35528 tweets gevonden.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 16:06
@Uberbottehork #eupensioen wie zou dat niet willen?
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:43
@kromst #eupensoen Dat doet de EU niet, wel regels om opgebouwd pensioen 1e pijler uit te keren en voor grensoverschrijdend werken fondsen
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:40
@HansvanMeerten @PauwRichard #eupensioen solvency niet nodig, hogere kapitaal eisen leiden tot ongebruikte reserves en verlagen uitkering
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:36
@PauwRichard @HansvanMeerten in elke lidstaat moet gecontroleerd worden dat gespaard pensioen duurzaam is, daarvoor is solvency niet nodig.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:21
@Maarten_ANBO #overdraagbaarheid is niet nodig wanneer voorwaaden opbouw pensioen en behoud rechten goed gegarandeerd zijn.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:15
@PauwRichard Met name het eerste: promoten, waar het niet anders kan met regels.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:14
@PauwRichard Met name het 1e: promoten, waar het niet anders kan met regels.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:11
@Maarten_ANBO #eupensioen in NL hebben we minder zorgen maar elders waar niet gespaard is komen werkenden en munt onder druk!
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 15:08
@Maarten_ANBO #eupensioen niet alleen ter bestrijding van armoede onder ouderen maar ook voor jongeren inzet een duurzaam stelsel is nodig.
Judith Sargentini di 9 apr 2013, 12:49
'We'll not invite biased observers' zegt Zimbabwaanse jusitieminister. AU en SADC zijn welkom, maar EU mag de verkiezingen niet waarnemen
Lucas Hartong di 9 apr 2013, 11:22
Milieucommissie EP vindt dat luchtvaart moet betalen aan Groen Klimaatfonds van UNFCCC. Right. Leuker kunnen we het niet maken, gekker wel.
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 00:28
@kromst dit kan niet waar zijn . Zoek alles uit over enkele dagen exacte antwoorden ga nu slapen!
Ria Oomen-Ruijten di 9 apr 2013, 00:07
@kromst ik beantwoord je larer uitgebreid, de regeling is echter qua opbouw niet goud gerand! Zoek de details uit! Geef me mail adres aub!
Wim van de Camp ma 8 apr 2013, 23:27
@minitrue_nl @baseickhout @martinvisser Je weet, ik kan best tegen een goede grap maar ik pik het niet dat medewerkers worden gekleineerd
Marije Cornelissen ma 8 apr 2013, 22:34
@Kysia Heb gehoord dat het diner naar een andere zaal was verplaatst vanwege het protest, dusoch niet ongemerkt voorbijgegaan. Hoop ik.
Judith Merkies ma 8 apr 2013, 22:27
@Polder_PV @henkdaalder lees ook inhoud bericht, want kop dekte lading niet. Doel bericht, meer groene stroom en meer kleinschalige energie.
Lambert van Nistelrooij ma 8 apr 2013, 21:29
Kennis in EU hier omzetten naar topproductie; niet uitverkopen naar Azië; youtu.be/YbGoaMm83wY Actie nodig! #WakeUpCall #Slimsteregio
Marije Cornelissen ma 8 apr 2013, 20:02
@OmroepBNN met een topactie. Deze zoenende mannen kunnen #Poetin toch niet ontgaan.
Thijs Berman ma 8 apr 2013, 15:48
@Lexveldhuizen Franse atoomproeven.18 jaar onnodig misverstand Lex: die verdedigde ik niet, ik gaf als correspondent Chiracs argumenten.
Bas Eickhout (GroenLinks) ma 8 apr 2013, 09:26
Zijn visie is niet de mijne, maar Cameron schuwt het debat niet en strijdt met open vizier: euractiv.com/uk-europe/came… #toekomstEU
Wim van de Camp zo 7 apr 2013, 10:17
Lente in Den Haag: vandaag 'double digits'? Kan het bijna niet geloven! in ieder geval goed weer voor de BMW vanmiddag. Zon priemt al beetje
Wim van de Camp zo 7 apr 2013, 10:15
@agevers @NS_online Vaak gaat het goed met de trein!1 Zeker na een dinertje! Wijn en auto verhoudt zich niet tot elkaar.
Wim van de Camp za 6 apr 2013, 11:27
Ben eigenlijk wel blij dat ik de hele dag mag vergaderen! Dit weer nodigt niet direct uit tot het gebruik van de nieuwe BMW S 1000 RR!!
Marietje Schaake vr 5 apr 2013, 23:19
Borgen is niet alleen een TV serie maar ook Haagse lingo, ook niet alleen... Enz #penw
Marietje Schaake vr 5 apr 2013, 23:18
Borgen is niet alleen een TV serie maar ook Haagse lingo, ook niet alleen... Enz
Wim van de Camp vr 5 apr 2013, 19:51
"De Politiek" kan eindeloos technische uiteenzettingen geven over crisis, economie, euro, wanneer we geen "verhaal" hebben komen we er niet!
