1802 tweets gevonden.
Jeroen Lenaers (CDA) di 4 feb 2020, 11:05
Dit dus. Klinkt op zich als een keus tussen 2 weloverwogen opties, precies zoals @BorisJohnson zijn frame de media ingespint heeft.
Maar: Kiezen voor Australië-model betekent gewoon alsnog een no-deal #brexit
BBC Politics ma 3 feb 2020, 22:11
Brexit: Will it be a Canadian or an Australian ending? bbc.in/31oAVEs
Derk Jan Eppink ma 27 jan 2020, 12:46
Media focus on Hungary and Poland as Europe’s villains whereas demo’s like in France hardly take place in either country. But French protest against Macron, the icon of vanity, remains ignored.
Mark Seddon zo 26 jan 2020, 20:35
Very strange just how the media seems be more or less collectively ignoring what is happening in France.
Peter van Dalen (CU) wo 22 jan 2020, 12:05
@btscholten @EMK2017 Ik hoop Ben dat @VisNed @EuropecheOrg of @EMK2017 de film ‘Le Vent du Mensonge’ via sociale media verspreiden
Derk Jan Eppink ma 13 jan 2020, 08:41
Volledig eens met @FranckenTheo We zien media-advocaten die op tv willen en de klimaat(activistische) rechters op de stoel van de regering. Gouvernement des Juges. De derde macht ondergraaft eigen instituties.
Theo Francken MP ma 13 jan 2020, 08:16
Het zal nooit genoeg zijn...
Trouwens ‘advocaten geven een exclusief gesprek aan BELGA’.
Niets ergers dan media-advocaten. De ‘zwakkeren’ verdedigen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. 🙄
hln.be/binnenland/oud…
Derk Jan Eppink za 11 jan 2020, 18:15
Gratis advies voor NL media van iemand die er verstand van heeft.
Afshin Ellian za 11 jan 2020, 15:49
De moedige studenten in Teheran eisten vandaag het aftreden van Khamenei, @volkskrant @NOS en andere media moeten opletten. #IranPortests #اعتراض_مردمی
Derk Jan Eppink do 9 jan 2020, 13:35
Ik bedank Nederlanders van Iraanse herkomst voor het corrigerend beeld dat zij aanbrengen bij de NL media die ter zake volstrekt onkundig is en manipulatief. Fake News. Dank aan Katiana Kayvantash, @AfshinEllian1 @Terphuis en anderen.
Qasem Soleimani: de slager van het Midden-Oosten. Door de Iraans-Nederlandse Katiana Kayvantash opiniez.com/2020/01/07/qas…
Tineke Strik (GroenLinks) zo 8 dec 2019, 14:16
Schrikbarend. Na het inperken van de rechterlijke macht en het controleren van de Hongaarse media richt Orbán zijn pijlen nu op de culturele sector.
mobile.reuters.com/article/amp/id…
Esther de Lange (CDA) zo 24 nov 2019, 09:31
“It’s time for a fundamental rethink of social media” (en wat mij betreft moet en kan alleen Europa hierin het voortouw nemen).
Tineke Strik (GroenLinks) do 14 nov 2019, 10:25
De Hongaarse kandidaat-eurocommissaris Várhelyi geeft op mijn vraag toe dat een land waar de regering oppositiepartijen onderdrukt, de media controleert, rechters met pensioen dwingt en minderheden discrimineert, géén lid zou kunnen worden van de EU.
#EPhearings2019
Bas Eickhout (GroenLinks) vr 8 nov 2019, 12:28
@remkorteweg Wellicht is de vraag waarom media er minder aandacht voor hebben. Maar dat kun je de tegenstanders van deze handeldeals niet verwijten.
Derk Jan Eppink do 7 nov 2019, 17:52
Berichtgeving over VS is zo eenzijdig dat zij niets meer te maken heeft met de VS maar met de opinies van zgn. berichtgevers. Oude media worden echt oud.
