35528 tweets gevonden.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:49
@Ch1po Nee op zich niet. Maar toch heb ik er dubbele gevoelens bij. Liever een onbereikbare droom dan tegenvallende werkelijkheid?
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:43
Dubbel gevoel. Monty Python is nog steeds uniek. Maar gaat een reunie niet ongelooflijk tegenvallen? bit.ly/17HgA9u
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:38
@thijsberman Doen de Groenen ook. Dit zouteloze compromis is niet de onze. Dus stemmen we tegen. Als fractie.
thijsberman di 19 nov 2013, 11:37
@BasEickhout @persd66brussel @gerbrandy je kunt eindeloos terugkomen op compromissen. Op een dag moet je daar wel n punt achter zetten.#MFF
Gerben Jan Gerbrandy di 19 nov 2013, 11:19
Goed nieuws: Europees Hof oordeelt dat Europese salarissen niet vanaf 2011 met 1,7% verhoogd hoeven te worden. curia.europa.eu/jcms/upload/do…
Judith Sargentini di 19 nov 2013, 11:16
#netneutraliteit is in iedergeval niet wat @NeelieKroesEU er van wil maken: alleen niet afknijpen. Eens @MarietjeSchaake?
MarietjeSchaake di 19 nov 2013, 09:58
Who has the best definition of #netneutrality? Thank you!
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:15
@CARTOONISThugo Fair enough. EU zal idd too big too fail zijn als we niet betere verslaglegging krijgen wat er gebeurt. Is terechte opdracht
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:12
@youjonker Bedoelde niet per se jou. Maar aantal economen plus collega Marcel de Boer betrap ik ook erop. Bijna politieke stellingname
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:09
@youjonker Ps: oprechte vraag: wat als Draghi er niet was geweest. Ik schat zijn impact het grootst. Juist Draghi krijgt kritiek Sinn.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:07
@CARTOONISThugo En ja het kan too big too fail zijn. Maar ik leg me daar niet bij neer. Nog niet Het is me teveel waard. Maar blijf kritisch
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 11:06
@CARTOONISThugo Ik sloeg aan op je vraag 'wie dien je' Ik strijd voor wat ik denk wat beste is voor ons allemaal. Eens? stem me. Anders niet
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 10:57
@CARTOONISThugo Dat kun je niet willen, maar dan bepalen financiele markten volledig onze beleidsvrijheid. Lijkt me erger.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 10:54
@CARTOONISThugo Volgens mij kun je mij niet verwijten niet met open vizier te strijden. Zie ons verkiezingsprogramma: start.groenlinks.nl/conceptprogram…
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 10:50
@hermanovice Verder willen we een stabiliseringsfonds voor je andere vraag. Daar wel politieke sturing. Dus bij Eur. Commissie; niet ECB.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 10:46
@CARTOONISThugo niet waar. Eigen keuze devaluatie was er alleen formeel. Konden we nooit doen tov D-mark gezien grote afhankelijkheid.
Bas Eickhout (GroenLinks) di 19 nov 2013, 09:41
@DuurzaamBV Pas op! Dit gaat specifiek over Co2-markt; niet hele verdrag. Marktdebat is uitgesteld; rest van onderhandelingen lopen nu.
Peter van Dalen (CU) ma 18 nov 2013, 22:15
@Pieter_Grinwis is creatief als altijd. Geef ik door aan campagnecommissie in oprichting. Graafland zou zeggen: dèze euro niet
Peter van Dalen (CU) ma 18 nov 2013, 22:13
@eslingerland @refdag Rare constructie, zeker. Moet een land niet willen. Maar tot nu toe geen blokkade door EU Commissie of Schengencomité
Marije Cornelissen ma 18 nov 2013, 21:15
@erikvzuylen Heel goed. Ook als het niet in voordeel @GroenLinks uitvalt blijven we niet 4 jr zitten met een gevoel van misschien toch, als
Sophie in 't Veld (D66) ma 18 nov 2013, 20:53
@Sambamagico @Tubaljan euh...ik geloof dat ik niet begrijp wat je bedoelt?
Judith Sargentini ma 18 nov 2013, 20:46
Ik ben niet zo'n fan v doehetzelven in humanitaire hulp @judithploegman. Overigens waren stormlopen v mannen op hulp bij regeringshulp.
Sophie in 't Veld (D66) ma 18 nov 2013, 20:40
"Europese inkomensgrens" bestaat niet. Wordt gewoon door NL regering bepaald
Sophie in 't Veld (D66) ma 18 nov 2013, 19:02
@jooproos juist niet ;)
Judith Sargentini ma 18 nov 2013, 19:01
Op alle foto's die ik zie v uitdeling water & voedsel Filipijnen staan duwende-trekkende mannen. Vrouwen komen niet bij hulp in de buurt.
Wim van de Camp ma 18 nov 2013, 18:20
Debat in het EP is nog steeds zwak ontwikkeld! Het is vooral het voorlezen van statements. Jammer, met veel culturen en talen kan niet beter
Marije Cornelissen ma 18 nov 2013, 17:58
@ZegmaarPatrick @SamirBashara Ik beloof niet dat ik je trein op tijd laat rijden, wel volle inzet voor een sociaal en inclusief Europa!
Peter van Dalen (CU) ma 18 nov 2013, 17:41
EP-voorzitter Schulz ondemocratisch: amendementen op onderhandelingsresultaten laat hij niet toe. Kernrecht van #EP wordt uitgehold
Thijs Berman ma 18 nov 2013, 16:40
@awtwtp_anne tuurlijk. Maar niet alle aanhang.