Marietje Schaake vr 5 apr 2013, 18:28
En dan Straatsburg omdat t niet anders kan 2/2
Judith Sargentini vr 5 apr 2013, 16:02
@RiemervanBeem Pijnlijk genoeg ontbreekt het eigenlijk niet zo aan geld, maar aan capaciteit om t uit te geven.
Lambert van Nistelrooij vr 5 apr 2013, 12:22
Grote waardering voor kennis en kunde #ASML hier in Z-Korea , bij Samsung kan men niet zonder. #Brainport #slimsteregio #Siliconeurope #RIS3
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:44
Iedereen nu overschakelen naar Politiek24 voor het debat over de 'Marokkanen-problematiek". Gevestigde orde wil niet dat u hef overdag ziet!
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:26
"Nederlandse volk en ik sta ervoor, ik sta ervoor, mag het niet, ok, ik respecteer u, c'est ca!"
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:22
"Godverdomme in mijn stad. Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die niet die Turken en Marokkanen beroven, maar u en mij"
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:19
"Waar gaat het anders om? Moet ik nog meer hier neerzetten? Ik kan niet anders, en ik doe niet anders"
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:14
"Ik heb het nooit herhaald, maar U laat over zich lopen en ik doe het niet meer, dat is waar ik die zetels vandaal haal" 13/?
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:10
" en van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen en daar GA IK NIET VOOR" 9/?
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 23:04
"Ik wil niet, niet zeggen omdat ik het niet kan, maar, ik wil niet" 4/?
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 22:54
Ik weeg niet wie het is, maar de staatssecretaris die ik nu zie op Politiek24 is een slons!
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 22:46
@VeggenteRay @patricksoest die zijn er dus niet, dus van Klaveren kan beter zijn debat houden, al is hij maar alleen. Dat weten we al lang!
Daniël van der Stoep do 4 apr 2013, 22:36
@VeggenteRay Dat begrijp ik, maar waarom kan dat vanavond niet? Debat was überhaupt al gepland op 21.30
Wim van de Camp do 4 apr 2013, 17:48
Nieuwe supersport van BMW heeft handvatverwarming Het moet niet gekker worden! Dezer dagen prettig, maar hoop wel dat ie automatisch uitgaat
Wim van de Camp do 4 apr 2013, 14:30
Over storingen gesproken: diverse functies van mijn IPhone waren uren geblokkeerd. Toestel kon de (KPN??) server niet vinden!
Bas Eickhout (GroenLinks) do 4 apr 2013, 11:33
@kristofcalvo Wat een warrig stuk van Anneleen Kenis. Ets, cdm, biobrandstoffen: alles op een hoop. Helpt het debat niet echt vooruit.
Lucas Hartong wo 3 apr 2013, 18:40
Kan al geruime tijd niet internetbankieren via ING. Geeft aan hoe afhankelijk we zijn van allerlei technieken. Griezelig gewoon.
Marietje Schaake wo 3 apr 2013, 17:30
@Boris haha, ehm, niet altijd ;)
Judith Merkies wo 3 apr 2013, 17:26
@roncommuniceert rendabel alleen in beperkte economische zin. #schaliegas is naar mijn idee niet rendabel vanwege gebrek duurzaamheid
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 3 apr 2013, 16:56
@mverdonk Dat laatste punt heb ik ook gemaakt, maar niet opgenomen... Insteek is idd negatief maar huidig debat maakt ook lichtelijk cynisch
Dennis de Jong wo 3 apr 2013, 14:33
@BrakkeObama Eens - maar niet alleen naïef, maar ook sluw: eerst geld voor banken, de rest van de rekening krijgen we pas later te zien.
Sophie in 't Veld (D66) wo 3 apr 2013, 13:42
@kaatje36 niet zonder meer. College Bescherming Persoonsgegevens kan hier meer gedetailleerd antw op geven. Het is een beetje als een 1/2
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 3 apr 2013, 12:55
Op weg naar Maarssen. Gastcollege over de EU bij het Niftarlake College. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Wim van de Camp wo 3 apr 2013, 11:10
Dacht even zonder handschoenen naar Den Haag CS te kunnen fietsen: kauwe klauwen! Gevoelstemperatuur! Wind nog niet gedraaid naar Zuid West.
[1 - 50] ... [23651 - 23700] [23701 - 23750] [23751 - 23800] 23801 - 23850 [23851 - 23900] [23901 - 23950] [23951 - 24000] ... [ 35528 ] volgende >>>