35528 tweets gevonden.
Marietje Schaake ma 11 nov 2013, 10:38
@MarBonthuis vrees van niet :((
Marietje Schaake ma 11 nov 2013, 10:30
Had net even reality check. Van 150 studenten wist er niet een wat #ACTA was bij gast college auteursrecht in Europa
Judith Sargentini ma 11 nov 2013, 09:51
Die MTVawards maken weer 1 ding heel duidelijk: je kent de artiesten niet dus je bent oud. Er is een lichtpuntje ....
Wim van de Camp zo 10 nov 2013, 22:12
Ik heb vandaag weer veel gelezen over de EU: wellicht is de EU een beetje als ouder worden: het is niet altijd leuk, maar het gaat wel door.
Daniël van der Stoep zo 10 nov 2013, 21:46
@geertdewaal Uhmm nee, volgens mij niet...
Daniël van der Stoep zo 10 nov 2013, 21:35
@geertdewaal @Nigel_Farage Omdat de SGP me niet wil hebben. Enige reden.
Wim van de Camp zo 10 nov 2013, 21:19
@GerardBaan @JaapJansen Niet blijven zeuren! @Esther_de_Lange heeft de lijsttrekkersverkiezing gewonnen en ik zal haar optimaal steunen.
Wim van de Camp zo 10 nov 2013, 19:29
@katholiekpuntnl Het menu is helaas niet anders, vanavond. En na een week restauranteten is deze stampot met dit weer op deze avond heerlijk
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 10 nov 2013, 18:56
@iededevries ;-) Ik ga toch echt niet al het Europese verdedigen;-)
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 10 nov 2013, 14:13
@1hschulte ok, gaat me niet specifiek om Greenspan. Velen zijn hem voorgegaan met die richting. Dat is het debat waar ik vvd niet over hoor
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 10 nov 2013, 13:52
@marnixtenbrinke Interview mag altijd van mij hoor. Hoeft niet zo aangekondigd te worden wat mij betreft. (heb gewoon niets met abba)
Lucas Hartong zo 10 nov 2013, 13:32
Maar daarin staat VVD niet alleen. Eurofielen stemmen van harte mee tegen lidstaten. En: altijd nóg meer geld willen uitgeven. #daaromPVV
Gerben Jan Gerbrandy zo 10 nov 2013, 13:23
@JeroenSlobbe was geen hoofdelijke stemming, dus niet terug te zien. Initiatief sisha-pen kwam van mij!
Gerben Jan Gerbrandy zo 10 nov 2013, 13:06
@JeroenSlobbe @MarietjeSchaake @SophieintVeld gaat niet om chocolade sigaretten, maar producten als sishapen. Media maakt er karikatuur van
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 10 nov 2013, 12:35
@CARTOONISThugo Op zich eens maar 't is niet zo'n groot kantelpunt. Grootste verschil is nu explicitering. Tot nu toe koos men ook voor meer
Sophie in 't Veld (D66) zo 10 nov 2013, 11:26
@woukevscherrenb kan me zo voorstellen dat veel VVDers zich bij uitspraken @markverheijen1 niet erg op hun gemak voelen. Blijven ze zwijgen?
Wim van de Camp za 9 nov 2013, 22:04
Je word niet vrolijk van de @volkskrant Wij zijn bot, onbeschoft, rechts racistisch, de AIVD luister ons af en Mevr. Le Pen komt op bezoek
Wim van de Camp za 9 nov 2013, 16:21
@rubenwoudsma In principe rijden we het hele jaar door! Met mijn winter (pekelfiets!) motor. Beneden de 5 graden en bij sneeuw en ijzel niet
Lucas Hartong za 9 nov 2013, 11:50
Nederland wil Albanië niet in EU telegraaf.nl/binnenland/220…
Peter van Dalen (CU) za 9 nov 2013, 07:58
Sterke analyse economen @RaboEconomie .Lagere Loan to Value niet genoeg.Hervorming héle woningmarkt nodig!
Daniël van der Stoep vr 8 nov 2013, 21:40
@bottehund Je kent me langer dan vandaag, PVV en Artikel 50 hebben hetzelfde doel #uitdeEU Ik werk alleen niet samen met FN en VB...
Wim van de Camp do 7 nov 2013, 16:59
@bleekerk hebt u de illusie dat ik morgen niet werk? Nu, succes daarmee!
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 16:42
Duitsland's wil is niet altijd wet: “@EuropeanVoiceEV: MEPs reject Lithuanian offer on CO2. ow.ly/qAwok”
Lucas Hartong do 7 nov 2013, 12:58
En dan vragen sommige mensen zich nog serieus af wat de PVV toch in Brussel doet. Als PVV er niet was zou zoveel nieuws u onthouden worden!
Lucas Hartong do 7 nov 2013, 12:52
EPIC 1 - Liberalen (Jensen): "Maar we hebben toch niet tevéél meer gevraagd??!"
Lucas Hartong do 7 nov 2013, 12:51
Vandaag ook weer topoverleg tussen Raad, Commissie en EP over begroting 2014, de zgn Conciliatie. Ik wil u 2 EPIC uitspraken niet onthouden.
