EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Marietje Schaake vr 4 jan 2013, 08:36

“@datmagdusniet: Je ouders drogeren zodat je nog een uurtje langer kan facebooken? Dat mag dus niet. nos.nl

avatar

Lucas Hartong do 3 jan 2013, 22:37

Eerwraak, familiedrama’s en wegkijken - www.dagelijksestandaard.nl De waarheid mag kennelijk niet gezegd in de media. Het blijft verbijsterend!

avatar

Lucas Hartong do 3 jan 2013, 19:58

Hondsvermoeiend steeds die vraag om het al dan niet accepteren van cookies! Lijkt wel of men de gebruiker van internet af wil jagen? #flut

avatar

Marietje Schaake do 3 jan 2013, 18:29

@Superjan Haha, dat zou ik dan weer minder snel durven, een inhoudelijk duel ga ik niet uit de weg hoor :)

avatar

Wim van de Camp do 3 jan 2013, 16:03

@DerkienWiedijk Niet helemaal. Beetje hoge bloeddruk. Komt waarschijnlijk door de Eurocrisis!!

avatar

Lucas Hartong wo 2 jan 2013, 10:41

Elsevier: 2013 zwaar voor Europeanen, niet voor eurocraten www.elsevier.nl #EUknudde #2013

avatar

Wim van de Camp di 1 jan 2013, 20:10

@stoop270 Heb afgelopen 26 jaar politiek meer meegemaakt dan 2 Borgen series bij elkaar kunnen verzinnen: politiek is niet voor bange mensen

avatar

Daniël van der Stoep di 1 jan 2013, 17:16

De reis naar Madagascar is hoe dan ook niet voor niets geweest, ik kan nu probleemloos in het Frans een asbak bestellen :)

avatar

Marietje Schaake di 1 jan 2013, 16:46

@JoshuaLivestro @michaelvdgalien @superjan correctief ref. is aan mensen, politici moeten niet moeilijke probl. over heg gooien met ref.

avatar

Marietje Schaake di 1 jan 2013, 16:15

@JoshuaLivestro @michaelvdgalien @superjan ben voor correctief referendum. Wat jullie bedoelen euroreferendum is me niet helemaal duidelijk

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 31 dec 2012, 15:58

Het verschil tussen NLse #Top2000 en de Belgische #Tijdloze100 is Blof versus dEUS. Meer hoef je niet te zeggen.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 31 dec 2012, 15:43

Waarom staat Diane van Therapy? eigenlijk niet in de Top2000; is dan toch echt de vraag als je #Tijdloze 100 luistert...

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 31 dec 2012, 14:14

@Tpfh Helaas is de wereld buiten niet zo makkelijk in te delen of in pauzestand te plaatsen. We moeten opereren in continu bewegende wereld

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 31 dec 2012, 14:13

@Tpfh En soevereiniteitsoverdracht vind ik een lastige kreet. Is gezamenlijk Europees bankentoezicht dat al? Niet eens dan.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) ma 31 dec 2012, 14:12

@Tpfh Geldtoekenning gaat helaas niet lukken. Bijv. kwijtschelden Griekse schulden zal nodig zijn om boel te niet laten klappen.

avatar

Wim van de Camp ma 31 dec 2012, 09:42

Ik ben content met de uitspraken van Angela Merkel: geen reden tot euforie! Schulden opgebouwd in afgelopen decennia zijn niet in 5 jaar weg

avatar

Dennis de Jong ma 31 dec 2012, 00:35

@boei2 Absoluut, tenminste als we niet uitkijken. Belangrijk om petitie te tekenen: www.right2water.eu

avatar

Dennis de Jong zo 30 dec 2012, 17:55

@tstel2 Lijkt me eerlijk gezegd weer een heel vraagstuk apart, niet direct gerelateerd aan mijn betoog.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) zo 30 dec 2012, 14:27

@tpfh Nee, helaas niet... Verlamd door angst.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) za 29 dec 2012, 15:52

@SamvanRooy1 misschien wel, maar ben niet type handdoek-in-de-ring. Nuchterheid en realisme: ja. Defaitisme en cynisme: nee

avatar

Wim van de Camp za 29 dec 2012, 00:13

@JaapJansen Niet overdrijven Jaap. Derde Kerstdag bestaat, vandaag is het gewoon zaterdag 29 december!

avatar

Esther de Lange (CDA) vr 28 dec 2012, 16:51

@JanVezel Eens! Alles staat of valt met fatsoenlijke prijs. Maar helaas ziet consument alleen de prijs aan de kassa (niet de margeverdeling)

avatar

Marietje Schaake vr 28 dec 2012, 15:42

@Moorlag niet de bedoeling, zal t doorgeven en fixen

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 11:53

@longuich overigens ging het niet zozeer om geven, als ik het goed lees, maar intnl missies etc

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 11:52

@longuich tweets geven niet echt ruimte voor nuance, en scherp contrast kan soms nuttig zijn voor discussie & denkproces

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 10:29

@Arnosspot lijkt me juist niet: ik hoor graag wat U vindt.