Repelsteeltje do 7 nov 2019, 15:34
Op internet was de video van #ProjectVeritas het gesprek van de dag, maar in de #MSM?🤔
De Nederlandse oude media lijken geen enkele interesse te hebben voor de zaak #Epstein
Nu op #Saltmines mijn stuk hierover.👇
1/6
saltmines.nl/2019/11/07/ped…
Jeroen Lenaers (CDA) do 31 okt 2019, 14:44
+2Ik gok omdat de media hier een jaar geleden over schreven, toen deze speech actueel was.
Erik de Vlieger do 31 okt 2019, 08:56
Waarom worden we in Nederland altijd voorgelogen door de Eurofielen en waarom schrijft de media hier niet over?
Kim van Sparrentak (GroenLinks) wo 30 okt 2019, 11:19
Als je vanavond nog niks te doen hebt en mij een keer in het echt vragen wilt stellen ipv via sociale media, kom dan naar Utrecht College Tour. eventbrite.nl/e/tickets-kim-…
Peter van Dalen (CU) wo 30 okt 2019, 07:34
+2Very interesting presentation by UN Special Rapporteur on FoRB, Shaheed. Figures show: Freedom of Religion or Belief is under attack. Partly because of more and violent attacks on social media, and rule of law deficits
Samira Rafaela (D66) di 22 okt 2019, 19:02
Sociale media worden ingezet als terreurmiddelen. De verspreiding van hatespeech is net zo goed deel van het probleem als het geweld zelf.
Daarom wil ik dat #bigtech openheid geeft over hoe hun algoritmes werken en waarom die #hatespeech versterken in plaats van beheersen.
Samira Rafaela (D66) ma 21 okt 2019, 23:12
Zorgwekkend item bij #nieuwsuur over #algoritmes en bevooroordeelde data. Ik riep vandaag de Commissie op om meer openheid af te dwingen naar aanleiding van de recente terreur in het Duitse Halle.
Paul Tang (PvdA) di 22 okt 2019, 18:09
Sta jij ’s ochtends op met de NOS, ben je goed in het maken van onderscheid tussen hoofd- en bijzaken en weet je politiek vertaalbaar te maken via (sociale) media?
Solliciteer dan nu voor de functie van Persoonlijk Medewerker in #TeamTang!👇🏼
pvda.nl/partij/vacatur…
Kati Piri vr 18 okt 2019, 16:14
@MBilalKenasari OPCW not exactly known for starting investigations based on ‘social media fantasies’.
Sophie in 't Veld (D66) do 17 okt 2019, 13:03
The battle for the rule of law is not a legal one, but a political one. It is about (abuse of) power. Journalists play a role in holding power to account. Says @VeraJourova in panel debat on media freedom @RenewEurope @RamonaStrugariu
Sophie in 't Veld (D66) do 17 okt 2019, 12:44
+1In panel debate on media freedom and pluralism organized by @RamonaStrugariu Testimonies by @donath_anna and @mcaruanagalizia make crystal clear why support for independent journalism in Europe is essential and urgent
Sophie in 't Veld (D66) do 17 okt 2019, 10:23
Colleague @RamonaStrugariu doing the kick off of "Protecting journalists in the EU" event, with an amazing line up of some 40 journalists from all over Europe. Free and pluralist media are essential for democracy and safeguarding our European values @RenewEurope
Rob Roos (JA21) ma 14 okt 2019, 21:18
Omdat Main Stream Media liever kinderen en acteurs aan het woord laat over het #klimaat breng ik de brief van deze 500 wetenschappers en professionals aan UN Secretary-General Guterres maar weer onder de aandacht. clintel.nl/prominent-scie… | @Clintel_NL
Derk Jan Eppink wo 9 okt 2019, 20:14
Hoorzitting Timmermans was meest populistische ooit. Predikend als zelfbenoemde Mozes; agressief tegen critici. Media meelopers. Zijn groene plan-economie dicteert het menselijk gedrag. Klimaat is middel; macht is doel. Deze Mozes heeft in Brussel zijn berg gevonden.
