35528 tweets gevonden.
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 21:39
@dirkvdberg68 Ik heb niet de indruk dat er nou echt bloed vloeit uit het feit dat we al of niet op zondag stemmen. Het is geen halszaak.
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 21:37
@AlfredHALMtarot Die hoef ik niet van zolder te halen, hoor, aan die lange mars loop ik al een poosje mee!
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:49
@sonnyspek Alleen als je ook gaat klagen bij alle andere vertrekkende mep's die je dit niet vertellen kan ik verder dan niks voor je doen..
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:45
@renelukassen Overigend vind ik 6 maanden niet eens zo gek. Zou de Tweede Kamer ook moeten hebben. EP kan niet vallen, dus...
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:44
U begrijpt, Campagne is verslavend, kan niet wachten tot de volgende verkiezingen! Verkiezingen zijn leuk, resultaat niet altijd. #artikel50
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:35
@ReiniervdMonde Nee, niet, maar ik ben de voorzitter/oprichter Artikel 50, zo bedoelde ik het!
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:33
@renelukassen Minimum is zeker, maximum kan ook 35 zijn, maar dan moet je wel al 35 jaar hebben gezeten, weet niet zeker..
Dirk Jan Keijser Fri 23 May 2014, 20:27
Ik hoop niet dat zondag het tegendeel blijkt qua PVV uitslag, anders hebben de (inter)nationale media een... fb.me/1nbik0x1Z
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:21
Wie verdient er meer dan 6200 netto voor niet eens echt werken 3 uur? U weet, dat zijn natuurlijk MEP's Zij zeggen youtube.com/watch?v=18qfLW…
Ivo Thijssen Fri 23 May 2014, 20:13
@lambertwm dank! Ik ontdekte vannacht dat het spitstarief bij @NS_online begon 4u 's nachts... en dus mijn kortingskaart niet geldig was.
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:57
@LavieJanRoos Weet je, het enige waar ik van baal nu is dat ik deze gestoorde dingen straks niet meer naar buiten kan brengen...
Dvanderstoep Fri 23 May 2014, 19:54
Dus, voor 3 uur 'werken' op dinsdag 1 juli krijgen afzwaaiende MEPs een vol maandsalaris.. #idioot #Artikel50
Hans Berends Fri 23 May 2014, 19:37
@MauriceHengevel moet je mij niet vragen :)
Jan Huitema (VVD) Fri 23 May 2014, 19:22
@RosemarijnvdH hee Rosemarijn, nee nog niet, pas op vrijdag 30 mei
Hans Berends Fri 23 May 2014, 19:17
@kimvanvelzen nee gewoon 4 halve :) dat van dat bier snap ik niet zo. dat drink je toch?
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:16
@CorVerwoerd Dank, ik baad idd niet in weelde, helaas, Had wel gekund, maar dan was ik moreel verkeerd (onkostenvergoeding 4000 E pm)
Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:00
@chrisbellekom Mijn baan interesseert me niet, gaat om de toekomst, niet om onmiddellijke winst!
Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 18:43
Mocht je het nog niet weten, je slaapkamer/WC/intieme momenten kunnen breed gedeeld worden: mobiel.nu.nl/tech/3783963/a… #android #privacy
Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 18:32
@OpenStateEU @arjanelfassed Helaas niet meer mogelijk om in te schrijven. Jammer. #interessant
Frits van Endhoven Fri 23 May 2014, 18:13
@WilmadeJoode je hoeft niet te kijken .......
Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:48
@VomHuegel Thx voor de openheid. Ik lees het morgen. Je zult me toch wel niet een conceptje sturen......
Ivo Thijssen Fri 23 May 2014, 17:15
@jurjenhoekstra @StefandeKoning1 dan zou ik wrs niet voor hebben gestemd
Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:12
Waarom heeft die #SPwethouder van anderhalve dag zich niet verantwoordt in de raad die hem benoemd had. #bang ?
Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:10
Wat ik in het hele verhaal niet begrepen heb is waarom die #SPwethouder van anderhalve dag zich door de burgemeester laat wegsturen.
Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:01
De beste druk op de pers lijkt me een verhaal waar de krant en in dit geval @dgliemers niet omheen kan!
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 16:48
@edgarmat Ik wil graag op zondag stemmen, dat lijkt me enorm handig. Maar ik woon hier niet alleen. Dus op zoek naar de tactische oplossing.
Bas Eickhout (GroenLinks) Fri 23 May 2014, 16:41
Soms weet je gewoon niet wat je ervan moet zeggen. Dus laten we er maar het beste van maken. Speciaal voor @MinPres: youtube.com/watch?v=ix2tpp…
Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 16:04
@LarsDuursma Het zijn niet onze advertenties, het is een initiatief van #TPB afaik. Elk land heeft een andere, denk tot 25 mei #thx!
