35528 tweets gevonden.
Marietje Schaake di 28 jan 2014, 12:19
@rebelryan77 weet niet of t me lukt ivm EP verkiezingen :( #internetgovernance
Marietje Schaake di 28 jan 2014, 12:17
@JoelErwteman er moet ruimte komen voor nieuwe verdienmodellen, met downloadverbod komt dat er niet, achterhoede gevecht...
Gerben Jan Gerbrandy di 28 jan 2014, 09:46
Kan niet nalaten na dit bericht gisteravond toch steeds even over mijn schouder te kijken: 'muskusrattenvanger volgt jou'. @rattenvanger
Marije Cornelissen di 28 jan 2014, 08:39
@michielb hoi, ik kan mijn profiel niet meer updaten op twittergids, is er daar een reden voor? gr Marije
Wim van de Camp ma 27 jan 2014, 19:36
@Claassen16 Mij niet bekend. Ik denk dat er ieder jaar bij de Holocaustherdenking aandacht wordt besteed aan specifieke landen.
Wim van de Camp ma 27 jan 2014, 13:34
@zwinbrothers Ha Piet, het was een prima bijeenkomst. Mensen waren gemotiveerd Pro Europa maar schuwden ook kritiek niet. En goeie hutspot!!
Marije Cornelissen zo 26 jan 2014, 21:52
@VrijeSchrijver We staan in de frontliniesl. Dat er zaken zijn om te bestrijden betekent niet dat je zaken die goed gaan niet mag vieren.
Marietje Schaake zo 26 jan 2014, 19:07
Iets is beter dan niet wellicht... #syrie“@nrc: Brahimi: vrouwen en kinderen mogen Homs verlaten nrch.nl/39zr”
Marietje Schaake za 25 jan 2014, 21:28
Prachtige speech Jan Terlouw: grote partijen nemen geen verantwoordelijkheid, kleine kunnen het niet, #D66 kan en moet het doen!
Judith Sargentini za 25 jan 2014, 17:55
I know @Terphuis @EmineBozkurt je bent toch standvastig? Terugsturen vluchtelingen nr Turkije dat Geneefse conv niet respectrt kan niet
Peter van Dalen (CU) za 25 jan 2014, 15:13
@janeikelboom Eén term is niet genoeg: het is én pijn, én nieuwe kansen. Én moeite, én hoop
Marietje Schaake za 25 jan 2014, 14:33
Voor degenen die het zich afvragen, mijn account is niet gehackt, ik stuur een paar tweets in het Perzisch over een interview :)
Peter van Dalen (CU) za 25 jan 2014, 14:00
Niet op alle plekken in Cairo is de sfeer ontspannen nd.nl/artikelen/2014…
Marietje Schaake za 25 jan 2014, 13:57
@MarusjkaD66 haha t is Perzisch dus niet voor iedereen leesbaar :)
Bas Eickhout (GroenLinks) za 25 jan 2014, 12:17
@timbales @keesvandergeest Ja, maar dat wordt dus juist niet voorgesteld. En lijkt niet in de kaarten te zitten. Dus toch rechten overschot.
Lambert van Nistelrooij za 25 jan 2014, 08:25
Eur. top Regeringsleiders maart gaat ook over EU industrialisatie:niet langer kennis weggeven aan AZIË #CDA
Bas Eickhout (GroenLinks) vr 24 jan 2014, 16:37
@keesvandergeest Grote vraag is vooral hoe. Tot nu toe zijn veel pogingen nog niet goed gelukt; zie emissiehandel EU. Maar ja; is cruciaal.
Lucas Hartong vr 24 jan 2014, 16:25
@VisNed Er moet niet langer gehoopt en gebedeld worden voor prachtige NL #visserij, maar geknokt! Met juiste partners strijd aangaan! #PVV
Lucas Hartong vr 24 jan 2014, 16:11
NL heeft aanlandplicht als 'gegeven' geaccepteerd. Pulskordossier schiet maar niet op. Sterke inzet huidig kabinet voor NL #visserij?? NOT!
Esther de Lange (CDA) vr 24 jan 2014, 13:14
@melkgeiten Wat mij betreft kom ik samen met @sharon_dijksma bij jullie op bezoek hoor, maar ik ga niet over haar agenda :)
Sophie in 't Veld (D66) do 23 jan 2014, 23:27
@KeithWM euh...nog niet.
Wim van de Camp do 23 jan 2014, 15:43
Duf, duf, ik moet nu naar buiten! Een hele dag papier en PC is niet goed voor een mens.Toch zal ik niet de enige zijn. En dat maar één dag.
Wim van de Camp do 23 jan 2014, 10:12
Een heuse thuiswerkdag. Ben ik niet gewend. Het loont niet nu op en neer naar Brux te gaan. Voldoende papier en mails om mijzelf te vermaken
Sophie in 't Veld (D66) wo 22 jan 2014, 20:27
@hans__zelf daar lijkt het wel op ja. Dat was onze kritiek op EU Commissie (en Lidstaten, die hun huiswerk weer eens niet hebben gedaan)
Sophie in 't Veld (D66) wo 22 jan 2014, 18:59
@bbenjamins @MBarnierEU 6 mnd, tot 1/8. Kan waarschijnlijk niet anders, maar eenzijdige stap EU Commissie zonder overleg is niet goed #SEPA
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 22 jan 2014, 16:02
@RDamhof Vroeg ik me ook af ja ;-) Maar dit geldt niet, vrees ik.
