35528 tweets gevonden.
Yernaz Ramautarsing Mon 30 Jun 2014, 15:32
@DeHeldin thanks misschien zie ik het niet omdat ik op een mobiel kijk @sredlums
Yernaz Ramautarsing Mon 30 Jun 2014, 15:29
wie is er verantwoordelijk voor deze tekst? dit kan echt niet, zeker niet van belastingscenten @NOSsport nos.nl/wk2014/artikel…
Kirsten Verdel Mon 30 Jun 2014, 15:24
en die niet-toegekende penalty dan? (!) RT @Laradio: Oeps... BBC: Fifa can take action over Robben dive bbc.co.uk/sport/0/footba…
Jeroni Vergeer Mon 30 Jun 2014, 15:23
@roccopiers @FemKorsten @GLAZuid tja, wat zo hoort gaat niet altijd zo. Daarom meld ik mijn waardering even publiekelijk :-)
Wim van de Camp Mon 30 Jun 2014, 14:38
Ik ben niet vrolijk: het om reizen via Frankfurt gaat ook met flinke vertraging gepaard, 25 minuten. Gaan @DdJong en ik aansluiting halen??
Petra de Boevere Mon 30 Jun 2014, 14:16
Die Social Media training van het UWV..ik weet het niet hoor facebook.com/photo.php?fbid…
Dennis de Jong Mon 30 Jun 2014, 12:55
Eerste trip naar Sburg na verkiezingen niet erg bemoedigend: geen treinen via België ivm staking en vertraging op D spoor. #verhuiscircus
Alexander Sassen van Elsloo Mon 30 Jun 2014, 12:06
Willen de socialisten erfenissen tegen 100% belasten? Ja maar niet voor de eigen kinderen! beurs.com/2014/06/28/erf…
Frits van Endhoven Mon 30 Jun 2014, 10:22
RT @taalfaal Topografie. Daar zijn ze niet zo goed in bij de PLUS. Het is ook lastig, Nederland onder de rivieren…...
Anne-Marie Mineur Mon 30 Jun 2014, 08:57
Dat je dan vreest je aansluiting te missen omdat de deuren van het boemeltje niet opengaan, maar dat valt toch mee.
Adnan Tekin Mon 30 Jun 2014, 00:17
Ik speel liever tegen Costa Rica dan tegen deze Grieken. Ze zijn niet kapot te krijgen. #cosgri
Anne-Marie Mineur Sun 29 Jun 2014, 23:05
Maar poes, zo kan ik toch niet mijn tas inpakken om naar Straatsburg te gaan?!
Petra de Boevere Sun 29 Jun 2014, 22:33
@NancyJouwe @tommikkers welnee, niet typisch Nederlands hoor, en ook geen racisme, wel gezeur van slechte verliezers
Jeroen Lenaers (CDA) Sun 29 Jun 2014, 22:20
Heel terecht! “@LimburginEuropa: Europese Commissie niet akkoord met de Duitse plannen voor een tolvignet goo.gl/XTEcZs”
Petra de Boevere Sun 29 Jun 2014, 21:41
@zwartekip @FlexMind kom op, als we verloren hadden gingen we toch ook niet klagen om de grappen?
Gert-Jan Krabbendam Sun 29 Jun 2014, 21:38
Gut, nog een Zuid-Amerikaanse trainer die niet tegen zijn verlies kan. nusport.nl/wk-nieuws/3815… #nedmex
Petra de Boevere Sun 29 Jun 2014, 21:24
@zwartekip van die onverdraagzame zuurpruimen die dat niet kunnen verdragen moet je niet eens als klant willen!
Petra de Boevere Sun 29 Jun 2014, 21:13
KLM plaatst leuke tweet (adios amigos), schrikt van boze Mexicanen die al nooit met hen vliegen en verwijdert tweet. Doe eens niet zo bang!
Gert-Jan Krabbendam Sun 29 Jun 2014, 20:05
Nou niet over schwalbes beginnen. Dat was het niet. En er werden al twee terechte penalty's onthouden deze wedstrijd. #nedmex
Wim van de Camp Sun 29 Jun 2014, 19:53
Niet te filmen, ik dacht ik ga maar eens koken! Doelpunt en nu ook nog een strafschop. Heel goed voor mijn bloeddruk.
Nico van den Bergh Sun 29 Jun 2014, 19:29
#NEDMEX #NEDvsMEX Wat speelt Nederland verschrikkelijk verdedigend. Dat gaat 'm niet worden ...
Gert-Jan Krabbendam Sun 29 Jun 2014, 18:49
Mensen, juichen doe je omdat er gescoord wordt, niet omdat je in beeld komt. #nedmex
Ton van Kesteren Sun 29 Jun 2014, 14:27
Farage(Ukip) bekritiseert min.pres.Cameron.Niet positie Juncker telt maar positie GB.Weer baas over eigen grenzen!
