EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Judith Merkies di 9 jul 2013, 11:05

Chemicaliën in med. hulpmiddelen:euractiv.com/health/danes-w… Stelregel lijkt me simpel, wat geband is uit speelgoed wil je ook niet in je lichaam

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) di 9 jul 2013, 11:03

@jvdheuvel67 Wilde ik net doen. Rustig he. Je bent niet de enige die me bombardeert. En nee; het bericht klopt niet. Er is een compromis.

avatar

Dennis de Jong di 9 jul 2013, 09:45

In #EP gaan we zo o.a. stemmen over voorstel van #VVD om in iedere auto spionagekastje te plaatsen. Tegen diefstal. Dacht het niet: tegen!

avatar

Marije Cornelissen di 9 jul 2013, 09:15

“@rcoenmans: niet verdwalen op zoek naar de heilige graal der beleidsplannen, maar gewoon aan de slag.” #jeugdwerkloosheid

avatar

Marije Cornelissen di 9 jul 2013, 08:46

Leuk debat gister met @Wilthagen en @rcoenmans. Conclusie: voor jeugdwerkloosheid is niet één grote oplossing, maar heel veel kleine samen.

avatar

Marietje Schaake ma 8 jul 2013, 21:48

Dat is zeker niet de bedoeling! “@JoopBeris: @MarietjeSchaake Als het maar geen ACTA II wordt...”

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 8 jul 2013, 21:13

Met name het gebrek aan transparantie; toch iets waar D66 wat mee had. Bedrijven wel toegang tot tussenresultaten; NGO's niet. #nieuwsuur

avatar

Daniël van der Stoep ma 8 jul 2013, 21:11

@janneman1977 Dat is trollen om mezelf te promoten, doe ik niet, maar voel je vrij om het te doen voor me ;)

avatar

Marietje Schaake ma 8 jul 2013, 21:04

Voor alles dat straks niet in #nieuwsuur past: achtergrond info over t transatlantisch handelsverdrag #TTIP marietjeschaake.eu/nl/2013/06/nie…

avatar

Peter van Dalen (CU) ma 8 jul 2013, 17:18

President Hollande beweerde: eurocrisis ligt achter ons. Vergis u niet: de crisis verdiept zich, stilltjes maar zeker tinyurl.com/k98w9w2

avatar

Daniël van der Stoep ma 8 jul 2013, 17:11

Artikel 50 sleept Barroso voor het Europees Hof als hij nu niet antwoordt op vragen over EU-salarissen.. artikel50.nl/nieuws/van-der…

avatar

Lambert van Nistelrooij ma 8 jul 2013, 17:01

@VolgCort @riskparty63 @renepeters Ik weet dat Rene ook de ontwikkeling van technologie bepleit, dat is een goede zaak. Niet alleen voor NL

avatar

Judith Merkies ma 8 jul 2013, 11:54

Survey: 90% Europeanen koopt soms 'groene' producten, maar mensen zien door bomen bos niet door vele groene labels euractiv.com/health/report-…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 8 jul 2013, 11:11

Druk wordt opgevoerd op Europese InvesteringsBank om niet meer in fossiel te investeren. Commissaris Hedegaard nu ook euractiv.com/energy/hedegaa…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 8 jul 2013, 10:13

@_Stop_Rechts_ We gaan toch niet cynisch doen he;-) Tweet was niet zo bedoeld.

avatar

Wim van de Camp zo 7 jul 2013, 23:43

#avondetappe Johnny kwam niet echt los vanavond! En idd, journalisten zijn betere praters dan de wielrenners. Emotie bij WoutER Poels. Super

avatar

Ria Oomen-Ruijten zo 7 jul 2013, 23:18

@atsmajoop @GerKoopmans jouw plaats naast me was leeg! Bescheiden als je bent,wellicht niet op 1e rij gerekend! Weet limbo's zijn gastvrij!

avatar

Marietje Schaake zo 7 jul 2013, 17:04

Zomer in Amsterdam, veel beter wordt t niet :)

avatar

Daniël van der Stoep za 6 jul 2013, 16:08

Dit is niet snel stemmen vanwege lunch, maar om naar huis te gaan... Was op donderdag.. #geenstijl geenstijl.nl/mt/archieven/2…

avatar

Marije Cornelissen za 6 jul 2013, 00:07

:-)) “@DdJong: @MarijeC Niet alleen GL'ers hoor, dat geldt voor de meeste Rotterdammers :-)) #010

in reply to avatar

DdJong vr 5 jul 2013, 22:32

@MarijeC Niet alleen GL'ers hoor, dat geldt voor de meeste Rotterdammers :-)) #010

avatar

Dennis de Jong vr 5 jul 2013, 22:32

@MarijeC Niet alleen GL'ers hoor, dat geldt voor de meeste Rotterdammers :-)) #010

in reply to avatar

MarijeC vr 5 jul 2013, 21:58

Na een dag werkbezoek over Bulgaren in Feijenoord en Burgergroen in Noord weet ik t zeker. Rotterdamse GroenLinksers zijn héle fijne mensen.

