EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Daniël van der Stoep Wed 21 May 2014, 16:20

@ChrisAalberts Zijn de verkiezingen voorbij, zie ik je weer as zondag. Moet niet gekker worden!

avatar

Rinke Brussel Wed 21 May 2014, 16:19

RT @SophieintVeld: @MarietjeSchaake confusing. Rutte wil halvering EU commissie maar stemt tegen. Timmermans wil EU BuZa, Jongerius niet

avatar

Judith Sargentini Wed 21 May 2014, 16:14

GroenLinks vindt dat werk gedaan in NL ook op Nederl niveau betaald moet worden @PeterdeBode Europ minimumloon is relatief, niet nominaal.

avatar

Petra Vosters Wed 21 May 2014, 16:06

Europa laat veel kansen liggen, aldus Dijsselbloem. Hij zegt ook dat de crisis voorbij is. Voor 15,9 miljoen nog niet!

avatar

Janmaarten Batstra Wed 21 May 2014, 16:00

@MarcelGelauff Dan heb je nu de kans, slechter dan #1Vdebat wordt het niet..#OutOfTheBoxDenken

avatar

Corinne Cornelisse Wed 21 May 2014, 15:59

“@ArnodeSnoo: Bollenboos: communicatie over gewasbescherming werkt niet in praktijk. Draagvlak #gewasbescherming kleiner dan we denken”

avatar

Kirsten Verdel Wed 21 May 2014, 15:58

@ElsbethGruteke 18.000 ongeveer. Ik weet niet hoeveel mensen je kent, maar het wordt krap denk.. :) Ben al blij met 100!

avatar

Corinne Cornelisse Wed 21 May 2014, 15:50

@drsYell Wist niet dat je zo makkelijk te winnen zou zijn! ;-) Oekieboekie! @ietsist

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Wed 21 May 2014, 15:47

@MarietjeSchaake confusing. Rutte wil halvering EU commissie maar stemt tegen. Timmermans wil EU BuZa, Jongerius niet

in reply to avatar

MarietjeSchaake Wed 21 May 2014, 15:44

En Rutte wil geen EU buitenlandbeleid “@D66: Timmermans wil meer ruimte nieuwe Ashton. Goed idee! #D66 wil 't zelfde bit.ly/1tjc5Om

avatar

Sent Wierda Wed 21 May 2014, 15:36

Journalisten/media hebben een ander woordbegrip van 'niet verkiesbaar': "voor stemming al buiten gesloten" vandale.nl/opzoeken?patte… #eerlijk?

avatar

Janmaarten Batstra Wed 21 May 2014, 15:22

@FitsYourProfile Ik ga voor 2! (Gezien mijn positie niet geheel onbegrijpelijk;) ) Reëel gezien is 1 echter een mogelijkheid.

avatar

Yernaz Ramautarsing Wed 21 May 2014, 15:07

@DeDokter10 het is wel ergens voor nodig. Wilders slaat af naar links en dan verlies je de liberale stem. Je kan niet alles hebben

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Wed 21 May 2014, 15:03

@interminded da's waar. Maar hier kan ik toch niet meer om lachen, ben ik bang.

in reply to avatar

interminded Wed 21 May 2014, 14:53

@SophieintVeld Het is weer typisch @geertwilderspvv die stapje voor stapje z'n ware gezicht laat zien...maar zonder humor ben je nergens ;-)

avatar

Kirsten Verdel Wed 21 May 2014, 15:02

@edwin_peek Maar zo te zien is de weg weer vrij, dat was een paar weken geleden niet zo. Niks aan de hand dus.

avatar

Daniël van der Stoep Wed 21 May 2014, 14:50

@saskiadekkers Als hij het in het kader van verkiezingen zegt, kan het EP zijn immuniteit handhaven. Zullen ze bij hem niet doen, maar toch.

avatar

Petra Vosters Wed 21 May 2014, 14:48

Amstelveen niet alleen de groenste stad van Europa, maar ook de stad met de beste EU-kansen? #amstelveen #50PLUS

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Wed 21 May 2014, 14:43

@interminded zo laconiek ben ik toch niet. Kiezer heeft recht op helderheid ovr toekomstige fractiegenoten.Deze uitspraak is geen uitglijder

in reply to avatar

interminded Wed 21 May 2014, 14:34

@SophieintVeld als je JM Le Pen aan de tand voelt heb je zijn kunstgebit in je hand.. #GekkeFetish van @geertwilderspvv #MoetHijZelfWeten

avatar

André Elissen Wed 21 May 2014, 14:33

@FrankHendrickx Optimisme is belangrijk evenals je stemrecht. Laat je stem niet verloren gaan stem morge n LIJST 2 PVV !!

avatar

Yernaz Ramautarsing Wed 21 May 2014, 14:29

@HendrikRood ze zien het als een IP bescherming als een vorm van staatsteun in de vorm van een monopolie, ik ben dat niet met ze eens

avatar

André Elissen Wed 21 May 2014, 14:20

@svanweyenberg @onzekamer wat een wereldnieuws. Inmiddels zijn velen je voorgegaan. Vergeet de vrienden van Berlusconi niet te bevragen.

avatar

Kirsten Verdel Wed 21 May 2014, 14:17

@joostmulderyeah ik snap niet dat er geen enkele twitterfontein is die werkt, zelfs op de Twitter site wil hij mijn tweet niet laten zien..

