35528 tweets gevonden.
Judith Sargentini ma 1 sep 2014, 12:56
We willen #netneutraliteit, ze Europees parlement half jaar geleden. Belgische provider #Telenet wil niet luisteren: tweakers.net/nieuws/98145/t…
Marietje Schaake ma 1 sep 2014, 09:00
Het was nogal een vraag: interview jezelf over thema's waarover je niet eerder in de media kwam. Vandaag in @nrcnext
Bas Eickhout (GroenLinks) ma 1 sep 2014, 08:27
Echt vakantie was het niet in Brussel; maar deze week beginnen de vergaderingen in EP formeel. Voor mij eerst dagje Den Haag; erna Brussel.
Wim van de Camp zo 31 aug 2014, 20:58
8 uur Journaal stemde mij niet vrolijk: Poetin heeft het westen aan 'n touwtje, doet wat hij wil en wij bereiden niet gedragen sancties voor
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 31 aug 2014, 13:20
@djvanvliet @ajboekestijn Fascinend. Natuurlijk wordt dat politiek. Is niet te scheiden. Denk je dat NLs economisch bestuur apolitiek is???
Bas Eickhout (GroenLinks) zo 31 aug 2014, 11:22
@chrisaalberts @cedericduboisch Last-minute aanpassing van redactie. Navo-top ipv EU-top in het programma nu. Ik niet meer. Alles opgelost!
Bas Eickhout (GroenLinks) za 30 aug 2014, 20:06
@saskiakluit @sustainable2050 Echt teleurstellend hoe 28 regeringsleiders niet over hun eigen schaduw heen kunnen stappen voor groter geheel
Peter van Dalen (CU) vr 29 aug 2014, 18:51
@OlofWullink Putin schendt grenzen van zelfstandig land. Als we hem niet stoppen gaat hij verder, bijv. met Moldavië en nog meer
Marietje Schaake do 28 aug 2014, 11:03
Dit gaat niet om institutionele wijziging, maar om klaar zijn voor actuele dreiging/crisis. Ashton leek in winterslaap deze zomer @MartKok
Wim van de Camp wo 27 aug 2014, 21:02
@NS_Int @NS_online Mag woord klootzak niet gebruiken maar de Belgische conducteur doet gewoon de deuren dicht voor de reizigers naar BRUX!!
Jan Huitema (VVD) wo 27 aug 2014, 15:04
@VerheijenJos Ja ongelooflijk, niet leuk meer
Anne-Marie Mineur wo 27 aug 2014, 11:42
“@barrysmit: Juist de SP zou op de zorg moeten bezuinigen decorrespondent.nl/1638/Juist-de-…” Graag op verspilling en winstuitkeringen. Niet op zorg.
Anne-Marie Mineur wo 27 aug 2014, 11:06
Even een karretje lenen kan niet, dat gaat via het officiële nummer. Met een bevestiging via E-mail. En een tracking-systeem. #zucht
Anne-Marie Mineur wo 27 aug 2014, 11:05
Een koffieapparaat en een waterkoker gekocht voor de nieuwe werkkamer. Dacht even een karretje te lenen. Niet met de bureaucratie gerekend…
Judith Sargentini di 26 aug 2014, 22:38
@Addieschulte ja, de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Maar doet t je niet denken aan de mujahedin in Afghanistan in de seventies?
Bas Belder di 26 aug 2014, 22:37
Goed nieuws:bestand tussen Israël & Hamas. Ontwapening Gaza een must - Hamas: doel campagne niet opening van grens maar bevrijding Jeruzalem
Marcel de Graaff (FvD) di 26 aug 2014, 19:22
Alle zwarte pietenhaters mee in de zak naar Spanje. En ik ga maar niet meer kopen bij de Hema. #zwartepiet
Wim van de Camp zo 24 aug 2014, 17:10
Weer veilig thuis: nog net niet nat tot op m'n vel! Een paar gemene buien op de Duitse Autobahn Maar ook alle kansen om flink hard te rijden
Anne-Marie Mineur za 23 aug 2014, 15:42
@ChrisAalberts Ja. Ik wil graag mijn solidariteit met het Palestijnse volk betonen, maar daar ging de demo niet over.
Wim van de Camp vr 22 aug 2014, 09:52
Vandaag mijn jaarlijkse reis naar mijn "Duitse" zus in Dortmund. Brrrrr. Alleen geschikt voor ervaren motorrijders. Zon schijnt niet altijd!
Sophie in 't Veld (D66) do 21 aug 2014, 10:51
@wilbertvanderkr @DannyMekic @SMSParkingNL nog niet, maar huidige Richtlijn is gewoon v toepassing. Uitspraak verbazend. Benieuwd nr vervolg
Anne-Marie Mineur wo 20 aug 2014, 10:14
@pvanojen En omdat iedereen blijft bekvechten over wie er begon, is dat niet zo'n zinnige weg om in te slaan.
Anne-Marie Mineur di 19 aug 2014, 23:26
Onder druk van o.a. de VS wil het internationaal strafhof mogelijke Israëlische oorlogsmisdaden niet onderzoeken theguardian.com/law/2014/aug/1…
Wim van de Camp di 19 aug 2014, 22:40
@NS_online En weer voldoende tijd om te twitteren: intercity naar Den Haag vanuit Eindhoven heeft geen machinist Het moet niet gekker worden
Wim van de Camp di 19 aug 2014, 17:29
Ben al depri door het weer Blijf je thuis gaan er allerlei goede doelen bellen! Bel me niet register actief, helpt niet, ze willen verhoging
Anne-Marie Mineur za 16 aug 2014, 23:38
@Tjaardk Niet als je op de zolderverdieping woont van een oud huis. Bij 30°C raakt mijn motortje oververhit.
