EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Daniël van der Stoep Tue 20 May 2014, 21:09

@GoosR Ik ken de tekst woord voor woord, dvd niet nodig!

avatar

Ivo Thijssen Tue 20 May 2014, 21:04

@maartenhagg het gaat om informatieverstrekking en governance, niet om de inhoud van pensioenregeling. Dat is en blijft nationaal.

avatar

Kirsten Verdel Tue 20 May 2014, 20:57

Stiekem toch jammer dat ik met mijn 10e plek op de Europese PvdA-lijst er echt niet in ga komen. Had graag privacy en duurzaamheid gedaan!

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 20:53

@misterjoop @springbok60 @AdvanOosten @HansvanMeerten maar niet om aan onze pensioenstelsels te komen. Echt onnodige bangmakerij

avatar

Niels Jongerius Tue 20 May 2014, 20:52

mooi van @ddjong 'inernationalisme houdt níet op bij de grenzen van europa' #dsoe #debalie

avatar

Niels Jongerius Tue 20 May 2014, 20:52

mooi van @ddjong 'inernationalisme houdt níet op bij de grenzen van europa' #dsoe #debalie

avatar

Ivo Thijssen Tue 20 May 2014, 20:50

@thiessenmark @petervdalen Rutte had zo'n veto en 't hielp niet. Zonder veto's kunnen we subsidies aan iets nuttigers gaan besteden :-)

avatar

Daniël van der Stoep Tue 20 May 2014, 20:48

@petersiebelt Belangrijkst is dat het ze niet gelukt is. We staan op het biljet en dat is al een enorme overwinning.

avatar

Daniël van der Stoep Tue 20 May 2014, 20:43

@petersiebelt Het EP zelf. Namen ambtenaren niet belangrijk, handelen in opdracht. Morgen vertel ik hoe we zijn tegengewerkt.

avatar

Ivo Thijssen Tue 20 May 2014, 20:41

Zit even #didd terug te luisteren. Komisch, @petervdalen is voor veto's en begrijpt niet dat hij daarmee effectief voor Straatsburg is.

avatar

Gerton van Unnik Tue 20 May 2014, 20:40

@MiaSliwinski @monterebotte Mijn gelijk bestaat niet. Lokaal bezig voor goede zaak. En ja, op downplayen volgt eerlijk en direct antwoord.

avatar

Dirk Jan Keijser Tue 20 May 2014, 20:39

"Zelfs als ze gelijk hebben geloof ik ze niet." Wat een 'catchy phrase' van Yernaz Ramautarsing het is bijna... fb.me/2mZK9EIKF

avatar

Frits van Endhoven Tue 20 May 2014, 20:06

@jankovansloten en met de nummer 2 van lijst 15 @LibDemNL? Of verdient de Liberaal Democratische Partij deze aandacht niet? ;-) #EP2014

avatar

Lucas Hartong Tue 20 May 2014, 20:03

@DickKraaij Dick, ik ben een patriot in hart en nieren. Die koffie wordt gezet. Of het nu mag of niet van de EU. #bornfree

avatar

Frits van Endhoven Tue 20 May 2014, 20:02

De Boevere: Mensen zijn niet gek | Omroep Zeeland#.U3t_ZCjzfgY omroepzeeland.nl/nieuws/2014-05…

avatar

Judith Hendrickx Tue 20 May 2014, 20:01

Ondanks stankproblematiek geen steun #raaddb verplaatsen varkensboer toekomstige woonwijk De Lanen @GrooteW. Opmerkelijk ook niet van GL.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 19:55

@PreachU veto's leiden niet tot meer invloed v landen, maar tot koehandel en besloten overleg. Veto's nemen burgers invloed uit handen

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 19:54

@TarakNL wellicht, maar track record van Japan, China en Korea (om er enkele te noemen) is niet bepaald goed wat betreft endangered species

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 19:52

@PreachU het gaat niet zozeer om machtsoverdracht, maar meer democratische controle op de macht, en rechtstreekse invloed v burgers

avatar

Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 19:52

@rangbyung @Piratenpartij non-commercieel hergebruik met referentie willen wij niet bestraffen. Google Creative commons licenties

avatar

Hans Berends Tue 20 May 2014, 19:46

@twuttevaer kijk, was niet bekend maar zéér positieve ontwikkeling! hoop dat t lukt! @ElsLeicher @Vincentleefbaar @sietsvdk @LucEerden

avatar

Lucas Hartong Tue 20 May 2014, 19:38

Voordeel van niet herkiesbaar zijn is wel weer dat je nu echt even tijd kunt nemen voor het genieten van je koffie. Zelf gezet. Met zorg.

avatar

Daphne Dertien Tue 20 May 2014, 19:34

@pulpdeluukse @sbruggenkamp aah, dat is fijn; steun. Vanavond gewoon lekker Ned3 kijken, want daar is Bas Eickhout niet weggeknipt.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 19:25

