35528 tweets gevonden.
Marije Cornelissen do 15 aug 2013, 18:18
@manudeelt @Pieter_Kos @ElineLevering Ik geloof niet in complottheorieen. Wel in complotten natuurlijk :-). Wie zou die lijst maken?
Marije Cornelissen do 15 aug 2013, 17:41
@manudeelt @Pieter_Kos @ElineLevering Bij mij staat GroenLinks twee keer in mn bio maar ik sta er ook niet in.
Daniël van der Stoep do 15 aug 2013, 00:10
@trias_politica Naam maakt niet uit, koppeling wel
Wim van de Camp wo 14 aug 2013, 23:55
@JeroenWR Zie je eigen Tweet van 11 augustus (Trouw). Duitsland is gefocust op economische groei. NL niet. Wij zijn gefocust op compromissen
Daniël van der Stoep wo 14 aug 2013, 23:39
@Maarten_BNL Als de PVDA tijdens het vernietigen van ons land een zinnig idee heeft wil ik ze niet meteen afbranden #autobahn
Daniël van der Stoep wo 14 aug 2013, 23:28
Economieles EU 1: cons. A koopt van prod. B en de EU zegt dat het niet mag, want ergens in een donker O-EU-gat is een prod. C #subsidie
Wim van de Camp wo 14 aug 2013, 17:44
@MaxKooijmans Ik kan CDA Tweede Kamerfractie niet (verder) voor de voeten gaan lopen. Dit is mijn opvatting vanuit Brussel: subsidiariteit.
Wim van de Camp wo 14 aug 2013, 17:18
Met de Harley door het Westland getoerd. Heerlijk. Ondertussen nagedacht over de slechte economische cijfers voor NL. Er wordt niet hervormd
Wim van de Camp wo 14 aug 2013, 09:19
Waarom blijft de NL economie achter bij de overige EU economieën? We bezuinigen alleen en hervormen niet! Te veel vage compromissen gesloten
Wim van de Camp di 13 aug 2013, 22:03
@JanJaapdeHaan Campagnes zijn nog niet begonnen! Voordracht Partijbestuur afwachten! Is pas op 04/10. Of we het drooghouden tot die tijd....
Lucas Hartong di 13 aug 2013, 09:58
Dus als ik het goed volg moeten we niet 6 maar 8 miljard extra 'solidairen' die vervolgens door oa EPer Schulz wordt 'herverdeeld'? Knetter!
Marije Cornelissen di 13 aug 2013, 09:34
@BrechtjeP Dan keren wij de andere wang en benijden haar niet. Zouden meer mensen moeten doen ;-). Vooral treinreizigers.
Esther de Lange (CDA) ma 12 aug 2013, 20:43
@Estervanaalst Ja. Ik weet de details even niet uit m'n hoofd maar gaat door. Huibert van Rossum van CDA Gouda weet meer
Judith Sargentini zo 11 aug 2013, 22:03
@LarissaPans als Amsterdamse waag ik me niet aan oordelen over andere accenten.
Wim van de Camp zo 11 aug 2013, 09:58
Het weer in Holzwickede is nog niet overtuigend: heel bewolkt en 13 graden. Zal wel bijtrekken: jaarlijkse tochtje naar Hohensyburg, koffie!
Marije Cornelissen za 10 aug 2013, 18:59
@reinouts Waar biosemantics ontwikkelaars zich al niet mee bezig houden! ;-))
Marije Cornelissen za 10 aug 2013, 18:22
Er 7 maanden over doen, en dan niet eens 500 handtekeningen p/d ophalen tegen 'het kabinetsbeleid'. Steuntje in rug voor Rutte, zo'n actie.
Esther de Lange (CDA) za 10 aug 2013, 10:16
@HansvanMeerten @PieterOmtzigt Niet altijd, regelmatig willen landen/pol partijen wetgeving maar willen/durven dat niet nationaal te regelen
Marije Cornelissen za 10 aug 2013, 09:29
#hetparool pag 39 mijn opinie: Russische anti-homowet is niet bedoeld voor buitenlanders maar om binnenlandse NGO's monddood te maken
Judith Sargentini vr 9 aug 2013, 22:22
@PaulEMetz Zeker ook, maar daarnaast kan een Amerikaan z'n recht wel halen in er EU, maar wij niet daar. #PRISM
Judith Sargentini vr 9 aug 2013, 22:06
Obama wanneer geef niet-amerikanen mogelijkheid naar de rechter te stappen over privacy en PRISM? Dat zou echt helpen.
Wim van de Camp vr 9 aug 2013, 19:20
@BERRTDuursma Weet ik, maar daar ga ik niet over twitteren! Moet een beetje aan mijn carriere denken! Grapje.
Peter van Dalen (CU) vr 9 aug 2013, 11:46
Onze trein naar Napels.Warme rammelkast,ook Ansaldo. De fabriekskleuren bevielen de lokalo's kennelijk niet
Marije Cornelissen do 8 aug 2013, 19:58
@frankahummels @Jurjenvdb Komt deels omdat pers pas nu interesse heeft. We proberen in EP vaak aandacht te vragen, maar lukt vaak niet.
Marije Cornelissen do 8 aug 2013, 19:35
Russische wet is niet alleen bedoeld om russische homo's aan te pakken (dat is bijvangst) maar om alle kritische NGO's de mond te snoeren.