Dennis de Jong wo 22 jan 2014, 14:55
@Sywert @peterkwint Nee, het is een besluit van Eurostat, niet van een wereldwijde organisatie. Dus wel fout van de Commissie.
Dennis de Jong wo 22 jan 2014, 14:54
@peterkwint Ja, want onderzoek werd niet als investering gezien.
Dennis de Jong wo 22 jan 2014, 12:15
Nu discussie over mijn as rapport rechtsbijstand. Toegang tot recht niet ondermijnen via bezuinigingen. Gelukkig steun van meeste EP'ers.
Lucas Hartong wo 22 jan 2014, 11:46
France and Germany launch anti-eurosceptic #crusade rfi.my/1apqAuX Want je mag natuurlijk niet te blij met eigen land zijn. #22mei
Lucas Hartong wo 22 jan 2014, 10:05
The day after @burgerforumeu Heb zojuist even heel sterke kop koffie moeten nemen. Drama-uitkomst debat gisterenavond is nog niet verwerkt.
Wim van de Camp wo 22 jan 2014, 09:26
@beschuit_p Persoonlijk kan ik dat niet garanderen! Maar we doen er alles aan om dit systeem privacy veilig te houden: alleen noodgevallen.
Wim van de Camp wo 22 jan 2014, 09:17
@beschuit_p E-call is een volstrekt simpel systeem om alleen 112 te bellen bij ernstige ongelukken. Kastje meet verder niks. Kan gewoon niet
Wim van de Camp wo 22 jan 2014, 08:55
Nu het EU-Burgerforum niet doorgaat kunnen we ons richten op jeugdwerkeloosheid, innovatie, research en exportbbevorderin
Lucas Hartong di 21 jan 2014, 21:20
Eurofiele #CU wil 'overdracht bevoegdheden met grootst mogelijke zorgvuldigheid'. NEE. Helemaal niet. Nooit.
Dennis de Jong di 21 jan 2014, 17:36
Nieuws voor Rutte II: Eu Cie veroordeelt werk dat niet loont en stelt dat WW helpt bij vinden van nieuw werk: europa.eu/rapid/press-re…
Judith Sargentini di 21 jan 2014, 16:28
@BarendsWereld dan zullen de bontjassen die daar hangen niet van huilers zijn. Blijven er nog heel wat dierenvelletjes over helaas.
Esther de Lange (CDA) di 21 jan 2014, 16:01
Next time? “@elly_emf38: @esther_de_lange En dan te bedenken dat heel veel twitterboeren er niet eens bij waren, anders vol parlement ;-))
Judith Sargentini di 21 jan 2014, 15:34
@k_roovers inderdaad, zoals een zwangere vrouw overal buiken ziet. Ik vis echt niet naar zo'n jas, maar concludeer bont is helaas bonton.
Judith Sargentini di 21 jan 2014, 12:40
Ik houd niet van madammen met een bontjas. Bont-promotie in het EP
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 12:17
@Tpfh @ewaldeng Zie alleen al ons eigen Energie-akkoord. was er nooit geweest zonder EU-doelstelling. Rol EU is echt niet zwart-wit.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 12:16
@Tpfh @ewaldeng Klopt niet. Landen kunnen zelf verder gaan, zoals Duitsland met Energiewende. EU trekt juist landen als Polen erbij.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 09:26
@renecuperus Complex is het. Maar steeds complexere wereld vraagt daar om. Je kunt ogen niet sluiten voor behoefte aan nieuwe vormen.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 08:57
@ReneCuperus Niet eens. Deze kant van de EU is niet verdwenen. Ontwikkelingen EMU stellen ons wel voor nieuwe uitdagingen.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 08:55
@ewaldeng Ik zie echt niet hoe dat zonder de EU kan. Dat is ons punt. We zeggen niet dat die strijd met EU per definitie gewonnen is.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 08:49
@ewaldeng Is helaas in Nederland niet anders. Wie is ook alweer machtigste Nederlander jarenlang? Beleid EZ is 1-op-1 VNO-NCW. #uphillbattle
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 08:22
@ZegmaarPatrick Mwah. Ik kan niet spreken voor alle GL-leden, maar volgens mij weet je door mijn tweets wel waar ik sta;-)
Bas Eickhout (GroenLinks) di 21 jan 2014, 08:21
@j_osfransen We werken vaak samen, maar er zijn ook duidelijke verschillen. Niet voor niets verschillende politieke families.
Gerben Jan Gerbrandy di 21 jan 2014, 08:03
@gerardvanmourik @Geert_MD op=op niet, en kop in 't zand voor schadelijke effecten.
[1 - 50] ... [21001 - 21050] [21051 - 21100] [21101 - 21150] 21151 - 21200 [21201 - 21250] [21251 - 21300] [21301 - 21350] ... [ 35528 ] volgende >>>