35528 tweets gevonden.
Wim Eilering Mon 26 May 2014, 14:46
In de race om de voorkeurstemmen voor Europa ben ik blijven steken op ca. 12000 . Dat is niet genoeg. Wel de meeste stemmen na de 1e vijf.
Anne-Marie Mineur Mon 26 May 2014, 14:34
@VVvBoetzelaer Dank jullie wel! Nee, ik zal de lokale belangen niet vergeten, zeker met wekelijks uitzicht op het Boetzelaarpark :-)
Frits van Endhoven Mon 26 May 2014, 13:42
@Hen3kezza @Gem_Maasdriel tja, het is ook niet mijn voorkeur!
Sent Wierda Mon 26 May 2014, 13:40
Zou my niet verbazen wanneer @NOS #Nieuwsuur gisteren verkeerde informatie verspreidde: alle stemmen zijn niet geteld kiesraad.nl/node/1605
Matthijs Pontier Mon 26 May 2014, 13:06
@toontoet wel ongeveer een miljoen stemmen gehaald. Heel veel net niet. Qua percentages zit de groei er wel flink in over hele EU
Bas Eickhout (GroenLinks) Mon 26 May 2014, 12:50
@RikWinkel Vergeet ik niet, maar Syriza is toch echt de grote winnaar daar.
Bas Eickhout (GroenLinks) Mon 26 May 2014, 12:49
@klapster @cabine5 Nee, niet anti EU; hooguit anti Euro, maar uiteindelijk vooral anti establishment.
Hans Berends Mon 26 May 2014, 12:42
afgemeld voor koorrepetities vanavond. ben weer niet vooruit te branden. laatste #chemokuur tot eind volgende week.
Hans Berends Mon 26 May 2014, 12:25
RT @mobiblox: Vanaf 26 mei worden deze fietsenrekken weggehaald - dat heeft niet iedereen begrepen (via @bramkoster)
Ton van Kesteren Mon 26 May 2014, 12:06
Wat NL media niet uit strot krijgen: Eurosceptici winnen Europese verkiezingen dlvr.it/5n8K3R Grootste in VK,Frankrijk,Denemarken.
Matthijs Pontier Mon 26 May 2014, 11:11
Grams: De zoekmachine voor alles wat je niet mag vinden ideas.bright.nl/editions/23-me… | #Grams #internet #darknet
Flora Goudappel Mon 26 May 2014, 11:07
@VerhoefPetra heb even gekeken maar kan m (nog) niet vinden. #tabel
Michiel Emmelkamp Mon 26 May 2014, 11:04
Net niet gekozen, wel zeer trots op onze campagne & het gigantische aantal stemmen. Heel veel dank aan alle stemmers en vrijwilligers..!!!
Joop van Orsouw Mon 26 May 2014, 10:48
@johanberendsen . Nee, natuurlijk niet, zeer uitdrukkelijk niet !!! Beter Oss gaat in november in Oss voor goud.
Ivo Thijssen Mon 26 May 2014, 10:19
@thomasleys in NL met één kiesdistrict (het hele land), is het ook niet makkelijk :-)
Ivo Thijssen Mon 26 May 2014, 09:50
@Schellevis ik zelf niet, maar #D66 is wel de grootste partij van Nederland geworden. Voor mij al een feestje waard!
Frank Wassenberg Mon 26 May 2014, 09:07
@Andre_Nuijten Dank André! De PvdD heeft het in Limburg helemaal niet gek gedaan!
Gert-Jan Krabbendam Mon 26 May 2014, 08:42
@mariekezijp goed dat je erop wijst. 2395 Limburgers dus, 691 Maastrichtenaren. Maakt het niet minder mooi :-) #EP2014 #GLLB
Sent Wierda Mon 26 May 2014, 08:16
Mijn twee bezwaren zijn in drie A4tjes onderbouwt. Tegen het verloop verkiezingen, niet tegen de uitslag. Publicatie na zitting Kiesraad.
sentwierda Mon 26 May 2014, 08:13
Om 10:00 uur is de vergadering van de Kiesraad, van iedere kieskring. Alle 20 tegelijk: het moment om bezwaar aan te tekenen. @vrouwenpartij
Anne-Marie Mineur Mon 26 May 2014, 08:15
@TheoCoskun Ik ga zeker mijn best doen om Brussel naar Nederland te halen, maar hadden jullie niet al een Rotterdamse connectie...? :-)
Petra Vosters Mon 26 May 2014, 08:09
Helaas, mensen weten niet de impact van het EP. #50Plus was een betere keus geweest! Stemmers bedankt!
Mark Dijk Mon 26 May 2014, 07:29
@Pieter_JF_Smit ik denk dat een lijstverbinding D66 had geholpen, maar het is natuurlijk belachelijk dat die er niet was. D66 wilde niet.
Ruud van Eijle Mon 26 May 2014, 07:22
@PieterPlug dat heeft niet aan jullie steun gelegen, dank daarvoor
Anja Hazekamp (PvdD) Mon 26 May 2014, 03:07
@Matthijs85 Dank je Mathijs! Jammer dat het jullie niet gelukt is.
Matthijs85 Mon 26 May 2014, 02:36
@anjahazekamp gefeliciteerd!
