EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Marietje Schaake Tue 7 May 2013, 13:19

Maar we ontmoeten elkaar snel in Brussel! “@KorrieLouwes: @MarietjeD66 jammer dat ik er niet bij kan zijn, groeten uit Wenen #D66Rotterdam

avatar

Dennis de Jong Tue 7 May 2013, 11:32

RT @judithineuropa: 20 tweets is niet genoeg om alle drog v Plasterk te weerleggen. Eentje dan: veel uitgeprocedeerden zijn niet uitzetbaar…

avatar

Judith Sargentini Tue 7 May 2013, 10:28

Nog 1tje dan: volgens EU terugkeerrichtlijn mag opsluiten uitgeprocedeerden alleen als ze uitgezet kunnen worden. En dat lukt niet #plasterk

avatar

Judith Sargentini Tue 7 May 2013, 10:25

20 tweets is niet genoeg om alle drog v Plasterk te weerleggen. Eentje dan: veel uitgeprocedeerden zijn niet uitzetbaar. Niemand wil ze.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Tue 7 May 2013, 09:59

@timbales zal alleen in recitals kunnen. Niet in wetgevende tekst. Dus kan via amendementen die richting aangeven. Meer verwacht ik niet.

avatar

Laurence Stassen Tue 7 May 2013, 08:32

Ook Lagarde #IMF geeft #PVV gelijk. Niet #NL kapot bezuinigen zoals #VVD en #PVDA doen maar #NL meer tijd geven om orde op zaken te stellen.

avatar

Wim van de Camp Mon 6 May 2013, 21:02

@TheavantVeer Sorry, ik wist niet welk onderwerp U bedoelde. Nu weet ik het Mijn CDA collega @Esther_de_Lange behandelt deze (zaad-) rechten

avatar

Marietje Schaake Mon 6 May 2013, 17:25

Geen logisch argument > 'In Mali is ingegrepen door Westen, in Syrië doet de int.gem. dat niet. Dan doen we t zelf' s.trouw.nl/3437058?utm_so…

avatar

Wim van de Camp Mon 6 May 2013, 13:54

@EWdeVlieger @ftm_nl Zeer dank! Ik begrijp U! We moeten het ook niet groter maken dan het is!

avatar

Judith Merkies Mon 6 May 2013, 12:15

Ook onderzoek van de Hond laat zien dat Nederlander nog niet zit te wachten op (proefboringen naar) #schaliegas: peil.nl/?3755

avatar

Wim van de Camp Sun 5 May 2013, 10:09

@EWdeVlieger Er zijn de afgelopen 48 uur zo veel tweets op dit onderwerp gewisseld dat ik de vraag niet meer scherp heb! hoe luidde die?

avatar

Wim van de Camp Sun 5 May 2013, 09:43

En opnieuw een prachtige zondagochtend in Den Haag: we raken verwend! (Het wordt toch niet te warm hé?) Vanmiddag 5 mei bevrijdingsfestival.

avatar

Judith Sargentini Sat 4 May 2013, 22:31

'Ik ben niet de oorlog. één foute actrice en één goede muzikant' Laatste voorstelling morgen wp.me/p2iTQZ-3I #verzetsmuseum

avatar

Judith Sargentini Sat 4 May 2013, 22:23

'Ik ben niet de oorlog' vanavond voorproefje gehad van theaterstuk dat morgen geheel gespeeld wordt. Verzetsmuseum j.mp/168qxQG

avatar

Marietje Schaake Sat 4 May 2013, 21:27

“@MajaMischke: Uit NL zijn 18000 Joodse kinderen afgevoerd en vermoord. Hun kinderen zijn nooit geboren. En kinderen van die kinderen niet”

avatar

Peter van Dalen (CU) Sat 4 May 2013, 21:02

Europa, mei 2013. Nota bene: #antisemitisme is helaas niet voorbij. sueddeutsche.de/politik/juedis…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sat 4 May 2013, 17:15

