35528 tweets gevonden.
Wim van de Camp ma 13 jan 2014, 08:26
Opgewekt naar Straatsburg. Niet heus: @NS_online uitgelopen werkzaamheden tussen Den Haag CS en Rotterdam CS en dat in maandagochtendspits!!
Esther de Lange (CDA) zo 12 jan 2014, 20:03
Besluiten nemen op juiste niveau, in dit geval inderdaad de gemeente en niet EU “Gemeenten:andere vuurwerkregels nos.nl/l/596551/t”
Wim van de Camp zo 12 jan 2014, 10:21
Werkelijk prachtig winterweer in Den Haag. Zolang temperatuur niet zakt onder de 5 graden kunnen we nog wel een motorritje maken! Vanmiddag
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 12 jan 2014, 10:11
@Ch1po Denk je dat ik me niet kapot erger aan dergelijke mafketels? Je reactie vond ik nogal een dooddoener; vandaar mijn reactie.
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 12 jan 2014, 10:06
Weer terug in Nederland na leerzame week in China; niet in 140 tekens samen te vatten, dus dat wordt een blog.
Sophie in 't Veld (D66) zo 12 jan 2014, 07:11
@Roosendaler in dit geval dus niet ;)
Wim van de Camp zo 12 jan 2014, 01:20
@JosHessels Moet jij niet gaan slapen? Welterusten.
Lambert van Nistelrooij za 11 jan 2014, 19:45
@jeffreyoudeman @omroepzldsport @indoortrail @CDAGoes Jij liep mee...niet op de baan: volgende keer in #CDA team? Leuke dag, CDA in beeld!
Dennis de Jong za 11 jan 2014, 11:56
Voor #lgbt zaak kun je rechts niet vertrouwen: Rutte naar #Sotsji PVV-zusterpartij wil Russische wetgeving in Fr: coc.nl/internationaal…
Dennis de Jong za 11 jan 2014, 11:00
@Operator_9 Leent zich niet zo voor twitter maar het gaat erom dat je kunt blijven betalen e.d., ook als er landen uittreden. Damage control
Dennis de Jong za 11 jan 2014, 10:48
@Operator_9 Foutje niet kunnen vinden, maar ontvlechting betekent op geordende wijze zorgen dat lidstaten (kunnen) uittreden uit de euro.
Wim van de Camp do 9 jan 2014, 15:07
@jndkgrf Ja, heerlijk en zo gemakkelijk! Ze trappen er steeds weer in! Hoeven die populisten niet werken?
Wim van de Camp do 9 jan 2014, 14:50
Ik ga niet twitteren dat ik op weg ben naar Rotterdam: Nieuwjaarsconcert van het gemeentebestuur. Krijg ik weer alle populisten over me heen
Peter van Dalen (CU) do 9 jan 2014, 11:36
Brussel gaat #binnenvaart niet helpen. Nieuwe voorstellen zijn helder: sector moet eigen problemen oplossen petervandalen.eu/k/n7637/news/v…
Marije Cornelissen do 9 jan 2014, 11:28
Ook niet een onbelangrijk rapport zie ik nu: 'On a 2030 framework for climate and energy policies' #gaststemmen
Wim van de Camp do 9 jan 2014, 08:47
Volgens mij wordt er nauwelijks nog gepraat in trein en bus, iedereen zit op zijn smartphone te kijken. Jammer, kan mijn Frans niet oefenen.
Peter van Dalen (CU) wo 8 jan 2014, 19:28
@Pieter_Grinwis @elbertdijkgraaf We blijven knokken voor de puls,we zijn er nog niet! Geven jullie NL Staatssecretaris heldere boodschap mee
Wim van de Camp wo 8 jan 2014, 17:32
Zo meteen de Persborrel in Brussel. Dit ter voorbereiding van de Straatsburgweekagenda: zal wel weer niet mogen van de populisten: te duur.
Wim van de Camp wo 8 jan 2014, 17:29
@freekh Klopt, je kleine broertje heeft mij jullie groeten gedaan.Ik wist niet dat er 3 Houweling Boys zijn!
Gerben Jan Gerbrandy wo 8 jan 2014, 11:21
@RalienBekkers ja, maar onderschat belang van deze positieve beweging niet! Overigens doet NL er niet aan mee ...... Geen visie?
Marietje Schaake wo 8 jan 2014, 09:59
:( Einde niet in zicht, moeten blijven zoeken naar oplossingen “@DionneStax: Zo ziet de oorlog in #Syrie eruit nos.nl/l/594901 #NOS”
Lucas Hartong di 7 jan 2014, 22:01
We gaan het weer proberen, na genomen maatregelen. Ik hou graag de lijn open, maar dit was even niet normaal.
Lucas Hartong di 7 jan 2014, 18:20
Turkije doet zijn best om níet bij de EU te horen | dagelijksestandaard.nl/2014/01/turkij…
Wim van de Camp di 7 jan 2014, 18:02
Wij gaan nu naar de Nieuwjaarreceptie van @KPN in BRUX. (Hoewel dat niet mag van de Populisten, te duur!) Altijd waardevolle contacten.