Wim van de Camp vr 15 aug 2014, 20:51
Toch buitje meegepakt bij vrijdagavond bezoek aan @hansvanwijkmoto. Vuurwerkfestival in Scheveningen gaat vanavond niet door (te veel wind).
Wim van de Camp vr 15 aug 2014, 17:08
@Vibfb Neen helaas (nog) niet. Stuur mij even een DM, dan kan ik jullie mijn e-mailadres even sturen.
Wim van de Camp wo 13 aug 2014, 16:37
Wisselvallig weer en motor rijden: a. gewoon doen! b. bij vertrek niet direct regenpak aan, dwing droogte af! c. rijd tussen de buien door!
Agnes Jongerius (PvdA) di 12 aug 2014, 21:38
En de nieuwe poging werkt ook niet. Help @Luciavwesterla
Agnes Jongerius (PvdA) di 12 aug 2014, 21:37
Nieuwe poging via RT "@Luciavwesterla: Ikea doet aan sociale dumping labourstartcampaigns.net/show_campaign2…"
Annie Schreijer (CDA) di 12 aug 2014, 19:31
Vragen gesteld @EU_Commission: steunmaatregelen niet alleen voor #perzik #nectarine, maar zsm voor alle getroffen #sectoren #agrifood!
Judith Sargentini zo 10 aug 2014, 16:31
Mocht niet uitspreken bij de vredesmars voor Gaza. Ik veroordeelde Hammas en kwam niet toe aan veroordeling Israel.
Judith Sargentini zo 10 aug 2014, 15:45
Spreker van @EAJGnieuws roept op dit conflict Israel - Palestina niet tot een religieus conflict te bestempelen.
Judith Sargentini za 9 aug 2014, 21:42
@Avniturgut @amnesty als groenlinks-politica blijf ik daar altijd aan werken. Cynisme kan ik me niet veroorloven.
Marietje Schaake za 9 aug 2014, 19:34
@MarietteSedee kijk even op mn site... Toen wij er aandacht een besteedden vonden media t kennelijk nog niet interessant
Dennis de Jong za 9 aug 2014, 12:34
@JaapJansen Die tomatensoep is echt heel lekker, maar zelfs daaraan kun je je overeten. Liever eerlijk delen: ook niet-SP'ers aan de soep!
Agnes Jongerius (PvdA) za 9 aug 2014, 10:26
@judithploegman Sorry hoor, maar een prangende vraag moet gesteld worden. Het is niet anders!
Marietje Schaake vr 8 aug 2014, 23:39
@freekh @KarenvdHeijden denk dat t goed is dat IS die vliegtuigen niet aan zag komen... In media iets zeggen of oproepen is niet altijd best
Marietje Schaake vr 8 aug 2014, 09:24
Je vroeg over militaire interventie, ik verdedig een zwakke EU in de wereld niet, maar wil haar versterken, is nodig @JosLubbers
Agnes Jongerius (PvdA) do 7 aug 2014, 20:03
@benhoogendam Als je bordje 'oorlogsgraven' ziet verwacht je niet meteen slachtoffers uit periode 45-47. Dat van NKVD vond ik later op net.
Annie Schreijer (CDA) do 7 aug 2014, 13:38
#Sancties #Rusland #EU: ruimte bieden aan maatregelen voor sector #agrifood, @EU_Commission! Gezinsbedrijven niet dupe laten worden.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 7 aug 2014, 10:39
Ik kan niet wachten! ad.nl/ad/nl/1022/Cel…
Anne-Marie Mineur wo 6 aug 2014, 23:02
@MeningAanDeMaas Ik stel dan ook niet voor om maar JSF's naar Gaza te sturen.
Dennis de Jong wo 6 aug 2014, 11:12
Met beroep op noodzaak van EU-uniformiteit moeten we volgens #FD bonussen van bankiers in NL niet te hard aanpakken. How low can you go?
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 21:38
@ChrisAalberts Nee, dat zijn jouw woorden niet. Maar wat is het alternatief? Op de bank blijven zitten?
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 17:23
@ArneSchaddelee Nee Arne, dat is het punt niet. Het punt is dat wij zo ongeveer van verschillende planeten komen. Er is geen beginnen aan.
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 16:22
@ArneSchaddelee 3/ voorschrijft hoe je je te gedragen hebt tegenover bezet gebied. Het bombarderen van kinderen valt daar niet onder.
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 16:22
@ArneSchaddelee Wat ook je analyse is - en de mijne is anders dan die van jou - je kunt niet 47 jaar een gebied bezet houden /1
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 15:13
@ArneSchaddelee De enige werkbare oplossing die denkbaar is, is een tweestatenoplossing. Dat kan alleen Israël doen, de Palestijnen niet.
Anne-Marie Mineur di 5 aug 2014, 15:11
@ArneSchaddelee Los daarvan, zij zijn niet degenen die al sinds 1967 Gaza en de Westelijke Jordaanoever bezet houden.
[1 - 50] ... [16751 - 16800] [16801 - 16850] [16851 - 16900] 16901 - 16950 [16951 - 17000] [17001 - 17050] [17051 - 17100] ... [ 35528 ] volgende >>>