ThePostOnline wo 9 okt 2019, 11:58
TPO Plus - Recensie – NOS Journaal bejubelt Frans Timmermans als het genie van Brussel ift.tt/2ATDhyw
Sophie in 't Veld (D66) wo 2 okt 2019, 10:41
#EPhearing Reynders back on track. Before our “break” he moved in EP direction: cooperation between institutions, monitoring rule of law and beyond, recognising legislative initiative of Parliament, integrating reports such as the Justice scoreboard and media pluralism monitor
Annie Schreijer (CDA) di 1 okt 2019, 13:21
Eens met deze keurige actie van boeren tegen onophoudelijke framing en onjuiste beeldvorming in media. Deze ochtend bij gebouw @PubliekeOmroep @NOS. #boerenprotest
Fiorella Opromolla di 1 okt 2019, 10:06
Ook voor het NOS gebouw staan boeren te protesteren. Ze zijn met de bus onderweg naar Den Haag en maken een tussenstop in Hilversum. #boerenprotest #agractie
Paul Tang (PvdA) ma 30 sep 2019, 16:18
s dit brandweerhumor!? Ik moest hard lachen. Dat wel. Om de man die zelfs zijn vriendinnetje in stelling brengt en in alle media verschijnt om over de rug van zijn baas én zijn personeel zijn gelijk te willen halen ...
Lamyae Aharouay ma 30 sep 2019, 08:50
Lezen, dit interview met brandweercommandant Leen Schaap die tegen zijn zin stopt.
‘Ik kreeg een mes in mijn rug. Zo simpel is het’ nrc.nl/nieuws/2019/09…
Derk Jan Eppink zo 15 sep 2019, 07:25
Wie de berichtgeving over Brexit volgt, denkt dat Boris ten einde is. Deze poll vertelt een ander verhaal dat zgn media liever verhullen.
Onze Man In Londen za 14 sep 2019, 21:41
Dominic Cummings verweet journalisten, die gretig over de vele problemen van de premier schreven, dat ze eens buiten Londen moesten kijken.
Het zou best kunnen dat hij gelijk heeft. twitter.com/britainelects/…
Derk Jan Eppink zo 8 sep 2019, 09:43
Onder Trump zakt werkloosheid naar record niveau, worden kloven gedicht en stijgen lonen. Al veel over gelezen in de NL media?
Tight U.S. labor market shrinks gender and race gaps to record lows reut.rs/2LB8Wto
Kati Piri vr 6 sep 2019, 15:15
Surreal and outrageous sentence of 9+ years prison for CHP Istanbul chair #CananKaftancıoğlu for social media posts. Erdogan takes revenge for opposition’s election victory. Unacceptable!
@TheProgressives stand behind you @ccanannnnnn
Samira Rafaela (D66) di 3 sep 2019, 16:39
2. Een creatieveling met oog voor social media.
d66.nl/werken-bij-d66…
Samira Rafaela (D66) di 3 sep 2019, 16:38
Er zijn drie vacatures voor in mijn team in het Europees Parlement! 1 voor een beleidsmedewerker en 2 stageplekken. Reageer nu! @D66 #vacature
d66.nl/werken-bij-d66/
Derk Jan Eppink vr 23 aug 2019, 08:15
Jarenlang liepen de media achter de 'Russia' collusie aan, in de hoop op impeachment van Trump. De echte collusie was die van binnenuit DC. Media negeerde het. Een interessant boek. Negeren?
Andy McCarthy di 13 aug 2019, 13:38
Today is the day: book is out. amazon.com/Ball-Collusion…
Derk Jan Eppink di 6 aug 2019, 12:16
Is typerend voor de hele VS berichtgeving. Amerika door het prisma van Trump. Alles wat hij doet is slecht. Van alle onheil krijgt hij de schuld. Media kijken niet naar de feiten maar naar hoe feiten zo te 'framen' of verdraaien dat Trump 'schuldig' is. De duivel van onze tijd.