Laurence Stassen di 7 jan 2014, 16:38
Lees hier mijn nieuwe column op #DDS: #Turkije doet zijn best… om níet bij de #EU te horen bit.ly/19YQOle #PVV
Judith Sargentini di 7 jan 2014, 10:42
'De naam is wat langer, de reistijd niet'. De @NS jokkebrokt over de Fyra in n nieuw jasje. #fyrafail
Lucas Hartong di 7 jan 2014, 09:54
Zo rolt de EU: subsidie voor onzinnig plan. Plan werkt niet. Geen subsidie meer. Dan subsidie voor onrendabel plan vanwege 'solidariteit'.
Wim van de Camp ma 6 jan 2014, 18:12
@ChrisMeindertsm @HansvanMeerten @lexhoogduin Het gaat om een denkmodel: een munt kan niet bestaan zonder onderliggende economische politiek
Marietje Schaake ma 6 jan 2014, 14:33
@marcelcanoy ha, nee, 'debatje', ik weet niet precies wat ze hadden gehoopt
Sophie in 't Veld (D66) ma 6 jan 2014, 10:36
@D66Fa klopt. Weet niet of dat hier het geval is, maar ook dan zal ik vragen hoe het akoord wordt toegepast
Dennis de Jong ma 6 jan 2014, 10:20
Ben het niet vaak met Cameron eens, maar unlike Asscher denkt die tenminste wel na over (grens aan) arbeidsmigratie euractiv.com/uk-europe/came…
Wim van de Camp ma 6 jan 2014, 09:10
Op naar Brussel: hoe je het wendt of keert, de EU is van eminent belang voor NL. Niet voor of tegen Europa, maat wat voor Europa willen we?
Daniël van der Stoep zo 5 jan 2014, 23:30
@KustawBessems dank, desalniettemin, niet minder relevant. Nr. 2 en 3 van het FN
Marietje Schaake zo 5 jan 2014, 21:58
Die bij Vitesse speelt. Treurig “@OzcanAkyol: 'Speler uit Israël mag Verenigde Arabische Emiraten niet in' telegraaf.nl/t/22186563”
Dennis de Jong zo 5 jan 2014, 15:28
Weidmann (D Centr. Bank) heeft gelijk: eurocrisis nog lang niet voorbij, structurele verschillen eurolanden blijven. europa-nu.nl/id/vjg6jsxlhz6…
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 5 jan 2014, 11:44
@lexhoogduin Volgens mij voldoet GL aan je wensen: start.groenlinks.nl/conceptprogram… je het ermee eens bent of niet;-)
Bas Eickhout (GroenLinks) za 4 jan 2014, 22:28
@ajboekestijn Maar je bepleit toch niet opheffing EP? Dan heb je een senaat van lidstaten en een EP. Dat lijkt me pretty federale structuur.
Daniël van der Stoep za 4 jan 2014, 21:32
@misterdoom1 @bottehund Artikel 50 richt zich niet specifiek op de islam, maar wil alle religies uit het publieke domein weren!
Daniël van der Stoep za 4 jan 2014, 21:01
@DrsPI Sinds 1848 niet meer, maar kom langs om onze soevereiniteit die jarenlang door de EU is afgesnoept terug te eisen!
Judith Sargentini vr 3 jan 2014, 18:27
Wat het kinderpardon betekent voor een jongetje van 8 uit de Indische buurt: Feifei, wie niet weg is is gezien. mensjesrechten.nl
Judith Sargentini vr 3 jan 2014, 17:35
artikel van Lennard Zwart mijzelf: VS-bedrijven voldoen niet aan Safe Harbor @computablenl computable.nl/s/4955722
Wim van de Camp vr 3 jan 2014, 12:05
@kleinvraagje Zeker, wetten maken heeft geen zin als ze niet te handhaven zijn. Handhaving is één van de criteria om tot wetgeving te komen.
Wim van de Camp do 2 jan 2014, 16:41
OM bepleit (brief van okt 2011) Europees verbod op zwaar vuurwerk. Mooi bedacht, maar wie handhaaft zoiets, juist politie NL. Schiet niet op
Marietje Schaake do 2 jan 2014, 11:37
@W_Veldhorst dat is inderdaad een van de belangrijkste vragen en ik ben niet overtuigd dat t nodig is!
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 1 jan 2014, 11:21
@teceer ;-) Gelukkig voor jullie ding ik niet mee naar die plek in de top2000.
Daniël van der Stoep di 31 dec 2013, 23:51
Over 10 minuten stromen Oostblokkers ons land in, vertrouwen -18 niet meer en gaan we er allemaal op achteruit.. Ik drink azijn, geen champo
Daniël van der Stoep di 31 dec 2013, 23:45
@omagaal @bottehund Dat is ook een reden natuurlijk en begrijp ik heel goed!! Maar het was de EU-fractie en niet GW, die ik enorm waardeer!
Daniël van der Stoep di 31 dec 2013, 23:43
@bottehund Ik ook niet, maar UKIP gaat voor Westminster en wil FN niet, ik geloof best dat de PVV een optie is voor ze, maar zo zit het..
Daniël van der Stoep di 31 dec 2013, 23:30
@bottehund Idd erg jammer, maar dat lag niet aan GW, hij is geen dictator, dat lag aan de EU-fractie. Heb ik nooit uitleg over gehad.. Zonde
[1 - 50] ... [21101 - 21150] [21151 - 21200] [21201 - 21250] 21251 - 21300 [21301 - 21350] [21351 - 21400] [21401 - 21450] ... [ 35528 ] volgende >>>