35528 tweets gevonden.
Marietje Schaake do 22 aug 2013, 15:21
@ZegmaarPatrick @standpuntnl ik niet hoor, dat hoort bij het concept
Marietje Schaake do 22 aug 2013, 14:26
“@KustawBessems: Gewoon ervóór en erna. RT @NUnl 'Rusland zal homo's niet discrimineren tijdens Spelen': bit.ly/1d4P1hT”
Wim van de Camp do 22 aug 2013, 11:10
@DanielvdVen Vrees dat de besluiteloosheid voortvloeit uit de machteloosheid. Omgekeerd kan ook. Maakt het dubbel triest. Niet te accepteren
Lambert van Nistelrooij do 22 aug 2013, 10:58
@RenePetersOss @hethooghuis oude liefde roest niet, belangrijke opleiding voor veel jongeren!
Judith Merkies do 22 aug 2013, 10:06
Tesla verslaat traditionele auto niet alleen in zuinigheid, maar ook in veiligheid: grist.org/news/tesla-mod…
Lucas Hartong wo 21 aug 2013, 21:41
Van Baalen(VVD): 'We denken natuurlijk hetzelfde als D66, maar dat zeggen we niet!' | dagelijksestandaard.nl: dagelijksestandaard.nl/2013/08/van-ba…
Lucas Hartong wo 21 aug 2013, 21:34
@Elsevierbrussel Volstrekt oncontroleerbaar waar geld terecht komt! EU Commissie komt ook niet over de brug met details. #grotefaal
Judith Sargentini wo 21 aug 2013, 20:18
Lidstaten EU besluiten geen wapens meer te leveren aan Egypte. Dat is niet een beetje te laat, dat is decennia te laat.
Dennis de Jong wo 21 aug 2013, 17:04
Op rtlnieuws.nl/editienl/de-ro… stelling dat door open grenzen einde komt aan louche praktijken. Is helaas niet zo - vraag maar aan de Polen in NL
Marije Cornelissen wo 21 aug 2013, 13:59
Typisch VVD: probleem creeeren, iemand anders de schuld geven, zo lang dat lukt het probleem niet oplossen. #armzalig #werklozendedupe
Judith Sargentini wo 21 aug 2013, 09:39
@sanne_tielemans wapens al helemaal niet. Vond uitspraak Timmermans vaag. Denk dat ie ook op doorvoer uit R'dam doelde.
Lambert van Nistelrooij di 20 aug 2013, 18:53
@AnnemiekeTraag boodschap verdient headline, .maar krijgt die niet. Met EU wordt decentraal NL banenmotor..Beter? positie innemen telt. #CDA
Lambert van Nistelrooij di 20 aug 2013, 18:49
@effechecken we moeten vooruit, ook met Europa. onszelf begraven in Nederland is niet mijn optie. Dank voor je constructieve opstelling.
Lambert van Nistelrooij di 20 aug 2013, 18:40
@effechecken hallo daar:Goed lezen, het Eur. Parl heeft er niet over gestemd. Wij controleren uitgaven van Eu Op de feiten blijven..Dank!
Marije Cornelissen di 20 aug 2013, 18:29
@koops66 Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar in 698 woorden was meer uitleg daaromtrent helaas niet goed mogelijk.
Peter van Dalen (CU) di 20 aug 2013, 10:15
@JanineBontenbal Ik ben uiteraard niet de EU. Maar don't worry, hele kwestie zet ik uiteraard op de EP-agenda komende weken
Marije Cornelissen di 20 aug 2013, 09:25
@HildaPasschier Vrije verkeer werknemers is het probleem niet - vrij verkeer van diensten wel!!
Marije Cornelissen di 20 aug 2013, 09:17
@michielb Vandaag nog niet in het GroenLinks lijstje zie ik, ff checken nog? Groet! Marije
Wim van de Camp ma 19 aug 2013, 23:56
@Elsevierbrussel @LodewijkA Vrij verkeer van goederen, personen, diensten en kapitaal betekent niet dat we geen (aanvullende) regels stellen
Wim van de Camp ma 19 aug 2013, 23:52
@mennodebruyne @ajboekestijn @MeijerHerman Als SGP-er mag je mij niet in verleiding brengen, dat weet je! Oppositie voer je met de floret!
Wim van de Camp ma 19 aug 2013, 22:44
@beschuit_p Ik pieker er niet over! Ik reageer niet op anonieme tweets! Bent U van Bolletje of Verkade beschuit
Lambert van Nistelrooij ma 19 aug 2013, 22:33
@GerKoopmans buitenlandse werkers uit EU: grenzen sluiten niet helpt: betere handhaving en certificeren wel. Den Haag moet actiever #CDA
Marije Cornelissen ma 19 aug 2013, 13:02
@ericleltz Aanbieden van een zonnebril, een werknemer of een andere 'dienst', dat valt niet onder wet werknemers maar onder 'wet diensten'.
Marije Cornelissen ma 19 aug 2013, 12:02
Uitzendkrachten en zelfstandigen worden gezien als diensten. Niet als mensen. Goed voor werkgevers, funest voor andere EU en NLse werknemers
Marije Cornelissen ma 19 aug 2013, 12:01
Reacties in Volkskrant op Asscher missen the point: niet het vrij verkeer van werknemers is het probleem, het vrij verkeer van diensten wél.