@PreachU we doen echt ons best, maar soms is het niet bij te houden. Waar ging mailtje over?

avatar

Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 19:20

@PreachU aangezien ook ik slechts 2 handen heb, 24 uur in een dag, kan ik idd niet alle berichtjes beantwoorden :) #amonlyhuman

avatar

Pablo Moleman Tue 20 May 2014, 19:16

@MSloendregt zo niet, dan zoeken wij een fractie waarbinnen wij ons eigen, groene eurokritische geluid kunnen laten horen #ep2014

avatar

Lambert van Nistelrooij Tue 20 May 2014, 18:48

Vanavond spreek ik in Provinciehuis Middelburg voor @CDAZeeland digitale agenda #LambertonTour Kan niet naar #Apeldoorn . succes daar! #CDA7

avatar

Daphne Dertien Tue 20 May 2014, 18:42

Deze beelden mochten niet op nationale tv maar nog wel op de site: eo.nl/ditisdedag/rep… Kijk en oordeel zelf #EP2014

avatar

Hans Berends Tue 20 May 2014, 18:16

@Fred3012 @hersenprofessor @RobHeerdink ja die was nog eerder. grondeigenaren/beleggers pruimden t niet...

avatar

Arnold Reinten Tue 20 May 2014, 17:49

@rjduin @JaapJansen Ik zou ook niet met Dijsselbloem in een ruimte willen zijn

avatar

Toine Manders (CDA) Tue 20 May 2014, 17:45

RT @AdrianaHdezMtnz: Geslaagde #50PLUS manifestatie in 070.Over een zebrapad kun je heen lopen.Over de ouderen niet! #EP2014 http://t.co/Jd…

avatar

Toine Manders (CDA) Tue 20 May 2014, 17:33

#Brussel mag niet komen aan ons opgebouwd pensioenkapitaal. NLse pensioenfondsen hoeven niet te voldoen aan dezelfde regels als banken

avatar

Kirsten Verdel Tue 20 May 2014, 17:22

videoOef :( @RoPaRunTeam249 loopt dit jaar niet met maar voor teamgenoot Maarten Oosterhagen m.youtube.com/watch?v=Ro39aH…

avatar

Geert Wilders Tue 20 May 2014, 17:16

Geen zin in Dijsselbloem-show. Wat moet die man bij de NOS? EU(RO) promoten? Dan maar niet naar NOS-verkiezingsuitzending woensdagavond.

avatar

Arnold Reinten Tue 20 May 2014, 17:08

@dft @martinvisser Helaas is de conclusie niet juist. Waar een wil is is een weg. Eigen munt is goed haalbaar

avatar

André Elissen Tue 20 May 2014, 17:06

elsevier.nl/Europese-Unie/… Laat uw stem niet verloren gaan. Stem LIJST 2 PVV donderdag en zorg dat we de grootste worden!! Dank voor uw stem.

avatar

André Elissen Tue 20 May 2014, 16:34

PVV niet de grootste in Europese peiling nu.nl/politiek/37805… via @NUnl Laat je stem NIET verloren gaan. Donderdag stemmen Lijst 2 PVV!

avatar

Dennis de Jong Tue 20 May 2014, 16:28

@PinokkioFactor Dat is gebaseerd op de 'aanbevelingen' die Rehn o.a. voor NL heeft gedaan. Die zijn immers niet vrijblijvend.

avatar

Hans Berends Tue 20 May 2014, 15:36

hm apk was niet duur, olie bougies accu 2 banden en kleine schade maken r n echte rekening van..

avatar

Steven Russchenberg Tue 20 May 2014, 15:24

RT @Matthijs85: @IchthusCollege Maar bovenal: vertrouw niet op 1 tweet. Informeer jezelf en lees ons programma: programma.piratenpartij.nl/index.php?titl… #Vo

avatar

Anja Hazekamp (PvdD) Tue 20 May 2014, 15:23

@lizette1804 Dat is precies wat er in Europa aan de hand is. Wij willen dat het niet alleen over geld gaat, maar over wat écht waarde heeft

avatar

Peter van Dalen (CU) Tue 20 May 2014, 15:21

@IchthusCollege Voor een christelijk geluid in #EP stem #CUSGP En: samenwerken OK, maar Brussel moet niet àlles gaan regelen => dus lijst 8

avatar

Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 15:15

@IchthusCollege Stem voor vrijheid , open internet, privacy en reparatie democratie zodat grote multinationals ons de wet niet voorschrijven

[1 - 50] ... [18801 - 18850] [18851 - 18900] [18901 - 18950] 18951 - 19000 [19001 - 19050] [19051 - 19100] [19101 - 19150] ... [ 35528 ] volgende >>>