Marije Cornelissen ma 18 nov 2013, 15:51
@ZegmaarPatrick Op 4... Ik werk te Europees en mijn dossiers zijn niet belangrijk. Staat op site GL. Gelukkig besluiten de leden. #MCop2!
Bas Eickhout (GroenLinks) ma 18 nov 2013, 13:21
@hugohooijkaas Tja, ik zou het ook niet doen. Maar soit; boodschap blijft met rest van lijst
Judith Sargentini ma 18 nov 2013, 12:09
Als nog niet toekwam aan een gift voor @Giro555 voor de salchtoffers vd ramp in de Filipijnen nog niet deed, dan is vandaag de dag!
Marietje Schaake ma 18 nov 2013, 11:27
@RikWinkel @Marcvanderham ik denk dat het niet nodig is tussen EU en VS, maar wil vooral van Commissie weten wat ze voorzien
Corien Wortmann zo 17 nov 2013, 22:45
@MVroomans @7Hloop Prachtige tijd! Daar ga ik voor volgend jaar (al moet ik daar nu nog niet aan denken) #7hl
Lambert van Nistelrooij zo 17 nov 2013, 20:18
@geertmak geeft goede kijk op ontwikkeling Europa: niet lidstaten in de lead, maar regio's en steden; Europa van onderop #CDA Deze week 1/3
Dennis de Jong zo 17 nov 2013, 15:13
@sietzevermeulen Vantevoren misschien niet, maar ze zitten nu vast aan besluit PES en moeten Schulz' kandidatuur steunen of uit PES stappen.
Marije Cornelissen zo 17 nov 2013, 13:51
@AdTourne Dank voor het mooie compliment! Het is niet makkelijk uitleggen, maar zo ontzettend belangrijk #Semester
Wim van de Camp zo 17 nov 2013, 12:31
#Buitenhof Ik kan het niet helpen maar @NeelieKroesEU deed het goed: geen eurofiele verhalen, realistisch: en noem de concrete voorbeelden.
Corien Wortmann zo 17 nov 2013, 09:53
@swdenbak @7Hloop Veel succes! Ook voor @MVroomans. Weer ziet er niet slecht uit gelukkig, #7hl
Marije Cornelissen za 16 nov 2013, 20:29
@M_Meijer Om over gender-divers niet te spreken. Hoewel, die jurk van de Sint? #travesint
Marije Cornelissen za 16 nov 2013, 20:12
@wbtsoestzuid @Publiekewaarden Dan natuurlijk ook, om te zorgen dat iedereen altijd kan kiezen waar hij of zij al dan niet aan wil meedoen.
Wim van de Camp za 16 nov 2013, 16:58
Het was koud en zeer mistig met de DUC Aan zee en in het noorden was het blijkbaar beter, maar de hoek Zuid Holland/Utrecht was niet prettig
Marije Cornelissen za 16 nov 2013, 12:32
@Clemensblik @AxelBoomgaars Nee hoor, een GroenLinkswaardige strijd op inhoud; is sociaal, homo- en vrouwenrechten wel of niet prioriteit?
Lambert van Nistelrooij za 16 nov 2013, 09:56
@JohnGraat @PieterHendrikse Niet bepaald. Eigen verhaal. Europa moet produceren, om boterham te blijven smeren. lambertvannistelrooij.nl
Judith Merkies vr 15 nov 2013, 18:56
Waar het mij om ging? Dat regels er niet alleen zijn om mensen te beschermen, maar kennelijk ook om mensen - bij gelegenheid - op te breken.
Esther de Lange (CDA) vr 15 nov 2013, 17:35
@gertboeve @npsanders Regels voor grensoverschrijdende handel prima, maar als het aan CDA ligt bemoeit EU zich niet met onze moestuin!
Marije Cornelissen vr 15 nov 2013, 16:45
@JohannesEWH Onder andere landen afrekenen op armoede, werkloosheid en ongelijkheid, niet alleen begrotingstekort en staatsschuld.
Esther de Lange (CDA) vr 15 nov 2013, 13:37
@JanJaapdeHaan @ruthpeetoom EU budget IS er, NL doet nu uit moraalridderij als enige niet mee. Terecht dat NL voedselbanken dat raar vinden
Wim van de Camp do 14 nov 2013, 21:24
#EPPinNL Durf niet te twitteren dat wij nu een diner hebben in het Amsterdamse Scheepvaartmuseum. Krijg ik alle Europasceptici over me heen.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 14 nov 2013, 18:05
@marcelcanoy En ik heb niet eens Luik, Aken, Keulen, Bielefeld, Hannover genoemd!
Marije Cornelissen do 14 nov 2013, 17:14
@visualeditor_nl Jammer! Maar mocht je nog GroenLinksers met stemrecht spreken, hou je vooral niet in kwa stemadvies. ;-)
Lucas Hartong do 14 nov 2013, 17:02
En je houdt het niet voor mogelijk. Slechtste visserij-akkoord ooit, met Marokko, wordt door begrotingscommissie... goedgekeurd!
[1 - 50] ... [21501 - 21550] [21551 - 21600] [21601 - 21650] 21651 - 21700 [21701 - 21750] [21751 - 21800] [21801 - 21850] ... [ 35528 ] volgende >>>