar

Gerton van Unnik Mon 2 Jun 2014, 06:51

Precies. Wanneer ergens in de geschiedenis van onze Aarde veranderde het klimaat niet? #climatepic

avatar

Judith Sargentini Sun 1 Jun 2014, 22:48

In VS moeten bedrijven morgen eerste #conflictminerals rapportages indienen. In EU is de wet nog steeds niet klaar. bbc.co.uk/news/technolog…

avatar

Marcel de Graaff (FvD) Sun 1 Jun 2014, 22:11

@Kassandra_Troy Doe het niet! Je bent een parel in de twitterzwijnenstal.

avatar

Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 21:35

Echte Jannen zonder @LavieJanRoos gaat het niet worden vanavond. Veel sterkte Jan!

avatar

Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 21:19

@HuubvanH @Lammertdijkstra Het gaat niet om ons, het toont de laffe onwetende journalistiek aan.

avatar

Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 20:50

@Lammertdijkstra @HuubvanH Het kan niet omdat geen enkele NL-journo een idee heeft van het EP en alle NL kranten zijn Eurofiel!

in reply to avatar

Lammertdijkstra Sun 1 Jun 2014, 20:49

@HuubvanH @Dvanderstoep Wij willen ook graag, maar de pers publiceert het niet helaas

avatar

Lammert Dijkstra Sun 1 Jun 2014, 20:49

@HuubvanH @Dvanderstoep Wij willen ook graag, maar de pers publiceert het niet helaas

avatar

Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 20:42

RT @DdJong: Wordt ie 't of wordt ie 't niet? Juncker dus - Weeklog: sp.nl/europa/nieuwsb…

avatar

Dennis de Jong Sun 1 Jun 2014, 19:59

Wordt ie 't of wordt ie 't niet? Juncker dus - Weeklog: sp.nl/europa/nieuwsb…

avatar

Daniël van der Stoep Sun 1 Jun 2014, 19:33

@migpolitiek Grootste probleem met dubbelmandaat is dat er 1 week per maand niet gestemd kan worden in TK. Uitholling democratie.

avatar

Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 19:01

@rodneyfortuin @eenvandaag Jij bepaalt niet of je wat te verbergen hebt. Dat bepalen bedrijven en opsporingsdiensten. Dat is het probleem.

avatar

Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 18:58

@wtfamireadin Zou in theorie mogelijk moeten zijn, maar nu in de praktijk lijkt het me nog niet echt

avatar

Matthijs Pontier Sun 1 Jun 2014, 18:51

@chrisinactie @eenvandaag Omdat mensen bang zijn de suggestie te wekken dat ze wat te verbergen hebben en daarom niet in opstand komen?

avatar

Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 18:03

@PieterKraaima Ik heb nog niet de hele uitzending (terug)gezien. Wat zei hij daarover?

avatar

Paul Freriks Sun 1 Jun 2014, 17:49

@TjeerdBoekhorst @PeterVos_ Investeringen brandweer: kan me niet gerinneren dat dat aan de orde geweest is bij middelen #rekening13

in reply to avatar

paulfreriks Sun 1 Jun 2014, 17:44

@TjeerdBoekhorst @PeterVos_ Maar goed werk gedaan al. Ik begin zin te krijgen de rekening13 ook in tw gaan zien!

avatar

Ton van Kesteren Sun 1 Jun 2014, 17:38

telegraaf.nl/buitenland/226… En nog wordt ernst v/d situatie niet onderkend. Islamisering en antisemitisme gaan hand in hand!

avatar

Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 14:44

@FritsMarkus Zeker, maar ik zit niet in de Parlementaire Enquêtecommissie Woningcorporaties, en @FarshadBashir wel tweedekamer.nl/kamerleden/com…

avatar

Jeroni Vergeer Sun 1 Jun 2014, 14:30

@maxtollenaar dat verklaart waarom het nog over is.. (Overigens vind ik al het bier lekker, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig :p)

avatar

Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 13:50

@FritsMarkus Dat denk ik ook. Ik vrees alleen dat de huurders de dupe worden, en niet de verantwoordelijken. Zoals zo vaak.

avatar

Frits van Endhoven Sun 1 Jun 2014, 12:53

"Qatar heeft WK 2022 gekocht" s.hln.be/1904576 @HLN_BE > Kan niet waar zijn, zowel Qatar als FIFA zijn bijzonder integer.... Of 'joh'!

