35528 tweets gevonden.
Wim van de Camp za 26 jan 2013, 16:33
@CarolinePloeger Okay, niet gezien!! Succes met de voorbereiding. Groeten aan Stephan.
Wim van de Camp za 26 jan 2013, 16:26
@WimvandeCamp @CarolinePloeger @JuristenMotor Datum staat ook nog niet goed op de JMG website!!
WimvandeCamp za 26 jan 2013, 16:15
@CarolinePloeger @JuristenMotor Vrees dat het ook in 2013 niet gaat lukken: gewone parlementaire werkweek in Brussel en CDA congres 01 juni!
Wim van de Camp za 26 jan 2013, 16:15
@CarolinePloeger @JuristenMotor Vrees dat het ook in 2013 niet gaat lukken: gewone parlementaire werkweek in Brussel en CDA congres 01 juni!
Bas Eickhout (GroenLinks) za 26 jan 2013, 15:30
@DaanSpaargaren ik wil een eu-debat waarbij pol. partijen niet meer kunnen duiken. Ja-nee-referendum zal niet helpen.
Corien Wortmann za 26 jan 2013, 12:17
.@leenpaape innovaties/computers beurshandel niet per definitie slecht, maar wel reguleren kwalijke effecten en +++toezicht #Mifid #AFM #FD
Gerben Jan Gerbrandy za 26 jan 2013, 12:14
@nshispeed @thalys kan Thalys niet vaker rijden tussen adam en bxl? Om te beginnen élk uur? #fyra #thalys #ns
Bas Eickhout (GroenLinks) za 26 jan 2013, 12:02
@LucWierts Tot nu toe is dat alleen pvv en dat heeft ze vorig jaar ook niet veel opgeleverd.
Bas Eickhout (GroenLinks) za 26 jan 2013, 12:01
@LucWierts Niet opkomen is echt niet gelijk aan uit de Eu willen. Wat een onzin. En partijen zijn vrij om te pleiten voor exit.
Bas Eickhout (GroenLinks) za 26 jan 2013, 11:36
@LucWierts Laten we eerst de campagne afwachten. Lage opkomst kan namelijk ook betekenen dat de onvrede niet zo groot is als sommigen denken
Gerben Jan Gerbrandy za 26 jan 2013, 11:04
Oh ja, niet roken in openbare gebouwen nooit voorgesteld door Eurocommissie ('Brussel'). Alleen door lidstaten zelf in Raad aanbevolen.
Bas Eickhout (GroenLinks) za 26 jan 2013, 11:01
Prima om een referendum over de toekomst van de EU te houden. Maar waarom de EU-verkiezingen volgend jaar daar niet voor gebruiken?
Marietje Schaake za 26 jan 2013, 10:29
@Sywert ? Klinkt niet goed, alles ok?
Lambert van Nistelrooij za 26 jan 2013, 10:19
Als we in EU onvoldoende technische mensen opleiden jagen we bedrijven weg: IT is banenmotor, niet alleen in Azië en VS. Denk mee met #SS3
Daniël van der Stoep vr 25 jan 2013, 19:36
Grapjas... RT @JelleHoutsma: @Dvanderstoep doet mij weer realiseren dat actieve euthanasie nog helemaal niet zo gek is.
Wim van de Camp vr 25 jan 2013, 19:34
@rabredewold @Erikb99 Alleen de Thalys is 'veilig', snel en duur. Zo niet, gewoon met de boemel naar Antwerpen vanaf Roosendaal. @NSHispeed
Daniël van der Stoep vr 25 jan 2013, 18:59
Niet verwacht dat er zoveel fans van Volkert zijn. Doet hem vast wel goed
Daniël van der Stoep vr 25 jan 2013, 18:39
Volkert is niet klaar na zijn straf, geen gehacked account, maar pure werkelijkheid.
Daniël van der Stoep vr 25 jan 2013, 18:32
@Bas_Taart Bas, nee, ik sta 100% achter wat ik zeg, ga jij even politici bellen die dat niet doen!
Daniël van der Stoep vr 25 jan 2013, 18:28
@jjvpeperstraten Wat ik zeg, kan nou precies niet?
Wim van de Camp vr 25 jan 2013, 13:54
@megasupernieuws De afzonderlijke lidstaten onder leiding van Herman van Rompuy: @euHvR. Maar vlak EP en EU Commissie niet uit!
Bas Eickhout (GroenLinks) vr 25 jan 2013, 12:45
@Elsevierbrussel het is hoe je dagelijks bestuur definieert he. Grote lidstaten hebben politieke invloed; maar besturen niet. #nietzolastig
Gerben Jan Gerbrandy vr 25 jan 2013, 10:42
@Elsevierbrussel @MartinSchulz volgens mij heeft hij het over EU begroting en niet EP.
Peter van Dalen (CU) vr 25 jan 2013, 10:39
tinyurl.com Clash of civilizations heeft nu de spits in #Mali En daar blijft het niet bij. Messcherpe analyse in Die Welt @welt
Bas Eickhout (GroenLinks) vr 25 jan 2013, 09:43
@martijndekker Nee, ik ga ook zeker niet zeggen dat alles klip en klaar is... Maar hoe de basis soms al misgaat.... Toch wel vermoeiend...
Corien Wortmann do 24 jan 2013, 23:27
Dijsselbloem gaat niet bepalen hoe omgegaan wordt met -3% begrotingsnorm: 'daar gaat de EU Commissie over' Inderdaad! #6pack met dank aan EP
Daniël van der Stoep do 24 jan 2013, 23:03
Liever Dood dan Rood.. RT @Ghostleygirl: @Dvanderstoep Je bent geen PVDA'er Daniel dus kom je niet bij #penw
Thijs Berman do 24 jan 2013, 22:36
@jspvda @toongeenen klinkt goed. pech dat ik niet kon komen vanavond! We maken het snel goed.
