EUtweets - archief

Volg hier het doen en laten van twitterende Nederlandse europarlementariërs!

Archief

avatar

Judith Sargentini Wed 6 Apr 2016, 13:02

In WitRusland zijn geen eerlijke verkiezingen. Lukasjenko is een echte dictator @Maarten_Kaskens

avatar

Judith Sargentini Wed 6 Apr 2016, 11:40

En hier een gelekte versie vd nwe voorstellen voor n europees asielbeleid. Dank aan @StatewatchEU statewatch.org/news/2016/apr/…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 6 Apr 2016, 11:31

@roosvonk Vind ik echt jammer maar we kunnen het niet altijd eens zijn;-)

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 6 Apr 2016, 11:20

@roosvonk Nogal lastig als elk goed artikel niet wordt geloofd en elk minder artikel als bindend wordt gezien. Verschil is meer wereldbeeld

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:16

@vanstra Helaas waar. Mijn motto als politica is dan ook dichtbij boer, burger en buitenlui te blijven: 'met Annie is Brussel dichterbij'.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:15

@dutchresearcher Dat kan, maar acht ik onjuist. Dan maken wij ons afhankelijk als #EU. Verder met #associatieverdrag en #Minsk - en handel.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:09

@dutchresearcher Lees mijn opiniestuk van 11 februari jl in @Trouw_Opinie. Ik ben zelf ook voor matiging toon idd.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:07

@vanstra Export NL/EU #zuivel, graan, voorkeurstarieven, handel en #toerisme. En samenwerking veiligheid. Ook #Chili. Wij zijn handelsland!

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:06

@JasmijndeKoon Nonsense. Ik ben voor familiebedrijven. In Nederland én Oekraïne. Blijf gevolgen overeenkomst #landbouw kritisch monitoren!

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:04

@vexerdj #Chili ook niet. #Canada en #Libanon ook niet. Toch al jaren associatieverdragen met deze landen. Daarom óók #Oekraïne. #stemvoor

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:03

@dehardewaarheit Dit gaat niet over conflict #Krim #Donbas. Daarvoor geldt: #MinskAgreement II. Ik ben vóór normalisering handel EU-Rusland.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 11:00

@vanstra Ja! Heeft al sinds 2004 een EU-associatieovereenkomst: samenwerking, handel, veiligheid met EU! En zal toch nooit lid EU worden.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:55

@edwin_koning Onjuist. Daar zou echt een nieuw toetredingsverdrag voor nodig zijn. Er is geen automatisch #recht, ook niet in #Kopenhagen.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:47

@edwin_koning #CDA tegen verdere uitbreiding EU en toetreding nieuwe lidstaten. Dit gaat alléén over associatie, over verdere samenwerking!

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:45

@dutchresearcher Dat staat los van zelfbeschikkingsrecht #Oekraïne. Dat kan zowel met #EU als met #Rusland. Diplomatie noodzakelijk. #Minsk

in reply to avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:43

@dutchresearcher Lees link opiniestuk. Landbouwministers EU 14 mrt voor normalisering handel en einde sancties.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:43

@dutchresearcher Lees link opiniestuk. Landbouwministers EU 14 mrt voor normalisering handel en einde sancties.

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:42

Ik stem vandaag #voor! Géén onnodige confrontatie, maar zelfbeschikking #Oekraïne. #stemvoor #referendum #Ukraine

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:39

@Percolator_HNJ Libanon en Israël ook. Géén sprake van toetreding tot EU of uitbreiding met nieuwe lidstaten. CDA is hiertegen. #stemvoor

in reply to avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:36

@Percolator_HNJ Onzin! Ben tegen uitbreiding #EU, tegen uitbreiding niet-Europese ls. Maar Egypte heeft allang EU-associatieovereenkomst!

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:36

@Percolator_HNJ Onzin! Ben tegen uitbreiding #EU, tegen uitbreiding niet-Europese ls. Maar Egypte heeft allang EU-associatieovereenkomst!

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Wed 6 Apr 2016, 10:35

@roosvonk nee. Ik stem ook voor om groene redenen zoals ook vewoord door Natuur en Milieu afgelopen zondag of IUCN iucn.nl/?22590/Associa…

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:34

@dutchresearcher Zet mij volop in voor normalisering handel RU-EU! Maar #Oekraïne mag zeker zelf kiezen, toch? m.facebook.com/permalink.php?…

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:31

@EWdeVlieger Egypte, Tunesië en Marokko hebben EU-Associatieovereenkomsten, maar zijn géén Europa en nooit toetreding EU. @boosvogel

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:29

@dutchresearcher Ik woon in Nederland, maar ik werk in Europa. Zoals onze Nederlandse exporteconomie en ondernemers! #stemvoor

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:28

@boosvogel Associatieovereenkomsten EU met tientallen landen al tientallen jaren. Is dus géén toetreding! @EWdeVlieger @PieterOmtzigt

in reply to avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:27

@boosvogel Nee, ik ben tegen toetreding nieuwe lidstaten EU. EU moet intern eerst versterkt en op orde. @EWdeVlieger @PieterOmtzigt

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:27

@boosvogel Nee, ik ben tegen toetreding nieuwe lidstaten EU. EU moet intern eerst versterkt en op orde. @EWdeVlieger @PieterOmtzigt

avatar

Annie Schreijer (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:26

@EWdeVlieger Wij zijn tegen uitbreiding van de #EU. Associatieovereenkomsten hebben we al met tientallen landen. Positief! @PieterOmtzigt

avatar

Jeroen Lenaers (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:23

@JackVinders in zeeeeeeer beperkte hoeveelheden en in ruil voor hervormingen.

avatar

Jeroen Lenaers (CDA) Wed 6 Apr 2016, 10:18

Vandaag feest van h̶e̶t̶ ̶p̶o̶p̶u̶l̶i̶s̶m̶e̶ de democratie. Ondanks allergie voor dit soort referenda toch maar stemmen straks. #stemvoor

[1 - 50] ... [212101 - 212150] [212151 - 212200] [212201 - 212250] 212251 - 212300 [212301 - 212350] [212351 - 212400] [212401 - 212450] ... [ 460538 ] volgende >>>