Ivo Thijssen Fri 23 May 2014, 16:01
Inspiratiebron ;-) RT @jeroenlvisser Rutte vindt uitslag verkiezingen niet spannend. 'Series als Borgen, West Wing, dat vind ik spannend'
Steven Russchenberg Fri 23 May 2014, 15:48
RT @CharifMews: Iedereen bedankt voor je stem! 1,1% is niet genoeg voor een zetel maar wel 3x ons vorige resultaat! @Piratenpartij groeit h…
Charif Mews Fri 23 May 2014, 15:40
Iedereen bedankt voor je stem! 1,1% is niet genoeg voor een zetel maar wel 3x ons vorige resultaat! @Piratenpartij groeit hard! #sohappy
Steven Russchenberg Fri 23 May 2014, 15:37
@jag @Piratenpartij Niet direct natuurlijk. Maar ondanks dat hebben we een flinke stijging gerealiseerd.
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 15:12
@edgarmat Tja, ieder zijn voorkeur. Ik houd van maatwerk en de menselijke maat, en niet van one size fits all.
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:55
Ja eh, @SPHeerlen, kunnen jullie nóg meer stemmen halen? Zo kan ik toch niet zien wat De Bilt heeft gedaan?!? #sjees
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:48
"Ook voor de SP gloort een belangrijke zege […] Niet eerder was de partij groter dan de PvdA" digitaleeditie.nrc.nl/digitaleeditie…
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:43
Ik vind dit niet zo'n gek idee: stemmen op zondag, met een mogelijkheid om op zaterdag al te stemmen nrc.nl/handelsblad/va…
Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 14:00
@chocotofferts VVD wilde de vragenlijst niet invullen ;)
Pauline Kastermans Fri 23 May 2014, 13:49
Kan nog niet geloven dat het campagne voeren klaar is. Iedereen bedankt voor de steun & stemmen!
Bas Eickhout (GroenLinks) Fri 23 May 2014, 13:15
Op weg naar Maastricht voor het GL Bestuurdersnetwerk. Op 3 mei trapten we er campagne af; Europees gezien ontkom je niet aan Maastricht;-)
Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 13:15
@WilcoBoom Wilders heeft gelijk: de oorzaak van het lage aantal stemmen ligt in het hoge aantal mensen dat niet op hem gestemd heeft. ;-)
Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 12:37
@D3nnus Waarschijnlijk niet nee. Wel ongeveer verdubbeld sinds TK2012. Deze uitslag zou genoeg zijn voor zetel in Tweede Kamer
Marietje Schaake Fri 23 May 2014, 12:22
@salako70 je bent niet geblokkeerd :)
Lucas Hartong Fri 23 May 2014, 11:33
Elsevier - Nee, Geert Wilders, het verlies van de PVV is echt niet te wijten aan een lage opkomst elsevier.nl/Politiek/blogs…
Ruud van Eijle Fri 23 May 2014, 11:17
@arieslob volgens Maurice de Hond een kleine kans voor ons op een 3e zetel als 50+ de kiesdeler niet haalt.
Lucas Hartong Fri 23 May 2014, 11:15
@ibuhre Of men gelooft er gewoonweg niet meer in dat integere politiek mogelijk is? Dat alles toch achter gesloten deuren wordt beklonken?
Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 11:13
RT @N_is_Een: 4% was hoog gemikt en hebben we niet gehaald, maar dit is wel de eerste landelijke #exitpoll waar we boven kiesdeler komen: 0…
Marcel de Graaff (FvD) Fri 23 May 2014, 10:37
RT “@hellahueck: M'n column : lieve niet-stemmers, waar waren jullie nou ? rtlnieuws.nl/nieuws/politie…”
Frits van Endhoven Fri 23 May 2014, 10:26
@martinrosema @AndreKrouwel zeggen dat nwe partij het niet halen en ze niet opnemen in kieswijzer is dus werken aan self-fulfilling prophecy
Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 10:16
@MartijnHartman @rorozwdr @Piratenpartij De kans dat een grote partij een extra zetel haalt door je stem is niet per se hoger..
Lavinia Warnars Fri 23 May 2014, 09:48
@Michelterbraak @lottenijkamp Dank! Wij vrezen het ook, maar stem is niet verloren: wij gaan door als partij en beweging!
Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 09:46
RT @N_is_Een: 4% was hoog gemikt en hebben we niet gehaald, maar dit is wel de eerste landelijke #exitpoll waar we boven kiesdeler komen: 0…
[1 - 50] ... [18301 - 18350] [18351 - 18400] [18401 - 18450] 18451 - 18500 [18501 - 18550] [18551 - 18600] [18601 - 18650] ... [ 35528 ] volgende >>>