35528 tweets gevonden.
Steven Russchenberg Tue 20 May 2014, 15:11
@peterteffertpo @TPOmagazine Inderdaad! Wij willen ook niet dat andere landen via de EU gaan beslissen over ons drugsbeleid of homohuwelijk.
Hans Berends Tue 20 May 2014, 15:07
@D66 ik kan niet kiezen wat ik ben ;-)
Kirsten Verdel Tue 20 May 2014, 15:05
Tweetwally wil geen updates laten zien en Tweetfontana werkt ook niet, helaas. Nog andere ideeën voor -werkende- twitterfountains?
Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 14:53
@hanspij @PiraatRHuurman Boycot Iran ging alleen om olie, als ik me niet vergis?
Yernaz Ramautarsing Tue 20 May 2014, 14:53
Studio Brasil bij NOS tijdens WK nos.nl/l/650287” Het mag weer wat belastingscenten kosten. Analyseren kan niet vanuit Hilversum
Corinne Cornelisse Tue 20 May 2014, 14:44
EU mag niet langer excuus zijn voor Nl om zelf geen regels te stellen aan duur van diertransporten - zegt @mariannethieme in #vragenuur
Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 14:41
@hanspij @PiraatRHuurman mwah, als SA NL bedrijven boycot, kunnen die niet zomaar ergens anders terecht. Wel degelijk erg schadelijk
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:35
ZUCHT! Studenten stemmen D66, weten niet waarom spitsnieuws.nl/archives/binne…
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:23
@Bas_Taart @canisspurcus @Dvanderstoep enorme zelf selection bias. ik heb erg lang getwijfeld om in te stappen maar ik kon r niet meer tegen
Adriana Hernández Tue 20 May 2014, 14:22
Geslaagde #50PLUS manifestatie in 070.Over een zebrapad kun je heen lopen.Over de ouderen niet! #EP2014
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:20
@Bas_Taart @canisspurcus @Dvanderstoep ik vind het oprecht jammer dat we je stem/vertrouwen niet hebben weten te krijgen/winnen.
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:16
@Bas_Taart @canisspurcus @Dvanderstoep blanco stem dan komt dat, hoogstwaarschijnlijk, bij EPer die dat niet gaat doen
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:15
@Bas_Taart @canisspurcus @Dvanderstoep ik heb 1 "kom mij maar halen" garantie als ik mijn woord niet nakom>onkosten en deel salaris=4action
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:11
@Bas_Taart @seven__ gekoppeld aan volledige transparantie (dus wel bonnetjes, ook al hoeft dat niet van de EU).
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:10
@Bas_Taart @seven__ ik ga groot gedeelte v EU geld gebruiken om publieke informatie te verschaffen waarom niet eur/EU&wat alternatieven zijn
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:09
@canisspurcus @Bas_Taart @Dvanderstoep het is dus een weerlegging van wat de EU wil/zegt dat het niet anders kan
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 14:05
@Bas_Taart @seven__ @Dvanderstoep maar Alex, wat wil je dat er nu wel of niet gebeurt in/met EU? Wie is r tegen EU leger/gehDienst?belasting
Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 14:02
@hanspij @PiraatRHuurman Dat laatste is niet waar. Ik vind 3 miljard om iemand (misschien terecht) maar te kunnen beledigen toch best veel
Joost van den Akker Tue 20 May 2014, 13:55
@LibertyGerard @Joey_Engelen zeker, als NS en NMBS als 'Grote jongens' dan ook eens meewerken en hun dominante positie niet misbruiken
Alexander Sassen van Elsloo Tue 20 May 2014, 13:41
@Bas_Taart @Dvanderstoep dat=een nationale beslissing, dus voor nationaal politiek landschap (op dit moment) dus nu niet relevant bij EP2014
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:31
@kaatje36 @edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen ik stem vaak tegen allerlei zaken, maar altijd gefundeerd "nee",niet op angsten of geruchten
Jeroni Vergeer Tue 20 May 2014, 13:27
@CharifMews en dus niet (nog meer) investeren in een techniek waarvan we niet eens zeker weten wanneer het ons eventueel iets op kan leveren
CharifMews Tue 20 May 2014, 12:54
@jeronivergeer Het rendement van wind/zonne-energie is nog lang niet voldoende en kunnen geen continu energie-afgite garanderen.
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:25
@kaatje36 @edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen simpel: als het verdrag niet voldoet, stemmen we tegen. Zou niet voor 't eerst zijn
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:24
@edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen zeer zeker niet, in het EP volgt oa @MarietjeSchaake de voortgang van de onderhandelingen
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:23
@kaatje36 @edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen oa ACTA. Dus stem op 22 mei op kritische blik, niet op dogma
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:23
@kaatje36 @edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen het Europarlement heeft al verdragen verworpen die niet aan onze eisen voldeden
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:22
@kaatje36 @edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen een verdrag dat er nog niet is, kunnen we niet beoordelen.