Wim van de Camp zo 18 aug 2013, 12:58
Heel verstandige opmerking: vrij verkeer van personen, goederen, diensten en kapitaal betekent niet dat er geen controles nodig zijn!!
Marietje Schaake zo 18 aug 2013, 12:46
“@janeikelboom: 7 kerken in brand gestoken, maar wij zijn 1e TV ploeg die hier komt kijken. Zelfs EgyTV nam niet de moeite #Egypte #Minya”
Wim van de Camp za 17 aug 2013, 23:26
Verstandige woorden van @GerKoopmans bij @hetoog over de EU arbeidsmigratie. Principes van het vrije verkeer niet ter discussie stellen!!
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 17:18
@JanvanRuiten @Borisham 'Volledig' zei ik niet, maar idd, vorig kabinet heeft flink bijgedragen en huidig doet te weinig om tij te keren.
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 17:01
@borisham Polen trad niet 'te snel' toe; (de) problemen met hen juist minder omdat zij wél mógen werken hier. Daarom is je analyse onjuist.
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 16:49
@Borisham heeft t niet begrepen: 'Toelating Roemenie/Bulgarije is veel te snel gegaan, geen 100% vrij verkeer. Niet aardig, wel verstandig'.
Wim van de Camp za 17 aug 2013, 15:05
@JHTerpstra Ik begrijp @LodewijkA heel goed. Om dit te bereiken moet je EU verdragen wijzigen. Waarom doen zij werk wat wij niet willen doen
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 15:02
@MartenBos @SipkeJanBousema Wel jammer dat ik dat nu weet! Niet verder vertellen voor de andere mensen! ;-)
Lambert van Nistelrooij za 17 aug 2013, 14:28
Arbeidsmigratie #EU groot goed. Nederland moet beter handhaven, niet alleen piepen nu het slecht gaat nos.nl/l/541199 Mee eens? #CDA
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 12:47
@Poelekes Dat niet alleen, de wetten laten uitbuiting van zelfstandigen en uitzendkrachten legaal toe. Die gaten moeten gedicht worden.
Marietje Schaake za 17 aug 2013, 11:31
@BakirLashkari @TROSNieuwsshow EU is 2,5 jaar bezig met nieuw beleid, maar Egyptische regeringen voldeden niet/nauwelijks aan voorwaarden
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 11:29
@EdgeOfEurope Precies. Idem in andere sectoren. In de Eemshaven worden duizenden EU werknemers uitgebuit - en komen NLers niet aan de slag.
Marije Cornelissen za 17 aug 2013, 11:19
Komst van Oost Europese werknemers is alleen een probleem als je het niet goed organiseert zodat ze uitgebuit en onder de prijs werken.
Thijs Berman za 17 aug 2013, 11:02
@janvos_pvda goede reis en laat je niet belazeren door ethiopische slimheid en economisch succes: wie kritiek uit krijgt er geen kans.
Marietje Schaake vr 16 aug 2013, 20:54
Ja, helaas, weinig mogelijkheden voor int. gemeenschap. Discussie nu vooral: 'stopzetten hulp of niet' #egypte @RGjournalist
Marietje Schaake vr 16 aug 2013, 20:12
?? “@edithbal: @ajboekestijn @MarietjeSchaake Hekje er omheen. Probleem opgelost. Verder niet tegen aan bemoeien.”
Marietje Schaake vr 16 aug 2013, 19:56
Zegt terecht dat wij op afstand het geweld niet kunnen stoppen, maar er wordt gekeken naar (weer) diplomatieke actie #Egypte @ajboekestijn
Judith Sargentini vr 16 aug 2013, 19:23
VK wil niet bij Schengen + referendum lidmaatschap EU. Maar ook dit: Cameron wil EU-waarnemers aan grens Gibraltar nu.nl/algemeen/35522…
Wim van de Camp vr 16 aug 2013, 16:29
Ik kon het niet laten: bij een blauw/witte motor hoort een blauw/wit pak. Maar waar vind je dat? @damenleathers in Breda. Gezellig mensen!
Marije Cornelissen vr 16 aug 2013, 14:06
@RoseHolsheimer: Weekendje zee met @MarijeC ... Dat zit er even niet in Rose ;-). Maar een middagje Blijburg wel!
Marije Cornelissen vr 16 aug 2013, 12:33
Ik zei het een jaar geleden al in het Parlement: de crisis los je niet op met bezuinigen alleen. Zie filmpje op marijeC.nl
Marije Cornelissen vr 16 aug 2013, 08:20
724.000 gezinnen die in een huurwoning wonen kunnen niet rondkomem #trouw. Dat is 10% van alle huishoudens in nl. In Nederland.
Wim van de Camp do 15 aug 2013, 22:22
@EdwardDrogeham Stoer hé, een beetje anoniem twitteren! Durf je wel? Is je moeder niet thuis!
Wim van de Camp do 15 aug 2013, 22:15
@ad_de_boer Aha, een partner in de strijd!! Ik vrees van niet. Volgens mij wordt er ook aan de Heineken 33 cl flesjes "geknoeid'!
Judith Sargentini do 15 aug 2013, 20:10
@PieterOmtzigt @trias_politica @BasWiegmans onzin. Is al sinds december 2012 bevroren. Egypte kan niet voldoen aan de gestelde voorwaarden.
[1 - 50] ... [22501 - 22550] [22551 - 22600] [22601 - 22650] 22651 - 22700 [22701 - 22750] [22751 - 22800] [22801 - 22850] ... [ 35528 ] volgende >>>