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 10:17

@Arnosspot saamhorigheid kunnen we niet per decreet opleggen, moeten we toch echt zelf doen

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 09:59

@Arnosspot samen is prima, maar niet alleen binnen grenzen v land of groep

avatar

Sophie in 't Veld (D66) vr 28 dec 2012, 09:48

SCP: NLers willen minder "ieder voor zich" in Nederland, meer "ieder voor zich" internationaal...niet slim trouwens www.economist.com

avatar

Esther de Lange (CDA) do 27 dec 2012, 21:23

@ArievdLinden Nee zeker niet vergoelijkend opgevat; wel terechte opmerking. Verschillen tussen sociale systemen in Europa (te) groot

avatar

Wim van de Camp wo 26 dec 2012, 23:52

Indrukwekkende reportage over Griekenland van @prosenmoller. Mensen hebben het echt moeilijk. Laat het in andere EU landen niet zover komen!

avatar

Wim van de Camp wo 26 dec 2012, 20:24

Tsjonge, tsjonge, volop regen in Den Haag. Kan me niet herinneren ooit natter najaar te hebben meegemaakt! Gelukkig vanmiddag motor gereden.

avatar

Marietje Schaake wo 26 dec 2012, 17:23

@dosch nog niet af :) ga onderweg eens kijken!

avatar

Daniël van der Stoep di 25 dec 2012, 18:03

Ik probeer nu al een paar keer een foto van een sigaret, die je hier gewoon mag roken, te posten, maar Twitter staat het niet toe....

avatar

Lambert van Nistelrooij di 25 dec 2012, 13:32

Internet niet balkaniseren: world wide web behouden: China verscherpt regels internet nos.nl zie lambertvannistelrooij.eu

avatar

Daniël van der Stoep di 25 dec 2012, 10:19

Ik begrijp dat Hare Majesteit in haar kersttoespraak de begrippen Europa en Europese Unie niet weet te scheiden. #Jammer

avatar

Dennis de Jong ma 24 dec 2012, 23:52

Dankzij herv. gem. Delfshaven kan mijn Kerst niet meer stuk: in preek Lucas als de SP'er der evangelisten en Brussel=Rome=bemoeizucht. #mooi

avatar

Wim van de Camp zo 23 dec 2012, 19:38

@KeesRomeijnders Ben het niet met je eens. Je kan pers niet verwijten dat CDA in deze kwestie in problemen komt: er liggen gewoon 2 visies.

avatar

Daniël van der Stoep zo 23 dec 2012, 19:17

Maar blijft een leuk land, alleen is duidelijk, je hebt je eigen veiligheid niet zelf in de hand....

avatar

Peter van Dalen (CU) za 22 dec 2012, 13:12

Zelfs al zit je in de gevangenis: dan ben je nog niet veilig vanwege absurde blasfemiewet in #Pakistan tinyurl.com

avatar

Wim van de Camp za 22 dec 2012, 10:43

@tstel2 Het boekje van @ThierryBaudet heb ik in mijn bezit én gelezen. Mooie en scherpzinnige analyses. Ik ben het alleen niet met hem eens.

avatar

Wim van de Camp za 22 dec 2012, 09:57

Zaterdag voor de Kerst: ppffftt!! Alle boodschappen binnen vóór 10.00 uur! Vol geladen winkels met nog niet veel klanten. Nu eerst ontbijten

avatar

Peter van Dalen (CU) vr 21 dec 2012, 22:11

Vergeet de christenen in #Pakistan niet in uw gebeden. Hun Kerst ziet er heel anders uit dan die voor ons hier! www.france24.com

avatar

Marietje Schaake vr 21 dec 2012, 19:01

Volg #maikelinIsrael, Egyptische blogger bezoekt Israel, met boodschap voor vrede, proces dat vlg hem niet aan overheden maar mensen behoort

avatar

Wim van de Camp vr 21 dec 2012, 16:53

Zo, Kerstboom en Kerststal gezet. Drie Koningen moeten nog hele woonkamer door om op 6 januari bij de kribbe aan te komen: niet struikelen!

avatar

Wim van de Camp vr 21 dec 2012, 08:50

Mijn Kerstreces is nog niet echt begonnen: nu naar Rotterdam voor gesprek met Turkse CDA gemeenteraadsleden! Vanmiddag dan kerstboom zetten!

avatar

Marietje Schaake do 20 dec 2012, 15:27

Vermeende ‘uitgestoken hand’ naar oppositie in elk geval niet van VVD www.nrc.nl

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 20 dec 2012, 13:35

@DEereszet Wist niet dat je in het einde der tijden geloofde;-)

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) do 20 dec 2012, 13:29

@Willem_GP Dank! Mijn lijstje is nog niet compleet, maar ik neig naar Mars Volta op 1. Heerlijke plaat dit jaar (als je ervan houdt;-))

[1 - 50] ... [24701 - 24750] [24751 - 24800] [24801 - 24850] 24851 - 24900 [24901 - 24950] [24951 - 25000] [25001 - 25050] ... [ 35528 ] volgende >>>