Daniël van der Stoep do 24 jan 2013, 22:11
Het VMBO is de ruggengraat van onze samenleving, maar dit kán gewoon niet... #kaas http://t.co/M1pGfjmj
Peter van Dalen (CU) do 24 jan 2013, 22:00
tinyurl.com Vreemd die @VerhofstadtGuy Een beetje out of the box denken dat niet in zijn straatje past en hij verklaart je voor gek
Marietje Schaake do 24 jan 2013, 18:52
@MatthijsWitkam lijkt me niet want er vluchten ook mensen naar andere landen... In elk geval zijn t er veel te veel...
Gerben Jan Gerbrandy do 24 jan 2013, 17:39
EC komt 28/1 niet met voorstel mbt pesticiden die bijen doden. Wel later die week. NL kan eigen maatregelen nemen. #bijensterfte
Wim van de Camp do 24 jan 2013, 15:21
@wfrens Pas op, de niet parlementaire stakeholders richten zich ook op de vergaderdagen van het EP. Dan is het hier druk! Niet op vrijdag!
Wim van de Camp do 24 jan 2013, 14:16
@wfrens Waarom denkt U dat het EP niet vergadert op vrijdag? Juist voor de thuislanden! Er is groot verschil tussen politek en multinational
Bas Eickhout (GroenLinks) do 24 jan 2013, 14:02
@robvanderrijt Ik ben niet fundamenteel overtuigd van een beter dan ander. Dus prima argumenten, maar ets biedt zekerheid op CO2-prestatie.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 24 jan 2013, 13:49
@robvanderrijt Ik zie de argumenten. Maar belastingen vereisen unanimiteit op Europees niveau. Emissiehandel niet. Nogal cruciaal.
Bas Eickhout (GroenLinks) do 24 jan 2013, 13:01
@lvnistelrooij @judithmerkies Weet het. Nog flink debat in jullie fractie ja. Men lijkt niet door te hebben hoe serieus het probleem is.
LvNistelrooij do 24 jan 2013, 12:56
@baseickhout @judithmerkies CDA blokkeert backloading zeker niet. Blijft wel moeilijke bevalling! www.energiepodium.nl
Lambert van Nistelrooij do 24 jan 2013, 12:56
@baseickhout @judithmerkies CDA blokkeert backloading zeker niet. Blijft wel moeilijke bevalling! www.energiepodium.nl
Gerben Jan Gerbrandy do 24 jan 2013, 12:22
@HansvanMeerten @tonvandenbrink interne markt altijd middel geweest, geen doel. Dat is essentie. Middel heel goed, maar doel niet vergeten!
Esther de Lange (CDA) do 24 jan 2013, 11:49
Mijn maandelijkse #nieuwsbrief staat online: createsend.com Nog niet ingeschreven? Dat kan hier: www.estherdelange.nl
Thijs Berman do 24 jan 2013, 11:06
@Elsevierbrussel regels versoepelen voor vrijheid om ook langs sociale criteria, niet enkel financiele, aan te besteden.
Peter van Dalen (CU) do 24 jan 2013, 10:55
tinyurl.com Over Europa valt niet te onderhandelen? De Fransen doen dat élke dag! President Hollande: de vleesgeworden arrogantie
Lambert van Nistelrooij do 24 jan 2013, 10:18
@NetherBXL Hoofdpijn mag verder denken niet belemmeren! Nu debat in EP over #SS3 hier om Regie. EU Investeringsfondsen komen beschikbaar.
Judith Merkies do 24 jan 2013, 10:00
Meer geneesmiddelen dan nodig in NL #water bit.ly (Vooral) aanpak bij bron is nodig. Wat er niet in zit, hoeft er ook niet uit
Lucas Hartong do 24 jan 2013, 09:16
@wimgo1 Dat gaan we dan zeker bespreken! Bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt trouwens... #visserij
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 23 jan 2013, 19:27
@thijsberman @elsbethgruteke Het gaat hier niet om fraude. Het gaat om bestaande belastingregels die moeten worden aangepakt vanuit EU.
thijsberman wo 23 jan 2013, 18:23
@ElsbethGruteke @BasEickhout Lijkt me wel, maar heb dit vorig jaar met ze besproken. Vraag het!
Judith Merkies wo 23 jan 2013, 19:26
Radio-activiteit drinkwater is te belangrijk om niet democratisch te bewaken bit.ly
Esther de Lange (CDA) wo 23 jan 2013, 19:08
@boerenlog Uitslag stemming niet in 1 tweet te vatten maar werkbare vergroening is voor mij stap vooruit. Vrijdag meer. Tot dan!
Thijs Berman wo 23 jan 2013, 18:24
@Cicero0123 @ElsbethGruteke @ibeugel dat doen ze! En wij hebben onze verantwoordelijkheid, niet wegkijken.
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 23 jan 2013, 18:11
@thijsberman @elsbethgruteke kunnen we in de Tweede Kamer ook op PvdA rekenen om dit Europees te gaan aanpakken? Tot nu toe niet.
thijsberman wo 23 jan 2013, 18:07
@ElsbethGruteke de Portugezen moeten eindeloos bezuinigen, NL kijkt neerbuigend toe, maar is zelf belastingparadijs.. Pijnlijk.
Bas Eickhout (GroenLinks) wo 23 jan 2013, 18:09
@ElsbethGruteke Als trustkantoorspreker zou ik daar ook liever niet op ingaan;-)
[1 - 50] ... [24451 - 24500] [24501 - 24550] [24551 - 24600] 24601 - 24650 [24651 - 24700] [24701 - 24750] [24751 - 24800] ... [ 35528 ] volgende >>>