EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Wim van de Camp ma 29 apr 2013, 20:48

@dicknieuwenhuis Wilde graag naar Brussel gaan, maar kom niet. Weet niet precies hoe laat we het Paleis op de Dam c.q. stad kunnen verlaten!

avatar

Wim van de Camp ma 29 apr 2013, 20:42

Ik ben niet zo'n royalist, geen Oranjeklant van opvoeding, maar de koningin had weer een prachtige toespraak: hoe Nederland één kan zijn!

avatar

Lambert van Nistelrooij ma 29 apr 2013, 20:00

Afsluiting EU conferentie #EIT Dublin #RIS3 niet afgewacht: Ga schoenen poetsen, morgen op tijd naar Amsterdam. We maken er mooie dag van!

avatar

Judith Sargentini ma 29 apr 2013, 19:06

Stond vanmiddag even stil op plein for African Unity, recht voor het Zimbabwaanse parlement. Secret service man: u mag hier niet stil staan

avatar

Wim van de Camp ma 29 apr 2013, 09:20

Ben ik eens een dagje vrij: regent het weer! Niet getreurd, goed voor de boeren. En na 2 dagen motoren, was koud, is er voldoende om te doen

avatar

Wim van de Camp za 27 apr 2013, 19:43

Voor het eerst dit jaar ons complete motorrondje gereden: 209 km en 400 m. Was niet warm maar wel leuk. Morgen naar Superbike races in Assen

avatar

Marije Cornelissen za 27 apr 2013, 11:07

@WimvandeCamp Succes! Ik moet nog aan een 'middagtoilet' zien te komen en weet vooralsnog niet wat dat is. ;-)

in reply to avatar

WimvandeCamp za 27 apr 2013, 09:44

Zonnige zaterdagochtend in Den Haag. Ik mag me dit weekend wel even voorbereiden op de K(r)oning. Was er in Brussel nog niet aan toegekomen.

avatar

Wim van de Camp za 27 apr 2013, 09:44

Zonnige zaterdagochtend in Den Haag. Ik mag me dit weekend wel even voorbereiden op de K(r)oning. Was er in Brussel nog niet aan toegekomen.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 26 apr 2013, 21:49

@MartKok sjemig de pemig, een VROUW?!?! Het moet niet veel gekker worden!;)

avatar

Marietje Schaake vr 26 apr 2013, 14:59

Het gaat nu om het onderhandelingsmandaat niet om het verdrag zelf #TTIP @rikwes66

avatar

Dennis de Jong vr 26 apr 2013, 12:02

@ZegmaarPatrick Helaas niet openbaar. Het is een besloten bijeenkomst op het KLM Hoofdkantoor.

avatar

Corien Wortmann do 25 apr 2013, 21:12

@MarcelFluitman @pvanojen @paulsmink Van harte welkom!! Dan niet in het bezoekersdeel, maar in de wandelgangen van het EP.

avatar

Lambert van Nistelrooij do 25 apr 2013, 20:45

@kkdenbosch Zeker niet, TNO heeft Argumentenkaart opgesteld; nuance telt, geen dogma's graag.

avatar

Marietje Schaake do 25 apr 2013, 17:47

Je verzint t niet... 'Vlaamse ambtenaren mogen alleen in Nederlands tweeten' brusselnieuws.be/artikel/vlaams…

avatar

Sophie in 't Veld (D66) do 25 apr 2013, 17:39

@Evvlastuin kreeg nota bene op mijn kop van priester dat ik niet seculier genoeg ben...:)

avatar

Sophie in 't Veld (D66) do 25 apr 2013, 17:38

@Evvlastuin Platform secularisme=gelovigen/niet-gelovigen samen. Vandaag bijv: Atheisten, Humanisten, Katho, Evangelicals, Anglicans

avatar

Gerben Jan Gerbrandy do 25 apr 2013, 14:34

Lidstaten houden zich niet aan de wet: RT @EU_Commission: April #infringements package: the main decisions ow.ly/kpCPv

avatar

Wim van de Camp do 25 apr 2013, 10:58

@knmv hoi, hoi: eerste slag gewonnen: Commissie Interne Markt van het EP vindt dat gemotoriseerde 2 wielers niet onder Europese APK vallen!!

avatar

Judith Sargentini wo 24 apr 2013, 23:20

En daar dienen we dus dankbaar voor te zijn: Politie haalt illegalenquotum niet #NUnl nu.nl/algemeen/34058…

avatar

Judith Merkies wo 24 apr 2013, 19:57

@HenriBontenbal @JosCozijnsen combinatie #ets en #kolentaks werkt elkaar tegen. Of het een of het ander. En dan Europees en niet nationaal.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 15:36

@Baka_62 d66 stemde tegen PNR akkoord met VS. Canada: nog niet gestemd. Australie: was niet perfect, maar wel verbetering

avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 15:34

@RGeerligs niet echt. Vraag beter aan de bron zelf, dan alleen van horen zeggen

avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 12:06

@SuzanneSchols oeps, misverstand: Privacy Platform is gewoon openbaar! (Helaas dit keer geen webstream) De briefing van US government niet

avatar

Gerben Jan Gerbrandy wo 24 apr 2013, 11:26

@srieder meestal kloppen dit soort alarmberichten niet, maar deze voor je uitzoeken.