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:21
@FransDavina niet R/L, maar sterk Europa, hervormen, progressief, kansen pakken. #D66 staat voor Europa als waardengemeenschap
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:19
@Wouter_Ri ook niet de mijn (op sommige niet-materiele issues werken we samen, maar niet economisch)
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:18
@edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen niet dogmatisch zijn tegen handel en tegen Amerikanen, maar pragmatisch kijken naar voors en tegens
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:17
@edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen waarom kans laten liggen op banengroei? Niet geschoten is altijd mis.
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:11
@Wouter_Ri #D66 sterk op groen, niet alleen in idealen, maar ook resultaten.
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:08
@edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen natuurlijk niet onvoorwaardelijk, maar dat hebben we zelf in de hand. We beoordelen het eindresultaat
Sophie in 't Veld (D66) Tue 20 May 2014, 13:03
@edgarmat @piadijkstra @magdaberndsen #D66 zal het resultaat van de TTIP onderhandelingen beoordelen. Niet kind met het badwater weggooien
Charif Mews Tue 20 May 2014, 13:00
@jeronivergeer Verdiep je aub is goed in de materie (lees niet alleen wikipedia;) ) en dan praten we verder. Succes nog de komende dagen 2/2
CharifMews Tue 20 May 2014, 12:56
@jeronivergeer Kom op zeg... Je hebt het nu over een wapen wat gebruik maakt van kernfusie en geen normale energie opwekking. 1/2
Charif Mews Tue 20 May 2014, 12:54
@jeronivergeer Het rendement van wind/zonne-energie is nog lang niet voldoende en kunnen geen continu energie-afgite garanderen.
jeronivergeer Tue 20 May 2014, 09:57
@CharifMews 1/2 het lijkt nog ver weg, waarom investeren in iets wat misschien over tientallen jaren energie levert t.o.v wind/zonne-energie
Judith Sargentini Tue 20 May 2014, 12:45
Ik download niet van een dropbox die ik niet ken @MatroosVincent sorry. andere manier?
Arnold Reinten Tue 20 May 2014, 12:32
@pimbrussee @NUnl Geloof alleen is niet voldoende
Jeroni Vergeer Tue 20 May 2014, 12:30
@peterkwint 'D66 is goed voor onderwijs' 'daar gaat de EU niet over' 'oh'
Jolanda Verburg Tue 20 May 2014, 12:28
@Timphone Zeker niet, want wij zijn lid van de Europese Groenen en hebben daar stemrecht. @DeGroenen
Peter van Dalen (CU) Tue 20 May 2014, 11:39
@freekh Opvallend dat als het andersom gebeurt - véélvuldig dezer dagen !! - ik u niet hoor of zie
Niels Jongerius Tue 20 May 2014, 11:28
dat was een interessante discussie op @BNR over Europese politiek met @Elsevierbrussel en @AnkeTruijen. Waarom was @saskiadekkers er niet?
Hans Berends Tue 20 May 2014, 11:22
niet leuk, wel duidelijk: fysieke grens bereikt voor vandaag. :-( morgen weer naar @UMCUtrecht poli oncologie. daarna 8e chemokuur.
Arnold Reinten Tue 20 May 2014, 11:21
@Nederland_Stemt Helaas is geloof alleen niet voldoende !! #EU #EU2014
Arnold Reinten Tue 20 May 2014, 10:40
Het maakt niet uit op wie u stemt zolang het maar PVV, art 50 of Anti EU(ro) Partij is #EU #EU2014
Hans Berends Tue 20 May 2014, 10:19
huilen... RT @frankahummels: Hier ga ik niet eens een grap over maken
Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 10:00
@BartInBrussel @BasEickhout Verder schaam ik me niet dat ook wij een groene partij zijn en dus graag met groene standpunten meestemmen
Matthijs Pontier Tue 20 May 2014, 09:58
@BartInBrussel Ze zitten niet alleen in dezelfde fractie. VVD en D66 stemmen ook voor >90% hetzelfde in Europa en steunen beiden Verhofstadt
Kirsten Verdel Tue 20 May 2014, 09:12
@TijsvandenBrink En de paus is niet katholiek
[1 - 50] ... [18851 - 18900] [18901 - 18950] [18951 - 19000] 19001 - 19050 [19051 - 19100] [19101 - 19150] [19151 - 19200] ... [ 35528 ] volgende >>>