EUtweets - zoeken

Doorzoek de tweets van de parlementariërs

35528 tweets gevonden.

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 09:40

ik bestelde n BipandGo.com tag voor de franse tolwegen. #lekkerdoorrijden Na bijna 3 weken nog niet gearriveerd....

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 09:33

@marcel_coopman hah, vriendje van me. kleine startup, maar die snapt t nog niet. heb m er al over aangesproken ;-)

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 09:04

@MrsMartine de Angel falls! rest Venezuela vond ik ook mooi. hier helaas niet geweest.

avatar

Bart van Teeffelen Fri 23 May 2014, 07:58

Even over uw belastingcenten: is het niet raar dat de #NOS nieuwe partijen boycot en gesubsidieerde stemadviessites partijen uitsluiten?

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 07:14

@boerdeboer @wimutrecht online stemmen weet ik zo niet. èchte stemcomputers met papertrail voor hertelling/controle graag!

avatar

Frank Wassenberg Fri 23 May 2014, 07:10

Nog niet te vroeg juichen, maar het resultaat lijkt geweldig te zijn! @anjahazekamp naar Brussel voor @PartijvdDieren. Zondag zekerheid!

avatar

Hans Berends Fri 23 May 2014, 07:09

@mjr1961 jawel, maar vlgs mij net als nu redelijk verdeeld over alle partijen. maakt dan niet veel uit in verschuiving uitslag.

avatar

Yernaz Ramautarsing Fri 23 May 2014, 02:54

@JamesSjaalman ik wordt niet kwaad hoor maar je komt niet met inhoud. Deze uitspraak gaat over de natuur van rechten

avatar

Dirk Poot Fri 23 May 2014, 02:21

4% was hoog gemikt en hebben we niet gehaald, maar dit is wel de eerste landelijke #exitpoll waar we boven kiesdeler komen: 0.7% #VotePirate

avatar

Dirk Poot Fri 23 May 2014, 02:01

@Bob_Hintzen @Martijnn_95 @joachimaltijd Hartstikke bedankt voor de stemmen, jammer dat het we het niet gehaald hebben… St Lucas toch?

avatar

Pablo Moleman Fri 23 May 2014, 01:56

NOS, Geenstijl en Peil.nl peilen @PartijvdDieren allemaal op 4,2% oftewel 1 zetel! Veelbelovend en als ik me niet vergis historisch hoog %!

avatar

Yernaz Ramautarsing Fri 23 May 2014, 01:43

@SvensTweet ik snap je bezwaar tegen interesse in voetbal in het geheel niet. Ik ben een trotse Feyenoorder

avatar

Yernaz Ramautarsing Fri 23 May 2014, 01:21

@SvensTweet ik kan weinig aan de uitslag veranderen en er is niet eens een officiële uitslag. Politiek is niet mn enige interesse, mag dat?

avatar

Mark Dijk Fri 23 May 2014, 01:19

@Jan3106 klopt, dus daarom Twitter niet serieus te nemen. @jhuitema gaan we zien. Mooie landelijke campagne rond hem.

avatar

Mark Dijk Fri 23 May 2014, 01:13

@Jan3106 @artikelvijftig ik ga het niet redden, dat weten we. Ging mij alleen om fenomeen Twitter wat als opinie thermometer irrelevant is.

avatar

Raoul Boucke Fri 23 May 2014, 00:57

Def exit poll laat zien dat #D66 voor het eerst de grootste wordt. Zondag is t zeker! Zeteltje meer dan exit poll zou niet verkeerd zijn ;-)

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 00:36

Met opgeheven hoofd verlaat ik het EP, ik heb gevochten en gewonnen, mijn baan is niet interessant. Onze missie is het belangrijkst!

avatar

Yernaz Ramautarsing Fri 23 May 2014, 00:32

RT @Dvanderstoep: Waarschijnlijk komen we wel boven de 0,5% uit! Stem op Artikel 50 was zeker niet weggegooid. Dit is slechts het begin!

avatar

Daniël van der Stoep Fri 23 May 2014, 00:30

Waarschijnlijk komen we wel boven de 0,5% uit! Stem op Artikel 50 was zeker niet weggegooid. Dit is slechts het begin!

avatar

Bart van Teeffelen Fri 23 May 2014, 00:08

@annetdejong Dat vind ik een simpele vergelijking. De complexiteit van deze verkiezingen schrikt mensen af. Dat kan je ze niet kwalijk nemen

avatar

Hans Berends Thu 22 May 2014, 23:38

@mjr1961 niet eens. draagvlak voor de ja/nee partijen is laag. da's wat anders. niemand wil vlgs mij terug naar oude grenscontrole vakanties

avatar

Hans Berends Thu 22 May 2014, 23:34

hup Bram! RT @_MikeMuller: Ti's niet waar! Zie ik @BramFokke ineens bij #GeenPeil opdoemen.

