EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 21:39

@dirkvdberg68 Ik heb niet de indruk dat er nou echt bloed vloeit uit het feit dat we al of niet op zondag stemmen. Het is geen halszaak.

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 21:37

@AlfredHALMtarot Die hoef ik niet van zolder te halen, hoor, aan die lange mars loop ik al een poosje mee!

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:49

@sonnyspek Alleen als je ook gaat klagen bij alle andere vertrekkende mep's die je dit niet vertellen kan ik verder dan niks voor je doen..

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:45

@renelukassen Overigend vind ik 6 maanden niet eens zo gek. Zou de Tweede Kamer ook moeten hebben. EP kan niet vallen, dus...

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:44

U begrijpt, Campagne is verslavend, kan niet wachten tot de volgende verkiezingen! Verkiezingen zijn leuk, resultaat niet altijd. #artikel50

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:35

@ReiniervdMonde Nee, niet, maar ik ben de voorzitter/oprichter Artikel 50, zo bedoelde ik het!

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:33

@renelukassen Minimum is zeker, maximum kan ook 35 zijn, maar dan moet je wel al 35 jaar hebben gezeten, weet niet zeker..

avatar

Dirk Jan Keijser Fri 23 May 2014, 20:27

Ik hoop niet dat zondag het tegendeel blijkt qua PVV uitslag, anders hebben de (inter)nationale media een... fb.me/1nbik0x1Z

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 20:21

videoWie verdient er meer dan 6200 netto voor niet eens echt werken 3 uur? U weet, dat zijn natuurlijk MEP's Zij zeggen youtube.com/watch?v=18qfLW…

avatar

Ivo Thijssen Fri 23 May 2014, 20:13

@lambertwm dank! Ik ontdekte vannacht dat het spitstarief bij @NS_online begon 4u 's nachts... en dus mijn kortingskaart niet geldig was.

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:57

@LavieJanRoos Weet je, het enige waar ik van baal nu is dat ik deze gestoorde dingen straks niet meer naar buiten kan brengen...

in reply to avatar

Dvanderstoep Fri 23 May 2014, 19:54

Dus, voor 3 uur 'werken' op dinsdag 1 juli krijgen afzwaaiende MEPs een vol maandsalaris.. #idioot #Artikel50

avatar

Jan Huitema (VVD) Fri 23 May 2014, 19:22

@RosemarijnvdH hee Rosemarijn, nee nog niet, pas op vrijdag 30 mei

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 19:17

@kimvanvelzen nee gewoon 4 halve :) dat van dat bier snap ik niet zo. dat drink je toch?

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:16

@CorVerwoerd Dank, ik baad idd niet in weelde, helaas, Had wel gekund, maar dan was ik moreel verkeerd (onkostenvergoeding 4000 E pm)

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 19:00

@chrisbellekom Mijn baan interesseert me niet, gaat om de toekomst, niet om onmiddellijke winst!

avatar

Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 18:43

Mocht je het nog niet weten, je slaapkamer/WC/intieme momenten kunnen breed gedeeld worden: mobiel.nu.nl/tech/3783963/a… #android #privacy

avatar

Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:48

@VomHuegel Thx voor de openheid. Ik lees het morgen. Je zult me toch wel niet een conceptje sturen......

avatar

Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:12

Waarom heeft die #SPwethouder van anderhalve dag zich niet verantwoordt in de raad die hem benoemd had. #bang ?

avatar

Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:10

Wat ik in het hele verhaal niet begrepen heb is waarom die #SPwethouder van anderhalve dag zich door de burgemeester laat wegsturen.

avatar

Paul Freriks Fri 23 May 2014, 17:01

De beste druk op de pers lijkt me een verhaal waar de krant en in dit geval @dgliemers niet omheen kan!

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 16:48

@edgarmat Ik wil graag op zondag stemmen, dat lijkt me enorm handig. Maar ik woon hier niet alleen. Dus op zoek naar de tactische oplossing.