Lambert van Nistelrooij do 7 nov 2013, 11:35
Fracties stemmen in met inhoud #ESIF fondsen: niet met stopzetten fondsen als landen er potje van maken. #CDA : nu niet gaan afwijken!
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 09:28
@ewaldeng Het is een overwinning dat er nu naar gekeken wordt. Maar gaat D hier hard mee worden aangepakt? Daar zijn we nog niet.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 09:24
@Addieschulte Nee, daarmee erken ik dat als we niet goed kiezen voor EU, we helemaal niet kiezen voor eigen soevereiniteit,
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 09:19
@theovisser_ Nee, daar doe je de EU te kort. Het is zeker nog niet ons beleid. Net zo min als in Den Haag. Maar het is nog (!) geen VS
Marije Cornelissen do 7 nov 2013, 09:01
@danielclassen Klopt. De selectiestructuren en inrichting van werk is achterhaald, niet ingesteld op vrouwelijk talent zien en koesteren.
Marije Cornelissen do 7 nov 2013, 08:54
@HemNet_GL Nee, vrouwen zijn niet beter dan mannen. Maar onder de beste mensen is wel een veel hoger percentage vrouw dan nu in de top zit.
Marije Cornelissen do 7 nov 2013, 08:50
@AliciaJennifer @HemNet_GL En ervoor te zorgen dat kinderen krijgen en een topfunctie elkaar niet uitsluiten.
Marije Cornelissen do 7 nov 2013, 08:48
@HemNet_GL Denk dat vrouwen minstens evenveel talent hebben om de economie ten gronde te richten. Alleen de kans niet gekregen.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 08:43
@ewaldeng Eens. We zijn er nog lang niet. Die assymetrie zit in de aangenomen wetten helaas. Gesteund door NL.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 08:35
@ewaldeng Onzin Ewald. Deze discussie over handelsoverschot D loopt hier al tijden. VS helpen in timing; meer niet.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 08:34
@Addieschulte Nee, omdat 'we' dat nog niet willen met eigen soevereiniteit als argument. Wel; zie wat het ons oplevert.
Marije Cornelissen do 7 nov 2013, 08:32
@HemNet_GL Hihi. Nah. Laagopgeleide mannetjes houden elkaar in het zadel en daarom komen we niet uit de crisis. Dus.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 08:24
@ewaldeng En zie hoe na jaren aandringen van onze kant nu eindelijk Duitsland op de radar van Rehn komt. Het is niet allemaal slecht, Ewald
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 nov 2013, 08:23
@ewaldeng Dus? Het is niet 100% mijn beleid en daarom maar niet doen? Vanaf de zijlijn mopperen en ondertussen laten regeren door VS?
Lambert van Nistelrooij do 7 nov 2013, 07:32
Breekpunten EU investeringsfondsen #ESIF : omvang Eur. SocFonds en stopzetten EU betalingen,als nationale begroting niet op orde is #CDA 2/2
Gerben Jan Gerbrandy do 7 nov 2013, 07:29
Pff, nu weet ik weer waarom ik liever niet de 6.29 uur trein naar Brussel neem: veel te vroeg!
Ria Oomen-Ruijten wo 6 nov 2013, 22:31
@vodafoneNL nee heb een gewoon toestel gekocht goedkoop 119 euro maar lockfree omdat ook my Vodafone me niet kon helpen aan nwe iPhone!
Ria Oomen-Ruijten wo 6 nov 2013, 21:58
@vodafoneNL krijg geen net! Vandaag al enkele malen valt of de telefoon of heb ik geen net! Is een galaxy young die echt niet werkt!
Ria Oomen-Ruijten wo 6 nov 2013, 20:54
@DickKraaij @VivianeRedingEU uw mening deel ik niet!
Ria Oomen-Ruijten wo 6 nov 2013, 20:53
@jowie47 @JackMarsman u weet beter! Kijk naar de vele reacties die ik u gaf! U geeft me opinies die ik niet deel! Jammer
Wim van de Camp wo 6 nov 2013, 19:14
@bleekerk Het was een Fin. En in een donkere Brusselse taxi kan je niet werken! Misschien op de laptop!
Wim van de Camp wo 6 nov 2013, 19:07
Kan een mens bezuinigen: Taxi Zaventem (vliegveld) stad Brussel met file 54 € (collega) en ik bus/metro kaartje 1.35 €. Hij was niet sneller
Thijs Berman wo 6 nov 2013, 18:50
File Antwerpen, niet in Arnhem voor #PvdA EP lijsttrekkersdebat. Succes & plezier @BernardNaron @ZitaSchellekens @RBaruch @paultang !
Lambert van Nistelrooij wo 6 nov 2013, 18:17
Moet niet veel gekker worden; net voordracht gehouden voor VVD Drente, Brussel. Veel interesse voor #CDA visie regionale ontwikkeling. #SNN
[1 - 50] ... [21601 - 21650] [21651 - 21700] [21701 - 21750] 21751 - 21800 [21801 - 21850] [21851 - 21900] [21901 - 21950] ... [ 35528 ] volgende >>>