avatar

Rinke Brussel Wed 21 May 2014, 14:15

Voor als je het nog niet zeker weet voor morgen: d66.nl/voor-de-twijfe…

avatar

André Elissen Wed 21 May 2014, 14:15

@geertwilderspvv Weer een warm welkom door veel PVV stemmers! Morgen niet vergeten te kiezen Lijst 2 PVV. Laat uw stem niet verloren gaan!

in reply to avatar

geertwilderspvv Wed 21 May 2014, 13:17

Campagne op de boulevard in Scheveningen!

avatar

André Elissen Wed 21 May 2014, 14:13

@telegraaf Aardig artikel. Lees en oordeel zelf. Morgen kiezen lijst 2 PVV niet vergeten!

avatar

Frits van Endhoven Wed 21 May 2014, 14:09

Voor wie nog niet zijn/haar keuze bepaald heeft voor morgen #EP2014! Je gaat toch wel stemmen zeker?! #22mei2014

avatar

Cora van Nieuwenhuizen Wed 21 May 2014, 14:07

Interview in het Brabants Dagblad: "Europa doet mijn hart niet sneller kloppen" fb.me/6zTHHFemq

avatar

Judith Sargentini Wed 21 May 2014, 14:05

de zonnigste bioscoop van @groenlinks is onderweg naar de VU nu, en dus niet naar IJburg.

avatar

Marietje Schaake Wed 21 May 2014, 13:59

@Cooking_Roffa @httng @whvholst veel zorgwekkende issues maar ook veel niet controversieel waarvoor minder aandacht is. Ik blijf t volgen

avatar

Marietje Schaake Wed 21 May 2014, 13:54

@Cooking_Roffa @httng @whvholst ik volg het kritisch, kan nog niet voor of tegen een tekst zijn die er niet is

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 13:43

@GL_DeBilt … NLs loon en sociale premies volgen eigen land. Dat is niet te controleren, en er wordt bezuinigd op arbeidsinspectie.

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 13:42

@GL_DeBilt Dat is belangrijk, maar dat is niet alles. Constructie is ingewikkeld. SP heeft geen bezwaar tegen vrijheid van werknemeers, dwz…

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 13:40

@GL_DeBilt Nee. SP is voor vrijheid van arbeid, niet van diensten, want daar wordt grootschalig misbruik van gemaakt.

avatar

Dirk Jan Keijser Wed 21 May 2014, 13:18

Eurofiel? Kijk dan niet want je dromen spatten uiteen. Voor alle anderen gegarandeerd kijkplezier, want zo zie je... fb.me/32YpBs9uU

avatar

Sent Wierda Wed 21 May 2014, 13:02

Pro-democratie? Kies dan voor #Eerlijk, zelfs wanneer je niet @kiesvooreerlijk stemt, ga stemmen tellen! geenstijl.nl/eu2014/ @GeenStijlTV

avatar

Lambert van Nistelrooij Wed 21 May 2014, 13:02

Het kan niet anders: op de laatste campagnestaf naar de High Tech Campus voor inleiding, interview en veel gesprekken.

avatar

Sent Wierda Wed 21 May 2014, 12:55

@redhetNoorden De EU moet echt een volwaardige bestuurslaag worden, ipv huidige halfje dit en dat. Wil je dat niet, stem dan @artikelvijftig

avatar

Daniël van der Stoep Wed 21 May 2014, 12:51

@inekevanlutterv Ik heb het niet over Israël, maar over een ERE-voorzitter die een heel continent vol mensen een ongeneeslijke ziekte wenst

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 12:50

@GL_DeBilt 5. Het steunen van de Euro doe je niet om zwakkere Eurolanden te steunen, je treft ze daar juist mee.

avatar

Daniël van der Stoep Wed 21 May 2014, 12:42

Jean-Marie Le Pen, je zal er maar mee in een fractie willen zitten. Artikel 50 steunt Farage en UKIP en niet die idioot uit Frankrijk!

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 12:39

@GL_DeBilt Wij pleiten niet voor grenzen dicht voor Oost-Europese werknemers, wel voor maatregelen tegen misbruik en uitbuiting.

avatar

Anne-Marie Mineur Wed 21 May 2014, 12:35

@GL_DeBilt 1. Nederland moet niet uit de euro. Wel zijn wij ervan overtuigd dat de euro niet houdbaar is. Er moet een plan B komen.

avatar

Nico van den Bergh Wed 21 May 2014, 12:34

@TebbenhoffL En wat ik bedoel is: ook @geertwilderspvv doet daar helemaal niets tegen! Die haalt het geld ook niet waar het zit!

avatar

Nico van den Bergh Wed 21 May 2014, 12:17

@TebbenhoffL @geertwilderspvv Europa is NIET de werkelijke oorzaak van de crisis, dus weg gaan is ook niet de oplossing!

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Wed 21 May 2014, 12:12

@Bas_Taart joh, ik heb 3 honden en een tornado van een peuter, dus opruimen hoeft niet. kom er nu aan.

avatar

Matthijs Pontier Wed 21 May 2014, 12:04

@JaapToo @Hieronymouz @SabinedeVos Voor ons draait het om het bericht. Niet om het medium. Schrijf hier NU een stuk over.

[1 - 50] ... [18651 - 18700] [18701 - 18750] [18751 - 18800] 18801 - 18850 [18851 - 18900] [18901 - 18950] [18951 - 19000] ... [ 35528 ] volgende >>>