avatar

Lambert van Nistelrooij Thu 22 May 2014, 23:27

@AnnieSchreijer super uitslag! Goede campagne. Volgende week vrijdag weten we voorkeursstemmen. Hallo...optellen! Niet van deze tijd! #CDA7

avatar

Wim van de Camp Thu 22 May 2014, 23:22

Vrienden, prijst den dag niet voor dat den avond is gevallen. Het gaat hier slechts om prognoses en wat doen de regionale CDA kandidaten?

avatar

Frits van Endhoven Thu 22 May 2014, 22:59

In interview geeft hij aan dat velen stem laten afhangen van kieskompas. Waarom dan niet alle partijen die mee doen opnemen? #machtsmisbruik

avatar

Hans Berends Thu 22 May 2014, 22:45

precies, hoeft niet, mag dus wel. RT @RikReporter: Nieuw in de stembureaus, na gedoe over stemfies

avatar

Kirsten Verdel Thu 22 May 2014, 21:13

@Ariebuur in de allerverste verten niet, maar toch bedankt :)

avatar

Matthijs Pontier Thu 22 May 2014, 21:13

@RikdeFluiter in exit poll werden we niet genoemd.. Hoofdrekenen zegt dat r nog 11,8% te verdelen is onder rest

avatar

Hans Berends Thu 22 May 2014, 20:56

link interview vanmiddag binnen. die grijswitte baard van me wordt steeds groter. lengte reguleer ik wel tegenwoordig. in hippietijd niet :)

avatar

Ruud van Eijle Thu 22 May 2014, 20:35

@andre_rouvoet succes, als het lukt dan volgend jaar Zip Your Lip met 24 u niet eten voor het goede doel van World @WorldVisionNL? :)

avatar

Rinze Broekema Thu 22 May 2014, 20:27

@DanielFloor voor een jonge positieve nuchtere houding tov Europa, die niet de macht wil laten centraliseren.

avatar

Marietje Schaake Thu 22 May 2014, 20:02

Nog een uur om te stemmen... Waarom niet? Je stem telt! #ep2014

avatar

Sent Wierda Thu 22 May 2014, 19:45

Toestroom vluchtelingen, zoals in Sicilie, is een probleem dat we als Europa moeten aanpakken. Niet alleen op schouders van Italië #EP2014

avatar

Bas Eickhout (GroenLinks) Thu 22 May 2014, 19:30

Nog anderhalf uur tot de stembussen sluiten! Twitter is niet representatief, maar geeft wel een goed gevoel. Ook fijn;-) Dank allen!

avatar

Kirsten Verdel Thu 22 May 2014, 19:24

@henkkruse ze zagen er niet uit alsof ze überhaupt stemden ;)

avatar

Lucas Hartong Thu 22 May 2014, 19:13

Tsja. Niet uitgenodigd voor uitslagavond #PVV. Had me collegiaal afscheid toch anders voorgesteld. Werkoverdracht wordt zo ook best lastig.

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Thu 22 May 2014, 18:57

@JacquelineWxxx deel fam draag wel die toevoeging in paspoort ander deel niet. ik draag deze due officieus. vandaar

avatar

André Elissen Thu 22 May 2014, 18:53

Veel emoties bij rechtszaak over Zwarte Piet nu.nl/binnenland/378… via @NUnl Moet niet gekker worden! Handen af van Sint en Piet. Traditie!

avatar

Theo Heere Thu 22 May 2014, 18:51

RT @ToineMandersEP: We krijgen goede berichten uit het land. NRC op voorpagina 50% op #50PLUS. Nog niet gestemd? Nu nog met een voorkeursst…

avatar

Toine Manders (CDA) Thu 22 May 2014, 18:41

We krijgen goede berichten uit het land. NRC op voorpagina 50% op #50PLUS. Nog niet gestemd? Nu nog met een voorkeursstem voor twee zetels!

avatar

Matthijs Pontier Thu 22 May 2014, 18:40

@C_Strook @Piratenpartij Ja. Ik kan me niet herinneren dat ik bijna moest huilen..

avatar

Alexander Sassen van Elsloo Thu 22 May 2014, 18:31

@peter_brouwer @petervdvorst supranationaal dan bepaalt EU wat er in Ned moet gebeuren, bij intergouvermenteel niet meer. that is the point

[1 - 50] ... [18351 - 18400] [18401 - 18450] [18451 - 18500] 18501 - 18550 [18551 - 18600] [18601 - 18650] [18651 - 18700] ... [ 35528 ] volgende >>>