Arnout Brouwers di 6 aug 2019, 10:54
Eerste versie links is, na kritiek op Twitter, veranderd in versie rechts. Die kwam ook onder vuur te liggen. Gortdroge, feitelijk correcte nieuwskop kan helaas niet meer. De interpretatie moet er meteen ook in, én de veroordeling van Trump. twitter.com/lfung/status/1…
Derk Jan Eppink ma 29 jul 2019, 18:16
Bernie Sanders vergeleek Baltimore met een 'Derde wereld stad'. Sanders werd niet voor racist uitgemaakt door de media.
Superjan ma 29 jul 2019, 12:30
Trump heeft gewoon gelijk hoor @volkskrant Dat mijnheer van de donkere persuasie is doet daarbij niet terzake. Waarom slepen jullie huidskleur en afkomst er zo ostentatief bij? Denken jullie echt dat mensen daar nog voor vallen? Sneu hoor, stelletje racisten. twitter.com/volkskrant/sta…
Derk Jan Eppink do 25 jul 2019, 22:49
NL media zoals @nrc @volkskrant @NOS @RTLnieuws maakten Robert Mueller tot witte ridder. Hij zou Trump vloeren. Woensdag viel Mueller van zijn paard. Blijkt een verdwaalde, verwarde man. De impeachment wens stortte in.
Misschien tijd voor excuses wegens twee jaar Fake News?
Derk Jan Eppink zo 21 jul 2019, 09:07
De lange traditie opponenten van ‘racisme’ te beschuldigen. Vooral Republikeinen. McCain werd in 2008 racisme verweten; Romney in 2012. Apollo 11 in 1969 was racistisch, aldus @nytimes nu.
Media cried wolf: Calling every Republican a racist lost its bite thehill.com/opinion/campai…
Maarten Wienbelt di 2 jul 2019, 00:22
@WereldPijnCafe @semprescettica @RobertDjurovic @s_maxnelchris @TeunvanGelder11 @Fredthefish2 @elijahfire8 @Monique11344899 @risetoflyy @An0nTruther_ @EndgamePanacea @KarinTanagila @SpeedKosts @PLATOSCAVE007 @Konawitch @Linda98657689 @G_Pr_0D9 @FreeInHart @pufpufpafpaf @waedrinner @GebraadNiels @Freeflipfr @vrijdenkend @FishRuleEarth @buddendorf @MCaseum @Monoganie @deadb4Xmas @paulrikmans @free_energy2016 @Mooinique1 @VolkersBram @JeanneBizeau @Veerle66732334 @Aethonaia @newoaknl @meer_irma @alainkahn @ElveTwelve @AndreVanDelft @RogowskiBubba @Medelmo1 @POTUS @realDonaldTrump @thierrybaudet @AIVD @Royals @BlauwBloedtv Eigenlijk moet jouw boek en een ander boek inzake Benno internationaal breed worden uitgebracht met veel media attentie.
Ahmed Aarad vr 28 jun 2019, 14:29
@Trivoli0031 @chrisklomp @Cryptopixels @De_Ninaaa @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @petervlemmix @ChrisAalberts Niet helemaal mee eens. De meeste media makers zijn helemaal niet politiek bezig namelijk.
Nilüfer Vogels do 27 jun 2019, 12:04
@eetschrijver Exact. En voor mij persoonlijk vooral in de media. Dat weinig journalisten nog echt kritisch zijn. Niet hun zuiverende werk doen.
Ahmed Aarad do 27 jun 2019, 10:46
@coristus @ritaverdonk_vws Sinds media samen met politiek het enige is dat gepolariseerd is in Nederland.
Ahmed Aarad do 27 jun 2019, 10:43
De 3e media-media persoon die me verteld dat ik ‘moeilijk te plaatsen ben’.