avatar

Judith Merkies wo 24 apr 2013, 10:53

Meerderheid Tweede Kamer staat dan misschien achter #schaliegas. Meerderheid bevolking niet. Hoe dat afloopt? Barendrecht #stilledood

avatar

Wim van de Camp wo 24 apr 2013, 10:52

@SophieintVeld Sorry hoor, politiek is niet voor bange mensen en de emoties heftig. T. Kirkhope ging idd te ver. Maar hij is niet van de EVP

in reply to avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 10:34

@WimvandeCamp ik vind de beschuldigingen van jouw fractie aan mijn adres stuitend. Verwacht dat CDA zich distantieert

avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 10:50

@petersiebelt houd me al een tijdje mee bezig...zo simpel is het helaas niet. Delen v informatie: ja. Maar wel op de juiste voorwaarden

avatar

Sophie in 't Veld (D66) wo 24 apr 2013, 10:33

@WimvandeCamp de vraag is eerder waarom bij elke aanslag weer blijkt dat informatie voorhanden was, maar kennelijk niet goed ingeschat

in reply to avatar

WimvandeCamp wo 24 apr 2013, 10:20

LIBE commissie van het EP verwerpt EU PNR (Passenger Name Record) systeem: buitengewoon kwalijk! Dat na Boston, Leiden en ga zo maar door.

avatar

Judith Sargentini wo 24 apr 2013, 10:19

Kirkhope, rapporteur #EUPNR boos op @SophieintVeld die wel voor PNR Canada en Australie stemt, maar niet voor EU. he has a point.

avatar

Judith Sargentini wo 24 apr 2013, 10:17

S+D nam wijs besluit en ziet dat #EUPNR nu niet in samenhang is met de wet op gegevensbescherming.

avatar

Gerben Jan Gerbrandy wo 24 apr 2013, 09:35

.@HanTenBroeke zie door opeenstapeling van ronkende oneliners de boodschap niet. Kan je die nog toevoegen aan artikel #volkskrant?

avatar

Judith Merkies wo 24 apr 2013, 09:05

Net zoals opjuttende kop @volkskrant over de "opstand in de PvdA". Wel waar: geen mens is illegaal. En illegalen niet crimineel.

avatar

Marietje Schaake wo 24 apr 2013, 08:49

Duitse toezegging vluchtelingen #Syrie is 13.000 in totaal, meer dan NL, maar niet 50.000. Bezig met EU acties! @BertHazeborg @swsjoerdsma

avatar

Sophie in 't Veld (D66) di 23 apr 2013, 23:51

@KaasdeVies @Martinned81 @GROLSCHnl omdat ik U niet ken, anders dan die paar tweets. Kan Uw gedachten dus niet analyseren. Is ook niet nodig

avatar

Marije Cornelissen di 23 apr 2013, 21:05

Inmiddels het Nederlandse #banenplan gezien. Had er veel meer van gehoopt. Moet gaan om het creeren van banen, maar doet dat niet... :-(

avatar

Marije Cornelissen di 23 apr 2013, 18:27

@JeroendeGlas Dank voor juiste verwijzing naar De Leider. Die dingen moet je niet gokken maar checken. Sorry, @bramvanojikgl

avatar

Marietje Schaake di 23 apr 2013, 18:17

Dank voor RT´s, vluchtelingen uit #Syria (vooral vrouwen en kinderen) hebben water, eten, tenten nodig. Er is niet genoeg geld #helpsyrians

avatar

Marije Cornelissen di 23 apr 2013, 18:16

@EllenNGNG Als dat niet werkt! Ik ben dol op 'I got a dream!'. Voel ook veel verbondenheid met Rapunzel, mijn haar is 1.65. ;-)

avatar

Marietje Schaake di 23 apr 2013, 17:48

Het minste dat we voor vluchtelingen #Syrie kunnen doen is zorgen voor voedsel, water, tenten. Daar is niet genoeg geld voor #helpsyrians

avatar

Marietje Schaake di 23 apr 2013, 17:39

De ramp voor Syrische burgers, vrouwen, kinderen, niet te overzien. Hulp redt levens, het is het minste dat we kunnen doen. #helpsyrians

avatar

Daniël van der Stoep di 23 apr 2013, 11:56

@TimEngelbart Overigens zit UKIP ook niet meer in de EAF, alleen Bloom was lid en is dat nu ook niet meer, zie hun website

avatar

Daniël van der Stoep di 23 apr 2013, 11:33

@TimEngelbart Anders zou ik niet meedoen natuurlijk, ben geen verkiezingsfetisjist..

avatar

Judith Merkies di 23 apr 2013, 10:21

#Telegraaf: 'Zuinige NLer zet auto aan de kant' Goed, maar niet alleen consument moet zuiniger, ook de auto! Morgen stemmingen #CO2 auto's

avatar

Marietje Schaake ma 22 apr 2013, 23:01

@Addieschulte @adewolff richt me op humanitaire steun, VN mandaat voor toegang hulp, hoe logisch t ook klinkt, staat niet vanzelf op agenda

avatar

Lucas Hartong ma 22 apr 2013, 21:34

Lijkt me al meer dan voldoende om razend over te zijn. Hebben we het nog niet eens over Commissie, Raad, Comitees, Agentschappen etc etc.

avatar

Judith Merkies ma 22 apr 2013, 19:45

@timbales dan past het citaat toch goed? Betekent: niet met fossiel doorgaan omdat er nog genoeg voorhanden zou zijn. #drogreden

[1 - 50] ... [23501 - 23550] [23551 - 23600] [23601 - 23650] 23651 - 23700 [23701 - 23750] [23751 - 23800] [23801 - 23850] ... [ 35528 ] volgende >>>