avatar

Emine Bozkurt vr 5 jul 2013, 20:41

@MustafaSezgin Ik weet niet waar je naar refereert. Maar zie voor resolutie EP die gister aangenomen is volgende link europarl.europa.eu/sides/getDoc.d…

avatar

Lucas Hartong vr 5 jul 2013, 14:47

"17 govts"? Tellen kan Herr Schulz ook al niet. De Amerikanen daarentegen wél: libguides.miami.edu/content.php?pi…

avatar

Lucas Hartong vr 5 jul 2013, 14:42

(2/2) Tjechische kroon, Hongaarse forint, Poolse zloty en nog een aantal. Liggen opeens allemaal niet meer in Europa? Herr Schulz??

avatar

Judith Sargentini vr 5 jul 2013, 11:16

@rositacusters het European Patent Office is zelfstandig en staat dus helaas niet onder toezicht v t Europees Parlement #broccoli 2/2

avatar

Emine Bozkurt vr 5 jul 2013, 10:01

De Russen konden natuurlijk niet achterblijven Gemeenten mikpunt spionageactiviteiten inlichtingendiensten binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-org…

avatar

Dennis de Jong vr 5 jul 2013, 09:37

@Operator_9 Dat zijn de (extreem)rechtse eurosceptici en daar hoort de #SP inderdaad niet bij. We blijven links, en gelukkig maar!

avatar

Wim van de Camp vr 5 jul 2013, 08:48

Nu op weg naar Den Bosch: per trein, valt niet mee. Vergadering van het Dr. Schaepmanfonds: fonds voor katholiek wetenschappelijk onderzoek.

avatar

Judith Sargentini do 4 jul 2013, 23:59

Nee, sorry @EBFBrecht dat kan niet in 140 tekens. Hier het rapport over de staat vd democratie in Hongarije europarl.europa.eu/sides/getDoc.d…

avatar

Judith Sargentini do 4 jul 2013, 23:36

videoIn 1987 gingen bijen nog niet dood aan neonicotinoiden, maar aan AIDS: Allereerste Vrij Veilig campagne op TV youtube.com/watch?v=C6hC-u…

avatar

Lucas Hartong do 4 jul 2013, 19:11

#PVV: 'Christelijke vlag hoort niet bij Ghaldoun' telegraaf.nl/s/21705251 CVO Rotterdam heeft lak aan 'gevoelens'. Inderdaad: van God los.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 jul 2013, 17:03

@ChrisRossing Nee, ik niet. Maar het verbaast mij hoeveel mensen nog denken dat D66 ook maar een beetje links nog is.

avatar

Esther de Lange (CDA) do 4 jul 2013, 14:18

Goudse #kaas moet weer vrij toegang krijgen tot #Noorwegen; Wij laten ons de kaas niet van het brood eten! nu.nl/economie/35180…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 jul 2013, 13:55

@JosLubbers Very concerned was het compromis. Stevige taal tegen leger was niet acceptabel voor EVP. Maar ook geen verwelkoming actie leger.

avatar

Peter van Dalen (CU) do 4 jul 2013, 13:06

@mauricesnellen DM even je mail. Probleem uitleggen kan niet in tweet. Overigens, probleem valt mee. EPO is hier Europese Patent Organisatie

avatar

Judith Sargentini do 4 jul 2013, 12:40

Denkt Hans van Baalen dat wanneer leger verkiezingen toelaat, de bevolking seculier zal stemmen? Waarsch niet: v moslimbroeders naar Nour.

avatar

Judith Sargentini do 4 jul 2013, 12:34

@CedericDuboisch indeed, Hans van Baalen is niet bij stemming vanochtend. Daar zullen ook liberalen per resolutie militaire coup verwerpen

avatar

Sophie in 't Veld (D66) do 4 jul 2013, 12:33

@KeithWM formeel vlgs verdrag natuurlijk niet, maar zal vr Raad slecht zijn om stembusuitslag te negeren

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 jul 2013, 12:28

@janssensmarc Kan het stuk niet helemaal lezen, maar hier speelt ook mee strijd Tories tegen UKIP (waar SGP bij in fractie zit). Oppassen;-)

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 jul 2013, 12:24

.@CedericDuboisch Helaas moet ik melden dat Van Baalen niet aanwezig is vandaag bij de stemming over resolutie over Egypte.

avatar

Judith Merkies do 4 jul 2013, 11:28

Muziekfestival laat slagveld van plastic achter. Hier de beelden die je als bezoeker niet ziet: guardian.co.uk/uk-news/galler…

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 jul 2013, 11:16

Fijn dat Van Baalen weet wanneer een leger wel of niet zijn verantwoordelijkheid moet nemen om een gekozen staatshoofd af te zetten.

avatar

Judith Merkies do 4 jul 2013, 10:58

Gezondheidseffecten shishapen niet aangetoond: telegraaf.nl/binnenland/217… Wel moeten we nadenken of we rookpen overal willen toestaan #gateway

avatar

Wim van de Camp do 4 jul 2013, 10:32

Zaterdag, 29 juni op de TT in Assen! Wie wil er nu niet Valentino Rossi een hand geven! Mooi moment.

avatar

Corien Wortmann do 4 jul 2013, 10:30

De 2 regeringspartijen van Portugal lijken niet langer op ramkoers. Ze praten weer en zijn op zoek naar oplossing zodat regering door kan

[1 - 50] ... [22751 - 22800] [22801 - 22850] [22851 - 22900] 22901 - 22950 [22951 - 23000] [23001 - 23050] [23051 - 23100] ... [ 35528 ] volgende >>>