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Fri 23 May 2014, 16:41

videoSoms weet je gewoon niet wat je ervan moet zeggen. Dus laten we er maar het beste van maken. Speciaal voor @MinPres: youtube.com/watch?v=ix2tpp…

avatar

Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 16:04

@LarsDuursma Het zijn niet onze advertenties, het is een initiatief van #TPB afaik. Elk land heeft een andere, denk tot 25 mei #thx!

avatar

Ivo Thijssen Fri 23 May 2014, 16:01

Inspiratiebron ;-) RT @jeroenlvisser Rutte vindt uitslag verkiezingen niet spannend. 'Series als Borgen, West Wing, dat vind ik spannend'

avatar

Steven Russchenberg Fri 23 May 2014, 15:48

RT @CharifMews: Iedereen bedankt voor je stem! 1,1% is niet genoeg voor een zetel maar wel 3x ons vorige resultaat! @Piratenpartij groeit h…

avatar

Charif Mews Fri 23 May 2014, 15:40

Iedereen bedankt voor je stem! 1,1% is niet genoeg voor een zetel maar wel 3x ons vorige resultaat! @Piratenpartij groeit hard! #sohappy

avatar

Steven Russchenberg Fri 23 May 2014, 15:37

@jag @Piratenpartij Niet direct natuurlijk. Maar ondanks dat hebben we een flinke stijging gerealiseerd.

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 15:12

@edgarmat Tja, ieder zijn voorkeur. Ik houd van maatwerk en de menselijke maat, en niet van one size fits all.

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:55

Ja eh, @SPHeerlen, kunnen jullie nóg meer stemmen halen? Zo kan ik toch niet zien wat De Bilt heeft gedaan?!? #sjees

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:48

"Ook voor de SP gloort een belangrijke zege […] Niet eerder was de partij groter dan de PvdA" digitaleeditie.nrc.nl/digitaleeditie…

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 14:43

Ik vind dit niet zo'n gek idee: stemmen op zondag, met een mogelijkheid om op zaterdag al te stemmen nrc.nl/handelsblad/va…

avatar

Pauline Kastermans Fri 23 May 2014, 13:49

Kan nog niet geloven dat het campagne voeren klaar is. Iedereen bedankt voor de steun & stemmen!

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Fri 23 May 2014, 13:15

Op weg naar Maastricht voor het GL Bestuurdersnetwerk. Op 3 mei trapten we er campagne af; Europees gezien ontkom je niet aan Maastricht;-)

avatar

Anne-Marie Mineur Fri 23 May 2014, 13:15

@WilcoBoom Wilders heeft gelijk: de oorzaak van het lage aantal stemmen ligt in het hoge aantal mensen dat niet op hem gestemd heeft. ;-)

avatar

Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 12:37

@D3nnus Waarschijnlijk niet nee. Wel ongeveer verdubbeld sinds TK2012. Deze uitslag zou genoeg zijn voor zetel in Tweede Kamer

avatar

Lucas Hartong Fri 23 May 2014, 11:33

Elsevier - Nee, Geert Wilders, het verlies van de PVV is echt niet te wijten aan een lage opkomst elsevier.nl/Politiek/blogs…

avatar

Ruud van Eijle Fri 23 May 2014, 11:17

@arieslob volgens Maurice de Hond een kleine kans voor ons op een 3e zetel als 50+ de kiesdeler niet haalt.

avatar

Lucas Hartong Fri 23 May 2014, 11:15

@ibuhre Of men gelooft er gewoonweg niet meer in dat integere politiek mogelijk is? Dat alles toch achter gesloten deuren wordt beklonken?

avatar

Janmaarten Batstra Fri 23 May 2014, 11:13

RT @N_is_Een: 4% was hoog gemikt en hebben we niet gehaald, maar dit is wel de eerste landelijke #exitpoll waar we boven kiesdeler komen: 0…

avatar

Marcel de Graaff (FvD) Fri 23 May 2014, 10:37

RT “@hellahueck: M'n column : lieve niet-stemmers, waar waren jullie nou ? rtlnieuws.nl/nieuws/politie…

avatar

Frits van Endhoven Fri 23 May 2014, 10:26

@martinrosema @AndreKrouwel zeggen dat nwe partij het niet halen en ze niet opnemen in kieswijzer is dus werken aan self-fulfilling prophecy

avatar

Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 10:16

@MartijnHartman @rorozwdr @Piratenpartij De kans dat een grote partij een extra zetel haalt door je stem is niet per se hoger..

avatar

Lavinia Warnars Fri 23 May 2014, 09:48

@Michelterbraak @lottenijkamp Dank! Wij vrezen het ook, maar stem is niet verloren: wij gaan door als partij en beweging!

avatar

Matthijs Pontier Fri 23 May 2014, 09:46

RT @N_is_Een: 4% was hoog gemikt en hebben we niet gehaald, maar dit is wel de eerste landelijke #exitpoll waar we boven kiesdeler komen: 0…

[1 - 50] ... [18301 - 18350] [18351 - 18400] [18401 - 18450] 18451 - 18500 [18501 - 18550] [18551 - 18600] [18601 - 18650] ... [ 35528 ] volgende >>>