Wim van de Camp wo 7 aug 2013, 20:40
@StaalRob @RemcoWesterhof @VriendenTT Zit bij Hotel Van der Valk aan de biefstuk! Mij krijg je niet meer naar buiten Motor staat te druipen!
Judith Sargentini wo 7 aug 2013, 13:17
Ben niet de eerste die t las, maar heb genoten van Stoner van John Williams.
Marije Cornelissen wo 7 aug 2013, 08:29
Jos Jansen, arts en filisoof, gelooft in #Trouw niet in duurzame economische groei. Mooi genuanceerd artikel dat vragen stelt.
Marije Cornelissen wo 7 aug 2013, 00:12
“@rinskepost: Door zzp-ers zwaarder te belasten pak je schijnzelfstandigheid niet aan #schijnoplossing.”
Judith Merkies ma 5 aug 2013, 21:12
Net op radio 1: het gaat niet goed met de egel. "Want door het warme weer gaat de egel heel vaak heel erg dood". #radio1 #youonlyliveonce
Wim van de Camp ma 5 aug 2013, 19:52
@pdbruijn Blonde! Ben niet zo van 'donker' bier!!
Esther de Lange (CDA) ma 5 aug 2013, 10:17
Mijn reactie bij @BNR over Chinese importstop op melkpoeder uit Nw-Ze: kansen voor NL, lege schappen niet acceptabel bnr.nl/?player=archie…
Esther de Lange (CDA) ma 5 aug 2013, 07:41
Zojuist op @BNR: Chinese importstop op melkpoeder uit Nieuw-Zeeland biedt kansen voor NL bedrijven, maar lege schappen hier niet acceptabel
Daniël van der Stoep zo 4 aug 2013, 23:40
Ik vind die Wilfried de Jong niet eens zo slecht. Ik vind hem waardeloos! Bijt eens door man, patatzak kunnen we allemaal spelen...
Daniël van der Stoep zo 4 aug 2013, 23:00
@Gielah november '45 Je kan bijna niet meer babyboomer zijn...
Daniël van der Stoep zo 4 aug 2013, 22:17
Volgende item MOET sterfte in Somalië zijn in de jaren 80 en Live Aid. Kan niet anders! #zg13
Daniël van der Stoep zo 4 aug 2013, 22:02
@McDonald_69 Ja, maar verkiezingen in Nagorno-Karabach en daar worden ze dus kennelijk niet vrolijk van..
Daniël van der Stoep zo 4 aug 2013, 21:43
Noordervliet: ' "wij" waren goede ouders, want onze kinderen hadden vakantiebaantjes al was het financieel niet nodig' #ZG13 #wtf
Dennis de Jong zo 4 aug 2013, 18:08
Geloof de praatjes van Draghi over econ. herstel niet. Dat komt er pas als Merkel de verkiezingen verliest. Weeklog: tinyurl.com/qhanmkz
Marije Cornelissen za 3 aug 2013, 22:30
@Dave_Ensberg @Roze_in_Blauw 'Politie is je vriend' krijgt betekenis als je activisten uit bv Oeganda of Oekraine kent, waar dat niet zo is.
Lambert van Nistelrooij za 3 aug 2013, 20:41
@mvantongeren De afstand met de SPD is nu groot , maar na de vakantie gaan alle remmen los. De huid niet te vroeg verkopen....
Wim van de Camp za 3 aug 2013, 09:51
De hoge temperaturen hebben ook Den Haag verlaten, hoewel! Dit wordt hopelijk een normale en ontspannen motorrij zaterdag. Niet zweten svp.
Wim van de Camp vr 2 aug 2013, 00:12
Voldaan weer thuis! Ik houd niet zo van barbecue, vooral omdat ik dat niet kan met houtskool en zo. Maar met iemand die dat wel kan.......
Marije Cornelissen do 1 aug 2013, 23:35
@RanchorAV Fijn! Maar waarschijnlijk toch niet nodig, een drag shop wil sponsoren. Bedankt anyway, lief!
Marije Cornelissen do 1 aug 2013, 19:00
@jonkrans Maar durfde ze niet in zn koffer te doen uit angst voor douane. Hij heeft hakken, maar niet bij zich.
Marije Cornelissen do 1 aug 2013, 15:14
@HeleBoer @VVDAmsterdam @VVDint Hihi, das wel heel lang geleden. Hoop dat ze terplekke die fout niet maken bij het voorstellen van gasten.
Sophie in 't Veld (D66) di 30 jul 2013, 19:50
@Piratenpartij @MarietjeSchaake @kaatje36 niks mis met petities, maar die leiden echt niet tot vrijspraak (of gerechtigheid)
Sophie in 't Veld (D66) di 30 jul 2013, 19:23
@kaatje36 @devrijepsych @Piratenpartij @MarietjeSchaake nee, in het geheel niet!
Sophie in 't Veld (D66) di 30 jul 2013, 19:20
@devrijepsych @Piratenpartij @MarietjeSchaake @kaatje36 niet gezien, maar vind ook dat politici parlementaire middelen moeten inzetten
[1 - 50] ... [22551 - 22600] [22601 - 22650] [22651 - 22700] 22701 - 22750 [22751 - 22800] [22801 - 22850] [22851 - 22900] ... [ 35528 ] volgende >>>