Ik ben namelijk niet links, niet rechts en ik heet ook niet @ritaverdonk_vws
Ahmed Aarad do 27 jun 2019, 10:19
@De_Ninaaa @FrankVanZuilen @Cryptopixels @chrisklomp @petervlemmix @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @ChrisAalberts @amnestynl @ACLU @EFF Nee, iets wat zij zelf ook zeggen stellen volgens mij. Daarnaast zijn wij er voor alle media makers en niet sec journalisten.
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 23:54
@chrisklomp @petervlemmix @Cryptopixels @De_Ninaaa @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @ChrisAalberts @backme_org Media in het algemeen. Breder dan enkel nieuws en actualiteit.
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 23:21
@chrisklomp @De_Ninaaa @Cryptopixels @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @petervlemmix @ChrisAalberts Ik maak graag een praatje met mensen terwijl ik de hond uitlaat. Beetje overal door Nederland. Of er is een hele rare correlatie of er zijn bar weinig mensen geinteresseerd in politieke-media. Nodig je graag uit omdat met mij te ervaren.
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 23:09
@De_Ninaaa @Cryptopixels @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @petervlemmix @chrisklomp @ChrisAalberts Er is altijd wel wat en je krijgt nooit iedereen mee. Men ziet wat we proberen of niet. Daarnaast is media iets groter dan mensen die politiek betrokken zijn. Gewone mensen-mensen vinden ons initiatief gaaf en weten niet wat TPO of Joop.nl is. Dat is de realiteit
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 22:29
@De_Ninaaa @Cryptopixels @strvrw @AstridOosenbrug @shadraouf @petervlemmix We doen onze best om dat constant te herhalen:
Op Backme is iedereen welkom die media maakt, zich binnen de wet houdt en het is individueel oftewel je steunt diegene die je wil steunen.
Het alternatief is dat je moet gaan uitsluiten en dat is nou net waar we tegen zijn.
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 01:17
@koningsveld Als je media maakt ben je van harte welkom Hidde. Sterkte met de warmte daar :)
Ahmed Aarad wo 26 jun 2019, 00:36
Media en politiek anno 2019: Wanneer perceptie en imago belangrijker is dan inhoud.
Jan Roos di 25 jun 2019, 17:22
41.000 gevalen van besnijdenis, maar GroenLinks zit zich hard in om vrouwenbesnijdenis hard aan te pakken. Alleen als een PVV-motie daar om vraagt stem je tegen. Ah ja, ok. Duidelijk. twitter.com/kathalijne/sta…
Ahmed Aarad di 25 jun 2019, 22:06
@J_aa_p @LavieJanRoos @SVDJnieuws @SBergsma @jndkgrf U bedoelt die ranzige club die media makers (ook degene die u niet leuk vind) helpt een ethisch en duurzaam inkomen op te bouwen? Die toch?
Maarten Wienbelt di 25 jun 2019, 22:04
@WereldPijnCafe Snap ik, maar dat is enkel een beweging die in versnelling werd gezet die al eeuwen gaande was. De mensen onderling hebben geen probleem die erkennen veelal hun gelijken. Media is een probleem.
Ahmed Aarad di 25 jun 2019, 18:43
@aliettejonkers @chrisklomp @kromst @AukePvv @RParagliding @RonSmallenburg @LavieJanRoos @SVDJnieuws Dank voor uw kijk op social-media en een hele fijne avond.
Bas Belder di 25 jun 2019, 13:27
Wat treurig. Reisde vorige week door grensstreek. Hoorde geen onvertogen woord over buren/Gazanen... En passant bouwt Hamas met ingevoerd Israëlische materiaal terreurtunnels naar Joodse staat... Enige westerse media-aandacht voor deze discrepantie zou gepast zijn.
Ynetnews di 25 jun 2019, 13:19
4 fires break out in Gaza border region as a result of incendiary balloons - bit.ly/2YfC7aO
[1 - 50] ... [201 - 250] [251 - 300] [301 - 350] 351 - 400 [401 - 450] [451 - 500] [501 - 550] ... [ 1802 ] volgende >>>