@ajboekestijn In die tijdgeest was politisering onvermijdelijk om toegang voor 'allen' te krijgen. Is al lang passe niet de toegankelijkheid

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sat 4 May 2013, 17:11

@ajboekestijn Dat zeg ik toch niet??? Ik ben minder hokjesgeest van je gewend.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Sat 4 May 2013, 17:09

@ajboekestijn Hij is wellicht niet van jouw politieke kleur, maar zijn niet aflaatbare passie en immer oprechtheid moet je aanspreken...

avatar

Daniël van der Stoep Sat 4 May 2013, 16:19

Van begin tot einde volstrekt eens met geweldig stuk van @KustawBessems in Vonk vandaag over VVMU. Zo is het, en niet anders. Chapeau!

avatar

Marietje Schaake Sat 4 May 2013, 13:17

Hier een langer artikel over de noodzaak om #cybersecurity en #digitalevrijheden niet tot zero-sum te reduceren marietjeschaake.eu/nl/2013/04/med…

avatar

Dennis de Jong Fri 3 May 2013, 14:45

@kaatje36 Eens! Tegelijkertijd gelden er bij ec. bestuur sancties als je deze 'aanbevelingen' niet serieus neemt...

avatar

Dennis de Jong Fri 3 May 2013, 14:38

@kaatje36 Ihkv economisch bestuur mag de Commissie van alles. Niet wat de #SP betreft, maar meerderheid TK en EP vonden het prachtig.

avatar

Judith Merkies Fri 3 May 2013, 14:19

2/2 Eerder deze week liet Commissie in antwoord op mijn vragen weten heffing terugwerkende kracht niet uit te sluiten bit.ly/105NtZp

avatar

Judith Merkies Fri 3 May 2013, 14:16

Eu Commissie wil heffing tegen panelendump China. Optreden moet niet ten koste gaan van milieu, banen & consument 1/2 nos.nl/artikel/502828…

avatar

Dennis de Jong Fri 3 May 2013, 13:11

Aardig van #Rehn dat we in 2013 niet aan de 3% norm hoeven te voldoen. Wel jammer dat dit belachelijke keurslijf voor 2014 blijft bestaan.

avatar

Judith Merkies Fri 3 May 2013, 12:40

Blij met discussies rond #schaliegas @PvdA. Moet niet alléén over schoon en veilig gaan, oa ook steun burger cruciaal socialistenendemocraten.nl/nieuws/2013/04…

avatar

Wim van de Camp Thu 2 May 2013, 23:29

@AnastasiavanE Ben het niet met U eens. De NL zetels in het EP moeten bezet zijn, maar niet als er nog -tig (!) andere vergaderingen zijn.

avatar

Wim van de Camp Thu 2 May 2013, 23:25

@EWdeVlieger Sorry hoor, ik kan u even niet volgen. Het ene moment dankt u mij voor het antwoord, het andere moment moet ik oprotten!

avatar

Esther de Lange (CDA) Thu 2 May 2013, 22:55

@Fleurenfruit Verwacht voorstel Commissie maandag, zit er bovenop, positie hobbyboeren, moestuinen etc niet veranderen! #handenafvdmoestuin

avatar

Judith Merkies Thu 2 May 2013, 22:22

Heb me nog niet verzoend met idee dat 4 mei geen dag van verzoening is en we niet vrij zijn vorm herdenking te kiezen bit.ly/YpJBHi

avatar

Marije Cornelissen Thu 2 May 2013, 20:38

@femstr @AlexKlusman @locuta Vond het ook een nogal opvallende stellingname. Niet zozeer van de VVDer, wel van de PvdAster.