avatar

Anne-Marie Mineur Sun 1 Jun 2014, 12:47

Leuk, Adriaan Jacobovits de Szeged zegt "Poetjin", en niet "Poetin", zoals de meeste Nederlanders. Mooie zorgvuldigheid. #Buitenhof

avatar

Erik Wesselius Sun 1 Jun 2014, 12:37

De PvdA komt op voor de huurders??? Laat me niet lachen, Adri Duyvestein! #Buitenhof

avatar

Hans Berends Sun 1 Jun 2014, 07:25

@elzmooij tja, sommige dingen wennen niet. zoals bijv die hele diepe bassen. en @LeetBerends hoort/voelt ze niet eens! ;-))

avatar

Hans Berends Sat 31 May 2014, 22:12

@margonvdveen nou..... ik denk dat ik alleen even meezing bij Flora's Hof. Een aantal uren met jullie onderweg trek ik nu nog niet :-((

avatar

Paul Freriks Sat 31 May 2014, 21:50

Amen RT @karperpoel: Zeggende, laat ons in de handen Gods vallen, en niet in de handen der mensen.

avatar

Hans Berends Sat 31 May 2014, 20:03

@justlisette stuk of 7-8 denk ik. weet niet of ze ze nu nog hebben.

avatar

Jolanda Verburg Sat 31 May 2014, 19:47

#Klimaatverandering. Waar of niet waar? Maar laten we het wel met humor benaderen. #JohnOliver – Dag 120… wp.me/p4gQxf-cH

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 19:29

@Borg1949 Omdat niks doen niet helpt. Er zit niets anders op dan in kaart brengen wat er speelt.

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 19:26

@Borg1949 Lees dat artikeltje nou effe. Het punt is dat de minister er niks aan doet. Dat kan toch niet?

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 18:03

@janmuter En dat is niet omdat ze "dezetreinrijdttotZaandam" zegt? ;-)

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 17:02

@dfkapiteinrob @MichaelvdGalien @fverhoef Ok, zal niet meer chargeren, maar de kern is belangrijk. De overheid is er voor ons, niet andersom

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:27

@SueMe_ Nonsens, dat zijn kerntaken. Maar religieuze scholen idd niet meer financieren. Belasting moet kostendekkend zijn, zo laag mogelijk

avatar

Anne-Marie Mineur Sat 31 May 2014, 16:25

Onze voorouders zeiden niet alleen 'tachtig' maar ook 'tzeventig' en 'tnegentig'. Nooit geweten! onzetaal.nl/taaladvies/adv…

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:17

@Jeroen0547 Klopt, ook als ik in de overheid zou zitten is die niet te vertrouwen. Te groot moloch daarvoor. Vertrouw niemand

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 16:07

Naar Bilderberg gaan en dan geen spy-pen of verborgen camera meenemen... Ik zou het niet kunnen weerstaan...

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 15:45

@Gysbert_III @BartNijman Weet ik niet, was medewerker, maar 3 Kamerleden waren akkoord (HB,GW,FA). Toen Vz klaagde moest ik ze intrekken.

avatar

Wim Eilering Sat 31 May 2014, 15:35

@Statenjacht wie een jaar niet in Drachten is geweest zou deze foto niet herkennen.

avatar

Daniël van der Stoep Sat 31 May 2014, 15:33

Dubbelmandaat EP/TK is onzinnig. Dan zou de Kamer één week per maand niet kunnen stemmen ivm afwezigen. Macht TK nog minder dan nu..

avatar

Erik Wesselius Sat 31 May 2014, 12:23

@wierdduk @minitrue_nl Denk niet dat Lagarde (hoe je het wendt of keert medeverantwoordelijk voor het troikabeleid) populair is in PIIGS

avatar

Paul Freriks Sat 31 May 2014, 12:17

@LiemersNu Onderwerp leent zich niet zo goed voor de tweet.

avatar

Erik Wesselius Sat 31 May 2014, 11:55

Mozaïek op de gevel van Roberto Gelato vannacht gestolen. Dat verdienen de makers van Utrecht's lekkerste ijs niet!

[1 - 50] ... [17951 - 18000] [18001 - 18050] [18051 - 18100] 18101 - 18150 [18151 - 18200] [18201 - 18250] [18251 - 18300] ... [ 35528 ] volgende >>>