Jan Huitema (VVD) Sun 29 Jun 2014, 12:57
Erg blij met dit regenbuitje. Maar de koeien daarentegen lopen gauw terug de stal weer in, die zijn ook niet gek
Petra de Boevere Sun 29 Jun 2014, 09:46
Die lucht voorspelt niet heel veel goeds - moby.to/q9wlmp
Marietje Schaake Sun 29 Jun 2014, 07:16
@geuzebroekp @RenaNetjes EU leningen en steun zijn al effectief bevroren en gekoppeld aan IMF waarvoor Egypte de voorwaarden niet haalt
Wim van de Camp Sat 28 Jun 2014, 22:22
@SijboltNoorda Absoluut niet. Als je die tocht veilig hebt volbracht smaakt het glas wijn dubbel zo goed!!
Lammert Dijkstra Sat 28 Jun 2014, 22:14
@kla_mar @CDA_Dongeradeel Maar er zijn nog meer Niet CDA ers, windmolens nee
Petra de Boevere Sat 28 Jun 2014, 21:34
Dus James spreek je niet uit als Djeems maar als Gaames met een korte e #studiobrasil
Yernaz Ramautarsing Sat 28 Jun 2014, 21:16
@sportzeloot hij moest na 10 sec al geel geven, niet finale waardig
Yernaz Ramautarsing Sat 28 Jun 2014, 21:14
@Jongderik zoveel conservatieven zijn er ook niet, zegt verder niets over of ze gelijk hebben. @MarieHemelrijk
Petra de Boevere Sat 28 Jun 2014, 20:42
@tinegoedhart klopt, hier wordt geen wedstrijd gemist, en dat ligt niet aan mij:-)
Hans Berends Sat 28 Jun 2014, 18:39
@Fred3012 oh. zat niet in deze tweet v vzijstweg. ik kijk ff
Hans Berends Sat 28 Jun 2014, 18:28
buurtbijeenkomst! RT @VanZijstweg: Voor wie niet weet waar @Rest_DeBranding is Croeselaan 303 restaurantdebrandingutrecht.nl
Agnes Jongerius (PvdA) Sat 28 Jun 2014, 17:52
@GilbertIsabella @HansSpigt Gelukkig niet in de gracht gevallen!
Petra de Boevere Sat 28 Jun 2014, 17:37
Mooi, als wij ondernemers wat zeggen komt het niet aan, als ene Hans de Boer dat doet blijkbaar wel nu.nl/politiek/38146…
Yernaz Ramautarsing Sat 28 Jun 2014, 16:01
@FeyeNody laten we het hopen maar bahia afzeiken doe ik niet aan mee. Kongolo is toch links? @Sambamagico
Hans Berends Sat 28 Jun 2014, 15:13
@Vinexvrouwtje nee ik lees t niet...
André Elissen Sat 28 Jun 2014, 12:48
RT @PVVKesteren: Hans Jansen toch naar Brussel. Hoeder v onze vrijheid en democratie.Een zij-instromer die niet met de stroom meegaat! http…
Leon Meijer Sat 28 Jun 2014, 11:54
Genieten van het talent van #ede bij opendag @popschoolede niet als weth maar gewoon als vader: dochter zingt
Ton van Kesteren Sat 28 Jun 2014, 10:42
Hans Jansen toch naar Brussel. Hoeder v onze vrijheid en democratie.Een zij-instromer die niet met de stroom meegaat! bit.ly/1yWp3oY
Charif Mews Sat 28 Jun 2014, 10:39
Film The Internet's Own Boy is uit, probeer online kijken->moet betalen,geen probleem->niet beschikbaar in jouw regio->fuck it, #Piratebay.
Gerton van Unnik Sat 28 Jun 2014, 09:53
Deze veteraan heeft er niet veel meer aan. Gesneuveld in NL's verpleegtehuis.
@WassilaHachchi
twitter.com/wassilahachchi…
Jolanda Verburg Fri 27 Jun 2014, 23:04
Niet #ploegen tempert hittegolf – Maar het is zo moeilijk om van #monocultuur over te gaan op #permacultuur. bit.ly/1m5OGja
Hans Berends Fri 27 Jun 2014, 21:13
@Leauy smakelijk! en doe m de groeten. al veel te lang niet geweest...
Ton van Kesteren Fri 27 Jun 2014, 19:34
metronieuws.nl/columns/de-gro… Windenergie=subsidieproject v onrendabel product! Vermindert geen CO2, maakt ons niet onafhankelijk en sloopt econ.
Yernaz Ramautarsing Fri 27 Jun 2014, 19:25
@MikeKoudenburg dit kan echt niet, TPO doet zich toch voor als serieuze website? @TPOnl
Yernaz Ramautarsing Fri 27 Jun 2014, 19:20
Nieuwe journalistiek van TPO houdt niet over. Een random reageerder gebruiken als springplank. Lekker makkelijk cult.thepostonline.nl/2014/06/27/ook…
Floor Vermeulen Fri 27 Jun 2014, 18:48
Het gaat goed, maar we zijn er nog niet! "Regio Randstad 5e grootstedelijke regio van Europa" tno.nl/content.cfm?co…
[1 - 50] ... [17301 - 17350] [17351 - 17400] [17401 - 17450] 17451 - 17500 [17501 - 17550] [17551 - 17600] [17601 - 17650] ... [ 35528 ] volgende >>>