Daniël van der Stoep Mon 26 May 2014, 02:27
Wat heeft Daniel Hannan op zijn linker revers opgespeld en waarom? Ziet er niet uit..
Lucas Hartong Mon 26 May 2014, 02:23
De resultaten zijn nog niet binnen of ongekozen EU-elite kemphanen Schulz en Juncker gaan al rollebollend over straat.
Agnes Jongerius (PvdA) Mon 26 May 2014, 01:43
"@BartvanBruggen: Yeah! @a_jongerius in het Europees Parlement. Niet onverwacht, wel heel fijn nieuws. #PvdA" THX Bart!
Theo Heere Mon 26 May 2014, 01:34
@fransweisglas @ToineMandersEP toine verliet niet de vvd omdat hij zelf wilde maar moest weg omdat de vvd hem geen 4e termijn wilde geven
Maarten Smit Mon 26 May 2014, 01:15
Felicitaties aan @jhuitema! Nog niet officieel, maar begrijp via ANP dat hij is verkozen. Prachtige campagne en wens hem alle succes! #VVD
Raoul Boucke Mon 26 May 2014, 01:10
Fantastisch resultaat voor #D66 bij de EP verkiezingen! Jammer dat wij er niet 5 uit halen, maar kiezers heel veel dank voor jullie steun!
Ivo Thijssen Mon 26 May 2014, 01:08
@tommyverelst obsoluut niet! D66 is de grootste geworden en PVV verloor!
Daniël van der Stoep Mon 26 May 2014, 01:00
“@theuniszen: Edward MacMillan-Scott en Andrew Duff niet herkozen.” De twee meest prominente LibDems gaan weg. Wat een nacht!!
Adnan Tekin Mon 26 May 2014, 00:56
@jaap_o @lucasbenschop ik zou het niet weten! Wellicht dat het @ANP het weet?
André Elissen Mon 26 May 2014, 00:52
@FeyeNody NA 3 uur opnames kennellijk te PVV positief en niet in plaatje!
Mark Dijk Mon 26 May 2014, 00:44
VVD ietsje vooruit, D66 grootste en mijn plek 4 is niet genoeg. Wel vast dank aan de kleine 400 voorkeursstemmen uit Friesland en Limburg!
Lammert Dijkstra Mon 26 May 2014, 00:44
RT @Dvanderstoep: Het mooiste is dat onze stemmers wel vermoedden dat we het niet gingen redden. Toch zijn ze gaan stemmen. Dat is geloven …
Rinze Broekema Mon 26 May 2014, 00:41
@JohannesTenHoor maar dit is nog niet echt een stijgende lijn... maar soms is minder verlies al winst idd
Daniël van der Stoep Mon 26 May 2014, 00:41
@NHouterman @JaapJansen Goede kandidaten en goed programma, daar lag het zeker niet aan!
Daniël van der Stoep Mon 26 May 2014, 00:40
Het mooiste is dat onze stemmers wel vermoedden dat we het niet gingen redden. Toch zijn ze gaan stemmen. Dat is geloven in een partij!
Rinze Broekema Mon 26 May 2014, 00:36
@roelfreeke oprechte verwondering mijnerzijds Roel. Zo'n verlies kun je niet negeren.
Pablo Moleman Mon 26 May 2014, 00:27
@beschermdieren en de grote verliezer van de peiloorlog is de peiling. Die dingen blijken nog altijd niet te vertrouwen.
Peter van Dalen (CU) Mon 26 May 2014, 00:27
Ook mega-uitslagen #CUSGP in Middelburg, Goeree-Overflakkee, Bunschoten, Putten en Rijssen. Het houdt niet op! Heel dankbaar voor #groei
Rinze Broekema Mon 26 May 2014, 00:26
@PieterOmtzigt procentueel flinke klap Pieter, zo geweldig is het niet.
Peter van Dalen (CU) Mon 26 May 2014, 00:15
@Jurjen94 Zeker: #CUSGP samen bij #ECR #NOS is vanavond niet helemaal op dreef
Daniël van der Stoep Mon 26 May 2014, 00:11
@TimVites Hoe zie je 1.0% ik zie een klein staafje! kan ik niet een percentage aan geven
Thijs Berman Mon 26 May 2014, 00:06
NL 'weinig invloed' vlgs Bolk, in EP. Flauwekul. Invloed gaat via fracties, niet via landen. Een goede EP-rapporteur is spelbepalend. Zucht.
Thijs Berman Sun 25 May 2014, 23:59
Jammer dat Bolkestein niet weet hoe het Europees parlement werkt.
Daniël van der Stoep Sun 25 May 2014, 23:50
@MonicaBrr worden niet vermeld, dus minder iig dan 0,6 tot nu toe
Peter van Dalen (CU) Sun 25 May 2014, 23:48
Wat een flop die NL uitslag #EP2014 .Donderdag heeft NL als eerste gestemd, nu als bijna laatste land uitslag nog niet bekend!
Jolanda Verburg Sun 25 May 2014, 23:47
@strax_loopbaan Uitslag laat op zich wachten. Maar ik denk het niet :-(
[1 - 50] ... [18151 - 18200] [18201 - 18250] [18251 - 18300] 18301 - 18350 [18351 - 18400] [18401 - 18450] [18451 - 18500] ... [ 35528 ] volgende >>>