avatar

Lucas Hartong Thu 2 May 2013, 17:59

EU civil servants to strike on 7 May euobserver.com/tickers/119999 EU-ambtenaren vinden dat ze nog niet genoeg verdienen. #tegekvoorwoorden

avatar

Judith Sargentini Thu 2 May 2013, 17:26

@hapeeg he wat jammer. Ik zag jou niet. Ben zodirect nog op #HIFA maar dan onderweg terug naar Amsterdam

avatar

Judith Merkies Thu 2 May 2013, 14:28

Heffing zonnepanelen niet van de baan: bit.ly/105NtZp. Zag liever dat EC heffingen bewaarde voor sociale of milieudoelen #Bangladesh

avatar

Wim van de Camp Wed 1 May 2013, 23:23

@EWdeVlieger @jessicadevl Ik vond de intonatie naar het EP en @Corien_Wortmann niet respectvol. Blijf dan lekker thuis!

avatar

Wim van de Camp Wed 1 May 2013, 23:19

@EWdeVlieger @jessicadevl Onzin We doen serieus ons werk. Wij proberen effectief bankentoezicht te organiseren. Haar soort scepsis past niet

avatar

Judith Merkies Wed 1 May 2013, 23:18

@WimvandeCamp 1. Situatie EU niet vergelijkbaar met VS, 2 op dit moment prijs US #schaliegas kunstmatig laag, 3. Voorraad is in 10 jaar 'op'

in reply to avatar

WimvandeCamp Wed 1 May 2013, 23:15

@JudithMerkies @nrc Wees verstandig. Als VS energie EXPORTEUR worden door o.a. schaliegas, kan de EU met proefboringen niet achter blijven.

avatar

Wim van de Camp Wed 1 May 2013, 23:15

@JudithMerkies @nrc Wees verstandig. Als VS energie EXPORTEUR worden door o.a. schaliegas, kan de EU met proefboringen niet achter blijven.

in reply to avatar

JudithMerkies Wed 1 May 2013, 23:11

“@nrc: #PvdA zal tegen proefboren #schaliegas stemmen' nrch.nl/vqs” "Wil congres wordt gehonoreerd."

avatar

Wim van de Camp Wed 1 May 2013, 22:31

@PlaceLuxEU Ja, zo lust ik er nog wel een paar: leidde Paars II (veel uitgaven, geen beleid, niet gespaard) niet tot opkomst van Pim Fortuyn

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 1 May 2013, 21:40

@_RubenEg Valt nog mee dat ie niet beweerde Syd Barrett te zijn....

avatar

Judith Sargentini Tue 30 Apr 2013, 20:07

Dacht ik dat men in Zim niet zo van gays houdt, sta ik hier op #HIFA mee te zingen met YMCA en disco inferno.

avatar

Wim van de Camp Tue 30 Apr 2013, 14:29

Nu toespraak Mr. Fred de Graaf, voorzitter van de Eerste Kamer, lees Verenigde Vergadering van de Staten Generaal. We kunnen niet alles zien

avatar

Judith Sargentini Tue 30 Apr 2013, 13:41

Tja, ook deze Republikein komt er niet onderuit. De receptie op de ambassade in Harare.

avatar

Wim van de Camp Tue 30 Apr 2013, 13:14

Nu met een Connexionbus van de PTA naar de Nieuwe Kerk. Erg vlot gaat het niet. Prachtige bloemen bij en in de kerk. Hij zit wel overvol.

avatar

Wim van de Camp Tue 30 Apr 2013, 10:06

@PieterHendrikse #troon Maar ik ben nog niet verslagen: zit al in taxi naar Schiphol.11.00 u Passengers Terminal Amsterdam moet te doen zijn

avatar

Wim van de Camp Tue 30 Apr 2013, 10:01

#troon Hier passen alleen rigoreuze maatregelen: taxi naar Schiphol. Er zit niets anders op. Ze wachten niet op mij in de Nieuwe Kerk.

avatar

Wim van de Camp Mon 29 Apr 2013, 23:37

@jbastings Wat gaat het kosten? Ik wil best een (privé) schenking doen aan het CDA Maastricht! Maar zo arm zijn jullie toch niet??

[1 - 50] ... [23451 - 23500] [23501 - 23550] [23551 - 23600] 23601 - 23650 [23651 - 23700] [23701 - 23750] [23751 - 23800] ... [ 35528 ] volgende >>>